Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесі
Тақырыбы: Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесі (презентациясымен)
Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, әңгіменің мазмұнын меңгеруге, талдауға, танымдық қабілетін, сөздік қорларын арттыруға, бір - бірімен жұптаса, топтаса сұхбатқа түсуіне, өз ойын еркін жеткізе алуына бағыт - бағдар беру.
Қолданылған модуль: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер» (диалогтық оқыту, сұрақ қою стратегиясы), «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» (ЖИГСО, Ментальді карта, Ой толғаныс - қиялдағы қозғалыс, INSERT, Синквейн әдіс - тәсілдері), «Оқуды бағалау және оқытуды бағалау»
(формативті және жиынтық бағалау)
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
Оқушылармен амандасып, олардың көңіл-күйлерін білгеннен кейін, бар - жоғын түгендеймін
1. Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасы бойынша сынып оқушыларын шағын топтарға бөлемін..
І топ: «Өнер»
ІІ топ: «Күй»
ІІІ топ: «Күйші»
Топ ұстанымын еске түсіртіп, оқушыларды жауапкершілікке шақырамын.
Оқушылардың іс - әрекеті
Оқушылар берілген қағаз қиындыларын таңдап алып, шағын топтарға бөлінеді.
Әр шағын топ бірлесе отырып, топ ережелерін еске түсіреді.
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
Үй тапсырмасына байланысты өткен сабақпен байланыстырып, түрткі сұрақтар қою.
1. ХХІ ғасырдың ұлы жазушысы, “Қараш - Қараш” хикаясының авторы кім?
2. “Қараш - Қараш” шығармасының негізгі тақырыбы не жайында?
3. “Қараш - Қараш” оқиғасының кейіпкерлерін атаңыз.
4. “Қараш - Қараш” деген ненің атауы?
5. Хикаяттағы намысшыл, кекшіл жігіт Бақтығұлдың тағдыры немен аяқталады?
6. Бақтығұл Жарасбайды не себептен өлтірмекші болады?
Оқушылардың іс - әрекеті
Оқушылар жұптаса, топтасы отырып экранда көрсетілген сұрақтарға жауап береді.
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
Жаңа сабақ.
Қызығушылықты ояту мақсатында экраннан күйші, түйе, домбыраның суретін көрсетіп, түрткі сұрақтар қоямын.
Суреттер топтамасына байланысты сұрақтар:
1. Бұл үш суреттің арасында қандай
байланыс бар деп ойлайсыңдар?
1. Біз жоғарыда қандай күйді тыңдадық?
2. “Бозінген” күйінің шығу тарихын білеміз бе?
Оқушылардың іс - әрекеті
Экранда көрсетілген сұрақтарға жеке, жұпта, топта ойланып жауап береді
Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, әңгіменің мазмұнын меңгеруге, талдауға, танымдық қабілетін, сөздік қорларын арттыруға, бір - бірімен жұптаса, топтаса сұхбатқа түсуіне, өз ойын еркін жеткізе алуына бағыт - бағдар беру.
Қолданылған модуль: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер» (диалогтық оқыту, сұрақ қою стратегиясы), «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» (ЖИГСО, Ментальді карта, Ой толғаныс - қиялдағы қозғалыс, INSERT, Синквейн әдіс - тәсілдері), «Оқуды бағалау және оқытуды бағалау»
(формативті және жиынтық бағалау)
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
Оқушылармен амандасып, олардың көңіл-күйлерін білгеннен кейін, бар - жоғын түгендеймін
1. Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасы бойынша сынып оқушыларын шағын топтарға бөлемін..
І топ: «Өнер»
ІІ топ: «Күй»
ІІІ топ: «Күйші»
Топ ұстанымын еске түсіртіп, оқушыларды жауапкершілікке шақырамын.
Оқушылардың іс - әрекеті
Оқушылар берілген қағаз қиындыларын таңдап алып, шағын топтарға бөлінеді.
Әр шағын топ бірлесе отырып, топ ережелерін еске түсіреді.
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
Үй тапсырмасына байланысты өткен сабақпен байланыстырып, түрткі сұрақтар қою.
1. ХХІ ғасырдың ұлы жазушысы, “Қараш - Қараш” хикаясының авторы кім?
2. “Қараш - Қараш” шығармасының негізгі тақырыбы не жайында?
3. “Қараш - Қараш” оқиғасының кейіпкерлерін атаңыз.
4. “Қараш - Қараш” деген ненің атауы?
5. Хикаяттағы намысшыл, кекшіл жігіт Бақтығұлдың тағдыры немен аяқталады?
6. Бақтығұл Жарасбайды не себептен өлтірмекші болады?
Оқушылардың іс - әрекеті
Оқушылар жұптаса, топтасы отырып экранда көрсетілген сұрақтарға жауап береді.
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
Жаңа сабақ.
Қызығушылықты ояту мақсатында экраннан күйші, түйе, домбыраның суретін көрсетіп, түрткі сұрақтар қоямын.
Суреттер топтамасына байланысты сұрақтар:
1. Бұл үш суреттің арасында қандай
байланыс бар деп ойлайсыңдар?
1. Біз жоғарыда қандай күйді тыңдадық?
2. “Бозінген” күйінің шығу тарихын білеміз бе?
Оқушылардың іс - әрекеті
Экранда көрсетілген сұрақтарға жеке, жұпта, топта ойланып жауап береді
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тахауи Ахтанов «Күй аңызы»
Күй - музыкалық жанр, күйлер халық аспаптары оркестрлерінің репертуарларында орындалатынын біледі; Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу, білім алу, еңбек ету.
Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»
Ана мен бала, адам мен табиғат арасындағы қарым - қатынастың жырдағы көркемдік шешімін таба білуге үйрету.
Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесін талдау
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Теңге ауылы, №14 жалпы білім беретін орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сундетбаева Оразгул Ибрайымовна
Тахауи Ахтанов «Күй аңызы»
Астана қаласы, № 45 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Мухтарова Гульжайнар Кабдолдиновна
Оралхан Бөкей "Тортай мәнер ақ боз ат..."
Жезқазған қаласы Дарынды балаларға арналған облыстық қазақ-түрік ерлер лицей-интернатында қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бакирова Сандуғаш Шарафиденқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.