Ресми іс қағаздар стилі
Тақырыбы: Ресми іс қағаздар стилі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік – оқушыларға ресми іс қағаздары стилі, іс қағаздарының түрлері мен тілдік құрылымдық ерекшеліктерін меңгерту;
Дамытушылық – оқушылардың іскерлік дағдысын қалыптастыру, ой - өрісін дамыту, ізденімпаздықққа баулу, танымдық қабілетін жетілдіру;
Тәрбиелік – оқушыларды сыйластыққа, бір - бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: проблемалы мазмұндау, репродуктивті, ішінара іздену, зерттеу.
Ұйымдастыру формасы: Б. Блум бойынша
Пәнаралық байланыс: әдебиет, информатика, орыс тілі, ағылшын тілі
Сабақтың құрал - жабдығы: мультимедия тақтасы
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, сыныпты түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеру. 64 - жаттығу.
Үй тапсырмасын бекіту. Роун - робин әдісі. Оқушылар стильдер туралы, ауызекі сөйлеу стилі, көркем әдебиет стилі туралы не біледі, сол жайында бір сөйлем не бір сөз тіркесін айтуы керек.
Жаңа сабақ
1. Білу. Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?
1) Іс қағаздары, оның түрлері;
2) Қатынас қағаздары;
3) Іс қағаздар стилінің ерекшеліктері.
2. Түсіну. Мультимедия тақтасынан слайдтар арқылы жаңа материалды түсіндіру
І слайд
Іс қағаздары дегеніміз – жеке адамның, ұжымның, фирмалардың, мекемелердің атқаратын қызметіне байланысты пайда болатын жазбаша (ауызша) қарым - қатынас құралы.
Іс қағаздарының түрлері
↓
Арыз
Өтініш
Бұйрық
Өмірбаян
Анықтама
Хаттама
Куәлік
Сенімхат
Ұсыныс
Қолхат
Мінездеме
Түсінікхат
Келісімшарт
Акт
ІІ слайд
Іс жөніндегі қатынас қағаздардың құрылымы
ІІІ слайд
Іс қағаздар стилінің ерекшеліктері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік – оқушыларға ресми іс қағаздары стилі, іс қағаздарының түрлері мен тілдік құрылымдық ерекшеліктерін меңгерту;
Дамытушылық – оқушылардың іскерлік дағдысын қалыптастыру, ой - өрісін дамыту, ізденімпаздықққа баулу, танымдық қабілетін жетілдіру;
Тәрбиелік – оқушыларды сыйластыққа, бір - бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: проблемалы мазмұндау, репродуктивті, ішінара іздену, зерттеу.
Ұйымдастыру формасы: Б. Блум бойынша
Пәнаралық байланыс: әдебиет, информатика, орыс тілі, ағылшын тілі
Сабақтың құрал - жабдығы: мультимедия тақтасы
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, сыныпты түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеру. 64 - жаттығу.
Үй тапсырмасын бекіту. Роун - робин әдісі. Оқушылар стильдер туралы, ауызекі сөйлеу стилі, көркем әдебиет стилі туралы не біледі, сол жайында бір сөйлем не бір сөз тіркесін айтуы керек.
Жаңа сабақ
1. Білу. Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?
1) Іс қағаздары, оның түрлері;
2) Қатынас қағаздары;
3) Іс қағаздар стилінің ерекшеліктері.
2. Түсіну. Мультимедия тақтасынан слайдтар арқылы жаңа материалды түсіндіру
І слайд
Іс қағаздары дегеніміз – жеке адамның, ұжымның, фирмалардың, мекемелердің атқаратын қызметіне байланысты пайда болатын жазбаша (ауызша) қарым - қатынас құралы.
Іс қағаздарының түрлері
↓
Арыз
Өтініш
Бұйрық
Өмірбаян
Анықтама
Хаттама
Куәлік
Сенімхат
Ұсыныс
Қолхат
Мінездеме
Түсінікхат
Келісімшарт
Акт
ІІ слайд
Іс жөніндегі қатынас қағаздардың құрылымы
ІІІ слайд
Іс қағаздар стилінің ерекшеліктері
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақ әдеби тілінің стилі
Қазақ тіліндегі стильдер туралы түсінік беру. Ертеңгі ел азаматтарын жұмыс стильдерінен хабардар ету. Сөз қолдану аясын кеңейту
Жеке адам өміріне қатысты ісқағаздарының түрлері, оның тілдік құрылымдық ерекшеліктері. Өмірбаян, өтініш, арыз
Оқушыларға ресми ісқағаздар стилі, оның ішінде жеке адам өміріне қатысты ісқағаздарының түрлері, оның тілдік, құрылымдық ерекшеліктері туралы түсінік бере отырып, өмірбаян мен өтініш, арыз құрылымдары туралы, қоғамдағы алатын орны туралы мәлімет
Еңбек қатынастарын құжаттау. Қазақ әдеби тілінің стильдері.
Оқушыларға ресми ісқағаздар стилі мен оның ішінде еңбек қатынастары жөніндегі құжаттар туралы түсінік беру; жаңа сөздер мен сөз тіркестерін меңгерту.
Ауызекі сөйлеу стилі тақырыбы бойынша мәтінмен жұмыс
Ауызекі сөйлеу стилі тақырыбынан алған білімдерін пысықтау; мәтіннің құрылысына, негізгі ойына талдау жасату; Оқушыларды топпен жұмыс істеуге баулу, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру;
Ауызекі сөйлеу стилі
Қазақ тіліндегі ауызекі сөйлеу стилі туралы түсінік бере отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Қатынас қағаздар
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы, М. Әуезов атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сағыбаева Айтолқын Жақашқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.