Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өмірбаян, өтініш түрлері.

27 сәуір 2012, Жұма
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға өмірбаян мен өтініш түрлері туралы түсінік беру.

Сабақтың міндеттері:
1) Білімділік: Өмірбаян, өтініш құрылымдары туралы, қоғамдағы алатын орны туралы мәлімет беру.
2) Дамытушылық: Шығармашылық, сауаттылық және іскерлік қабілеттерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Құжат үлгілерін толтыруда ұқыптылыққа, тиянақтылыққа және жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, өзіндік, көрнекілік
Сабақтың көрнекілігі: құжат үлгілері, үлестірмелі қағаздар, интерактивті тақта

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру бөлімі. Білім алушылармен амандасу, сабаққа қатысымын тексеру және олардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Өзіңе түйіндеме жаз.
2. Досыңа мінездеме жаз.
Үй тапсырмасын бекіту. Венн диаграммасы арқылы.
ІІІ. Жаңа білімді меңгерту.
Өмірбаян - жеке адамның өмір жолы хронологиялық тәртіппен жазылған
ресми құжат.
Өмірбаянның деректемесі:
- құжаттың аты
- автордың аты-жөні,тегі;
- туған күні, айы, жылы; туған жері;
- ата-анасы туралы мәлімет
(А.Ж.Т. Жұмыс орны);
- білімі және білімі бойынша мамандығы;
- атқарған қызмет түрлері;
- соңғы жұмыс орны мен қызметі;
- қошеметтеу белгілері және наградалары;
- қоғамдық жұмыстарға қатысуы;
- отбасы жағдайы және құрамы;
- мекенжайы және телефоны;
- жазылған күні, айы,жылы; жеке қолы;
аты-жөні, тегі
Өмірбаян
Мен, Баймұрат Кәрімұлы Манаров, 1966 жылдың 1-желтоқсанында Солтүстік Қазақстан обылысы, Жамбыл ауданы, Ақбалық ауылында туылдым.
Әкем Кәрім Манарұлы- соғыс ардагері, шешем Нұржамал Есентемірқызы - зейнеткер.
1973 жылы Ақбалық ауылындағы орта мектептің бірінші сыныбына оқуға бардым. Мектепті 1983 жылы бітірдім.
1983 жылы Көкшетау педагогикалық институтының физика – математика факультетіне оқуға түстім.
1988 жылы аталған институтты бітірдім. Осы жылдан бастап Көкшетау қаласының № 2 орта мектебінде мұғалім болып қызмет етіп келемін.
Үйленгенмін. Жұбайым – Айнаш Қожантайқызы - № 17 мектепте ағылшын тілі мұғалімі.
Ұлым Қажымұқан 3 жаста, «Аққу» балабақшасына барады.
Мекенжайым: Көкшетау қаласы, Абылай-хан даңғылы, 9-үй, 22-пәтер,
т. 42-28-22.

04.05.2007 ж. Б.К.Манаров
Өтініш –мекеме басшысының атына жазылып, белгілі бір тілек - өтінішті білдіретін құжат.
Өтініштің деректемесі:
- Адресат;
- Құжаттың аты;
- Мәтін;
- Күннің жады;
- Өтініш иесінің қолы, аты-жөні.

Өтініштің түрлері:
1)Жұмысқа қабылдау туралы;
2)Жұмыстан босату туралы;
3)Басқа қызметке ауысу;
4)Демалыс алу туралы;

Ш.Құдайбердиев атындағы Семей
мемлекеттік университетінің
ректоры проф. А.С.Қаппаровқа
Филология факультетінің 2-курс
студенті А.М. Оспановадан

Өтініш


Мені денсаулығыма байланысты филология факультетінің күндізгі оқу бөлімінен сырттай оқу бөліміне ауыстыруыңызды өтінемін.


