Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қамар сұлу романы

10 қазан 2018, Сәрсенбі
Қазақ әдебиеті 11 сынып
Cабақтың тақырыбы: «Қамар сұлу» романы
Сабақтың мақсаты: романның мазмұнын меңгерту.
Міндеттері: 1) романдағы негізгі әлеуметтік ой түйіндерін ашу;
2) оқушыларды адами қасиеттерге баулу, автор көтерген әлеуметтік проблемалар арқылы азаматтық түсініктерін тереңдету;
3) тақырыптас шығармаларды салыстыра оқуды дамыту, өздерінше ой түюге дағдыландыру.
Түрі: дамыта оқыту.
Типі: жаңа ұғымды меңгерту.
Әдісі: түсініктемелі, баяндау.
Көрнекілігі: Сұлтанмахмұт Торайғыров шығармашылық жинағы.

Сабақ барысы. І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Актуалдау: - Біз, Сұлтанмахмұт Торайғыровтың поэзиялық шығармаларымен таныстық. Прозалық шығармасы да бар: (Қамар сұлу» романы.
IV. Жаңа сабақ. Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Қамар сұлу» романы.
Кіріспе Қамар мен Ахмет бейнесі
Оқиғаның басталуы Ахметтің Қамарға ғашық болуы. Қамарды Жорға Нұрымға атастыру
Оқиғаның байланысуы Олардың қарсылығы, Қалтан қажы мен
Оспан бидің әрекеттері
Шиеленісуі Қамардың бай туысқандарының ырқымен Нұрымға ұзатылуы
Шарықтау шегі Сырқатқа шалдыққан Қамарға надан молданың ем - дом қолдануы
Шешімі Ахметтің кегі, жастардың ажалы

V. Дамыту. а) Қамар, Ахмет, Нұрым бейнелерін талдау (портрет, мінездеме беру, тақырыптас шығарма кейіпкерлерімен салыстыру)
І қатар: Қамар бейнесі (Мамыр)
ІІ қатар: Ахмет бейнесі (Қалқаман)
ІІІ қатар: Нұрым бейнесі (Жиенқұл).
ә) Омарды қандай әке деуге болады?
Қамар сұлу романы. жүктеу
2 044
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Қамар сұлу» романы
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Қамар сұлу» романы
С. Торайғыров өмірі мен шығармашылығы, «Қамар сұлу» романының идеялық мазмұнын меңгерту, романдағы әлеуметтік мәселелерге талдау жасау арқылы көркем шығарманы саралай білуге жетелеу.
С. Торайғыровтың «Қамар сұлу» романындағы кейіпкерлер келбеті
С. Торайғыровтың «Қамар сұлу» романындағы кейіпкерлер келбеті
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың шығармашылығының идеялық - эстетикалық мұраты мен табысына тоқталу. Романның негізгі оқиғаларын басшылыққа ала отырып, кейіпкерлер бейнелерін сомдау
Қамар сұлу романы
Қамар сұлу романы
Қамар сұлу романы. романдағы негізгі әлеуметтік ой түйіндерін ашу; 2) оқушыларды адами қасиеттерге баулу, автор көтерген әлеуметтік проблемалар арқылы азаматтық түсініктерін тереңдету; 3) тақырыптас шығармаларды салыстыра оқуды дамыту, өздерінше ой
С. Торайғыров «Қамар сұлу» романы
С. Торайғыров «Қамар сұлу» романы
Шығарманы талдау арқылы әдет - ғұрыптарды білуге, бас бостандық үшін күресуге, жаманнан жиреніп, жақсыдан үлгі алуға, ұлттық әдебиетімізді сүйіп оқуға, қайырымдылыққа, алдына қойған мақсаты үшін күресе білуге тәрбиелеу.
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Қамар сұлу» романындағы кейіпкерлер келбеті
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Қамар сұлу» романындағы кейіпкерлер келбеті
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №15 орта мектептің І санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні Кожанова Зинаида
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Қамар сұлу» романындағы кейіпкерлер бейнесі мен романның тілі
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Қамар сұлу» романындағы кейіпкерлер бейнесі мен романның тілі
Алматы облысы, Балқаш ауданы, Н.Бозжанов атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Абылхапова Баян Тұрсынбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×