Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі

11 қазан 2018, Бейсенбі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мұстафин «Шығанақ» романы
Оқу мақсаты: 7. Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.
7. О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба шартты белгілер арқылы ұсыну.
7. ТБ1. 3 Топтау сан есімдерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, және қолдану
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Берілген кестелерді толтырады. Мәтіннің негізгі идеясын ашады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Өз бетінше тапсырмаларды орындайды. Топтау сан есімдер бойынша жазбаша жұмыс. Топта көшбасшы болады.
Бағалау критерий
- Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді.
Ақпараттың өзектілігін анықтайды.
Мәліметтерді кесте, сызба арқылы ұсыну
Тілдік мақсаттар: Тапсырма орындауға байланысты Ғ. Мұстафиннің өмірдерегінен сөйлемдер беріледі. Сан есімдерді топтау сан есімге айналдырып, сөзбен қатесіз айтып, сөйлем құрап жазады.
Құндылықтарға баулу: Еңбек ету, табысқа қол жеткізу, төрт түлік малдың қадірін түсіну.
Пәнаралық байланыс: Тарих, өзін - өзі тану
Тақырып бойынша алдыңғы білім: І. Жансүгіров «Күйші» поэмасы.
І. Жансүгіров кім?
Қандай күйшілерді білесіңдер?
Күйді қандай аспаптармен ойнайды?
Сабақтың басы (7 мин)
Психологиялық ахуал: «Жүректен жүрекке» оқушылар бір - біріне жақсы қасиеттері бойынша бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Топқа бөлу 2 мин.
1 - топ: Егіншілер: тары, бидай, арпа, сұлы, күріш, жүгері
2 - топ: Қамбар ата: Шопан ата, Зеңгі баба, Шекшек ата, Ойсылқара, бақташы, малдың пірі.
Қалыптастырушы бағалау 2 мин.
Екі топ бірін бірін - бірі бағдаршам арқылы бағалап отырады.( жасыл, сары, қызыл түстер беріледі)
Жасыл түс - өте жақсы, сары – жақсы, қызыл - қанағаттанарлық.
Кіріспе бөлім 3 мин
Миға шабуыл:
Ой шақыру: Екі бағанды сәйкестендір
1 - тапсырма
Сұрақ -------- Жауап
Мал атасы ------- Бота, құлын, бұзау, қозы, лақ
Мал төлдері -------- Сұйық, ақ түсті, ұйыйтын қасиеті бар.
Сүттің қасиеті -------- Ойсылқара, Қамбар ата, Зеңгі баба, Шопан ата, Шекшек ата
Малдың пайдасы ------- Түйеші, жылқышы, шопан, бақташы
Кім бағады? ------------ Еті, сүті, терісі
Малдың пайдасы қандай? Егіншілік туралы не айтар едіңдер?

Ақмола облысы,
Жақсы ауданы, Подгорное орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Абай Алтынгул Абайқызы
Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі. жүктеу
6 675
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Көбейту
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Ғ. Мұстафин «Шығанақ» романы
Ғ. Мұстафин «Шығанақ» романы
Ғабиден Мұстафин «Шығанақ» романы
Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі
Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі
Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау
Достық – өмірлік нұсқа
Достық – өмірлік нұсқа
Бөлім атауы: Сүйіспеншілік пен достық
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×