Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ғ. Мұстафин «Шығанақ» романы

01 наурыз 2019, Жұма
7 сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Төрт түлік мал мен егіншілік – ел берекесі
Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мұстафин «Шығанақ» романы
Оқу мақсаты: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.
Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба шартты белгілер арқылы ұсыну.
Топтау сан есімдерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.
Сабақтың басы (7 мин) Психологиялық ахуал: «Жүректен жүрекке» оқушылар бір - біріне жақсы қасиеттері бойынша бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Топқа бөлу 2 мин.
1 - топ: Егіншілер: тары, бидай, арпа, сұлы, күріш, жүгері
2 - топ: Қамбар ата: Шопан ата, Зеңгі баба, Шекшек ата, Ойсылқара, бақташы, малдың пірі.
Қалыптастырушы бағалау 2 мин.
Екі топ бірін бірін - бірі бағдаршам арқылы бағалап отырады.( жасыл, сары, қызыл түстер беріледі)
Жасыл түс – өте жақсы, сары – жақсы, қызыл - қанағаттанарлық.

Кіріспе бөлім 3 мин
Миға шабуыл:
Ой шақыру: Екі бағанды сәйкестендір
1 - тапсырма
Сұрақ Жауап
Мал атасы ----------- Бота, құлын, бұзау, қозы, лақ
Мал төлдері ----------- Сұйық, ақ түсті, ұйыйтын қасиеті бар.
Сүттің қасиеті ----------- Ойсылқара, Қамбар ата, Зеңгі баба, Шопан ата, Шекшек ата
Малдың пайдасы ----------- Түйеші, жылқышы, шопан, бақташы
Кім бағады? ----------- Еті, сүті, терісі
Ғ. Мұстафин жайында АКТ - да көрсетіледі.

1 - 2 топ: Ғ. Мұстафиннің өмір дерегімен танысады.
Білу
29. 11. 1902 жылы Қарағанды облысы, Бұқар жырау ауданы, Жауыр тауында дүниеге келген.
Ең алғашқы «Сәрсен мен Болат» әңгімесі 1927 жылы жарық көрді.
1940 жылы Қарағанды шахтерлерінің өмірінен жазылған «Өмір не өлім» атты тұңғыш романы жарияланады.
Ол 2 мәрте Ленин, 2 - дәрежелі Отан соғысы еңбек Қызыл ту ордендерімен және көптеген медальдармен марапатталған.

Ақмола облысы, Жақсы ауданы.
Подгорное орта мектебі «КММ»
Мұғалімнің аты - жөні: Абай Алтынгул
Ғ. Мұстафин «Шығанақ» романы жүктеу
3 313
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ш. Айтматов «Ана - Жер Ана»
Ш. Айтматов «Ана - Жер Ана»
Шағын көлемдегі мәтіннен жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау. Сын - қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану
Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі
Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі
Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба шартты белгілер арқылы ұсыну.
Алтын қақпа ойыны
Алтын қақпа ойыны
Оқушылардың төрт түлік мал туралы білгендерін бір жүйеге келтіріп, толықтыру. Олардың адам баласына тигізер пайдасы туралы айту.
Математикадан өткенді қайталау
Математикадан өткенді қайталау
Логикалық есептердің адам өмірінде тиімділігін дәлелдеп, қазіргі кезде олардың қолдану жайында анықтау және әр сабақта, кез - келген уақытта қолдана білуді, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Танымдық белсенділіктерін арттыру
Түстер және көңіл - күй
Түстер және көңіл - күй
Атырау қаласы, Абай атындағы орта мектептің бейнелеу пәнінің мұғалімі Дүйсенғалиева Гүлзада
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзилова Айжан Абилгазиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×