27.06.2007 ж.
қолы________________А.М.Оспанова


Практикалық тапсырмалар:

1) Сұхбатпен танысып, Марат Ержанұлының өмірбаянын жазыңыз.
2) Өтініштегі сөйлемдерді дұрыс орналастырыңыз.
3) Өтініштерді оқып, қателерді табыңыз.
4) Бланкі бойынша өтініштерді толтырыңыз.
5) Жағдаяттар бойынша өтініш жазыңыз.

1) Сұхбатпен танысып, Марат Ержанұлының өмірбаянын жазыңыз.
- Сәлеметсіз бе, Марат Ержанұлы?
- Қайырлы күн! Кім боласыз? Қандай шаруамен келдіңіз?
- Менің аты-жөнім – Сағатова Жанар Маратқызы. Мен «Егемен Қазақстан» газетінің тілшісімін. Кеше телефон арқылы сіздің хатшыңызбен сөйлескенмін.
- Иә-иә, есімде. Кездесу сағат үшке белгіленді емес пе? Кіріңіз, отырыңыз. Сонымен мен сізді тыңдап отырмын. Қандай сауалдарыңыз бар?
- Сіздің фирмаңыз және оның жетістіктері туралы бұқаралық ақпарат құралдарында көп айтылып жүр ғой. Бүгін осы фирманың басшысы, негізін қалаушы ретінде өзіңіз туралы әңгімелесуге қалай қарайсыз?
- Мен қарсы емеспін. Сұраңыз.
- Жақсы, онда бірінші сауал – сіз қай жерде, қашан, қандай отбасында дүниеге келдіңіз?
- Туған жерім – Атырау қаласы. Мен 1971 жылдың 15-қазанында дәрігерлер отбасында дүниеге келдім.
- Қай жерде білім алдыңыз?
- № 12 қазақ орта мектебін бітірген соң, Алматы қаласындағы заң университетіне оқуға түстім. Аталған университетті экономист мамандығы бойынша бітірдім. Сосын 2 жыл аспирантурада оқыдым. 1995 жылы «Қазақстанның сыртқы экономикасы» тақырыбында кандидаттық диссертация қорғадым.
- Ал еңбек жолыңызды неден бастадыңыз?
- Мен алғашқыда өз мамандығым бойынша 2 жыл «Арай» компаниясында жұмыс істедім. Сосын өзімнің жеке фирмамды ашу туралы шешім қабылдадым. Сөйтіп 1998 жылы «Қазмұнайгаз» фирмасы құрылды. Содан бері осы фирманың президенті қызметін атқарып келемін.
- Отбасыңыз туралы не айтасыз?
- Әке-шешем – зейнеткерлер. Олар Атырау қаласында тұрады. Отбасыма жиі барып тұрамын. Зайыбым Айнұр балалар дәрігері. Ұлым Арман 3 сыныпта оқиды.
- Адам бойында қандай қасиеттерді жоғары бағалайсыз?
- Меніңше, кез келген адам адал әрі қайырымды болуға тиіс.
- Тағы бір сұрағым: бос уақытыңызды қалай өткізесіз?
- Өзіңіз білесіз ғой, қызмет бабына қарай, бос уақыт өте аз. Дегенмен, мүмкіндігінше отбасыма көбірек уақыт бөлуге тырысамын. Сондай-ақ, бильярд ойнағанды және жаттығу залына барғанды жақсы көремін.
- Сұхбатыңызға үлкен рахмет, сау болыңыз.

2) Өтініштегі сөйлемдерді дұрыс орналастырыңыз:
1 қатар.
2005 жылдың / бастап / 15 қарашасынан / отбасы / байланысты / жағдайына / 1 апта / тыс / кезектен / демалыс / еңбек / сұраймын / беруіңізді.
2 қатар.
Қабылдауыңызды / мені / осы жылғы / сұраймын / үйлестіруші / жетекші маман / 15 шілдеден / қызметіне / бастап / ретінде.
3 қатар.
Менің / Асылхан Өмірбековті / балам / сізден / қабылдауыңызды / 5 - сыныпқа / сұраймын.


3) Өтінішті оқып, қателерді табыңыз.

