Сансызбай Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
Қазақ әдебиеті 6 сынып
1. Сабақ тақырыбы: С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
2. Сабақтың мақсаты:
Білу: С. Сарғасқаевтың кім екенін, «Тәмпіш қара» әңгімесінің желісін білу.
Түсіну: Шығарманың мазмұнын түсіну.
Қолдану: Шығармадағы достықты, әділдікті, еңбексүйгіштікті өз бойында қолдану.
Талдау: Шығарманы негізгі бөліктерге жіктей білу, басқа шығармамен салыстыра білу.
Жинақтау: Оқушылардың бойындағы бүкіл қасиеттерін жинақтауды үйрену.
Бағалау: Шығарма желісінің маңыздылығын бағалау.
Сабақтың типі: Білімді, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру.
Сабақтың формасы: жеке, топтық, жұптық.
Қолданылатын әдістер: сұрақ - жауап, баяндау, талдау, зерттеу, Венн диаграммасы.
Құрал - жабдықтар: 1. Плакаттар, маркер, стикер
Көрнекіліктер: Жұмыс дәптері, С. Сарғасқаев шығармашылығы, интернет материалдары, ақын портреті
Пайдаланылған әдебиеттер: 6 - сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдары
Мұғалімнің әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:
А) сәлемдесу;
ә) оқушыларды түгендеу;
в) сабаққа дайындықтарын тексеру.
ІІ. Мотивация. Оқушыларға бір - бірінің қолдарын ұстатып, көздерін жұмғызу және бір - бірлеріне іштей жақсы тілектер тілету.
Үй тапсырмасын сұрау.
Топқа бөлу.
ІІІ. Жаңа сабақ
- Мақсат қою
С. Сарғасқаев туралы не білеміз?
Түрткі сұрақтар:
Ол қандай адам болған?
Шығарма кімдер жайында?
Шығармада қай кезең суреттеледі
Топтық жұмыс
І топ - Бөлімдері:
• «Танысу»
• «Тілеп алған азап»
• «Әзілі ме шыны ма?»
• «Өкініш»
• «Теке қарт»
• «Не болды бізге?»
• «Бұдан кейінгі күндерде …»
• «Ойламаған жерден»
• «Үш күн қалғанда»
ІІ топ - Повестегі басты - басты оқиғалар:
• Шаншатайдың ауылға келуі.
• Балаларды егін басына ертіп баруы.
• Егін басындағы балалардың өнері.
• Балалардың «Октябрь балалары» газетімен танысуы.
• Баллардың қырман басынан қайтардағы қырманшыларға өнер көрсетуі.
• Шаншатайдың «доп қуу» ойынын ұйымдастыруы.
• Шаншатай мен Иманбектің төбелесі.
• Балалардың Теке қартпен кездесуі.
• Келдібек директордың балаларға пионерлік тапсырма беруі.
• Ауылға радио келуі.
• Иманбектің кешірім сұрауы.
• Ауыл баларының мәдениеттілігі.
• Ауылға газет келуі.
1. Сабақ тақырыбы: С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
2. Сабақтың мақсаты:
Білу: С. Сарғасқаевтың кім екенін, «Тәмпіш қара» әңгімесінің желісін білу.
Түсіну: Шығарманың мазмұнын түсіну.
Қолдану: Шығармадағы достықты, әділдікті, еңбексүйгіштікті өз бойында қолдану.
Талдау: Шығарманы негізгі бөліктерге жіктей білу, басқа шығармамен салыстыра білу.
Жинақтау: Оқушылардың бойындағы бүкіл қасиеттерін жинақтауды үйрену.
Бағалау: Шығарма желісінің маңыздылығын бағалау.
Сабақтың типі: Білімді, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру.
Сабақтың формасы: жеке, топтық, жұптық.
Қолданылатын әдістер: сұрақ - жауап, баяндау, талдау, зерттеу, Венн диаграммасы.
Құрал - жабдықтар: 1. Плакаттар, маркер, стикер
Көрнекіліктер: Жұмыс дәптері, С. Сарғасқаев шығармашылығы, интернет материалдары, ақын портреті
Пайдаланылған әдебиеттер: 6 - сыныпқа арналған әдебиеттен дидактикалық материалдары
Мұғалімнің әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:
А) сәлемдесу;
ә) оқушыларды түгендеу;
в) сабаққа дайындықтарын тексеру.
ІІ. Мотивация. Оқушыларға бір - бірінің қолдарын ұстатып, көздерін жұмғызу және бір - бірлеріне іштей жақсы тілектер тілету.
Үй тапсырмасын сұрау.
Топқа бөлу.
ІІІ. Жаңа сабақ
- Мақсат қою
С. Сарғасқаев туралы не білеміз?
Түрткі сұрақтар:
Ол қандай адам болған?
Шығарма кімдер жайында?
Шығармада қай кезең суреттеледі
Топтық жұмыс
І топ - Бөлімдері:
• «Танысу»
• «Тілеп алған азап»
• «Әзілі ме шыны ма?»
• «Өкініш»
• «Теке қарт»
• «Не болды бізге?»
• «Бұдан кейінгі күндерде …»
• «Ойламаған жерден»
• «Үш күн қалғанда»
ІІ топ - Повестегі басты - басты оқиғалар:
• Шаншатайдың ауылға келуі.
• Балаларды егін басына ертіп баруы.
• Егін басындағы балалардың өнері.
• Балалардың «Октябрь балалары» газетімен танысуы.
• Баллардың қырман басынан қайтардағы қырманшыларға өнер көрсетуі.
• Шаншатайдың «доп қуу» ойынын ұйымдастыруы.
• Шаншатай мен Иманбектің төбелесі.
• Балалардың Теке қартпен кездесуі.
• Келдібек директордың балаларға пионерлік тапсырма беруі.
• Ауылға радио келуі.
• Иманбектің кешірім сұрауы.
• Ауыл баларының мәдениеттілігі.
• Ауылға газет келуі.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
C. Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесінен үзінді
Сансызбай Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесінің үзіндісін оқыту арқылы соғыстан кейінгі жылдардағы ауыл тұрмысы, ондағы балалар өмірі, пионерлерге тән асыл қасиеттер туралы таным – түсініктерін, білім дағдыларын қалыптастыру; шығарманың тақырыбы мен
С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесінен үзінді
Шығармадағы достықты, әділдікті, еңбексүйгіштікті өз бойында қолдану.
Шыбық. Сансызбай Сарғасқаев
Оқушыларды Сансызбай Сарғасқаевтың «Шыбық» әңгімесімен таныстыру. Шығарманың мазмұны мен идеясын меңгерту. Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу.
С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
Ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой - пікірін қалыптастыру.
Тәмпіш қара повесінен үзінді
Сансызбай Сарғасқаев өмірі мен шығармашылығы турасында қысқаша түсінік беру, повестен үзіндіні оқып, жоспар құруға дағдыландыру, жоспар бойынша түсінік айту, өз сөздерімен жеткізе білу мүмкіндіктерін арттыру;
C. Жүнісов «Ақырғы бәйге»
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №165 мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жанпейсов Қуаныш Сейтқұлұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.