Алматы қаласындағы № 135 қазақ орта
мектебінің директорына А.Асылбеков
ағайға
Физика пәнінің мұғалімі
Қадырова Самалға

Өтініш

Мені 2004 жылғы 12 наурыздан бастап өз еркіммен физика пәнінің оқытушысы қызметінен босатуыңызды сұраймын.

Қолы_____________12.03.2004 ж.

4) Бланкі бойынша өтініш толтырыңыз.

______________________
(мекеме атауы)
______________________

______________________
(мекеме басшысының аты - жөні)
______________________
Кассир А.Р.Әлиевадан
Өтініш
__________________________________________ байланысты мені
(ауысудың себебі жазылады)
__________________________________________________________
(құрылымдық бөлімшенің атауы жазылады)
__________________________________________________________
(қызметінің атауы жазылады)

ауыстыруыңызды өтінемін.

______________...........__________________.........._____________
(күні,айы,жылы)...........(қызметкердің қолы).............(аты-жөні)

5) Жағдаяттар бойынша өтініш жазыңыз.

1 қатар.
Материалдық көмек сұрау туралы.
2 қатар.
Отбасы жағдайыңызға байланысты ақысыз демалыс сұрау туралы
3 қатар.
Жұмысқа қабылдау туралы

IV. Жіңішке - жуан сұрақтар:

• Өмірбаян қандай құжат?
• Ол қандай жағдайда жазылады?
• Өтініштің құрылымын ата?
• Өтініш бойынша не шығарады?
• Өтініштің түрлерін ата?

V. Үйге тапсырма:
1) Өз өмірбаяндарыңызды жазу
2) Академиялық демалыс алу туралы өтініш жазу
VII. Бағалау.
27 176
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Іс қағаздарының құрылымдық – тілдік ерекшеліктері
Іс қағаздарының құрылымдық – тілдік ерекшеліктері
Мекеме, ұйым жұмыстарына қатысты іс қағаздарының түрлері мен тілдік - құрылымдық ерекшеліктеріне байланысты келісімшарттың, бұйрықтың, хаттаманың, анықтаманың, жарнаманың, хабарландырудың жазылуы болып табылады.
Жеке адам өміріне қатысты ісқағаздарының түрлері, оның тілдік құрылымдық ерекшеліктері. Өмірбаян, өтініш, арыз
Жеке адам өміріне қатысты ісқағаздарының түрлері, оның тілдік құрылымдық ерекшеліктері. Өмірбаян, өтініш, арыз
Оқушыларға ресми ісқағаздар стилі, оның ішінде жеке адам өміріне қатысты ісқағаздарының түрлері, оның тілдік, құрылымдық ерекшеліктері туралы түсінік бере отырып, өмірбаян мен өтініш, арыз құрылымдары туралы, қоғамдағы алатын орны туралы мәлімет
Еңбек қатынастарын құжаттау. Қазақ әдеби тілінің стильдері.
Еңбек қатынастарын құжаттау. Қазақ әдеби тілінің стильдері.
Оқушыларға ресми ісқағаздар стилі мен оның ішінде еңбек қатынастары жөніндегі құжаттар туралы түсінік беру; жаңа сөздер мен сөз тіркестерін меңгерту.
Өтініш, сенімхат
Өтініш, сенімхат
Өтініш және сенімхат туралы түсінік беру, жазылу жолдарын ұғындыру, стиль түрлерінен ажырата білуді үйрету; Өзіндік практикалық әрекет ортасын қалыптастыру, сауатты, әдемі жазуға бейімдеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін ажырату;
Мінездеме, өмірбаян
Мінездеме, өмірбаян
Сабақтың мақсаты: 1) мінездеме және өмірбаян туралы түсінік беру, жазылу жолдарын ұғындыру, стиль түрлерінен ажырата білуді үйрету; 2) өзіндік практикалық әрекет ортасын қалыптастыру, сауатты, әдемі жазуға бейімдеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін
Ресми іс қағаздар стилі
Ресми іс қағаздар стилі
«Ж. Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі» Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Смадиярова Мадина Нұржігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×