Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Төрт түлік туралы жырлар

17 қазан 2015, Сенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Мағданова Ақсауле
Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: Төрт түлік туралы жырлар. Торы құлын. Сиыр. Қой. Ешкі
Сілтеме оқулық
Сабақтың мақсаты: Оқушылар түрт түліктердің түрлері мен танысып, оның пайдасын, ерекшелігін бір бірінен ажырата алады
Сабақтың міндеттері: 1. Білімділігі: оқушыларға төрт түлік малдың төлдерінің атауларымен таныстыру, төрт түлік мал туралы түсініктерін одан әрі кеңейтіп, сабақ барысында сөздік қорын молайту.
2. Дамытушылығы: Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту. Төрт түліктің пайдасы туралы білімдерін толықтыру, тіл байлығын, ой өрісін, іскерлік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелігі: Оқушыларды төрт түлікке деген құрметке, еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиеже: Оқушылар түрт түліктің түрлерімен таныса отырып, оның пірімен, пайдасымен, дыбысталуымен танысады, біледі, ақпар жинайды
Тапсырмалар: «Нақты жауап айдары», «Кім жылдам?» Сөз жұмбақты шешу, «Ойлан, бірік, бөліс» «Екі жұлдық, бір тілек», топтық жұмыс жүргізу.

Түйінді идеялар: Топтық жұмыс арқылы оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алады
Кейінгі тапсырмалар: Жаттау, сурет салу, ақпар жинау
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, мәнерлеп оқу, ой – қозғау, шығармашылық жұмыс, пікірлесу, әңгімелеу. интерактивті оқыту, сын тұрғысынан ойлау, ротация, swot әдісі
Пайдаланылатын ресурстар: Көрнекілігі мен жабдығы: интерактивті тақта, төрт түліктердің суреті, суреттер, тапсырмалар, ойын түрлері
Ұйымдас тыру
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқу құралдарын жинақтау,
Орындарына отырғызу

Психологиялық дайындық
Біз бақытты баламыз,
Ойнап, күліп аламыз.
Жетілсін деп санамыз,
Оқып білім аламыз.

Үй тапсырмасын тексеру
«Бесік жыры»өлеңін жатқа 1оқушыдан жатқа сұрайды
Үй тапсырма сын бекіту
«Кім жылдам?»
Сұрақтарды тақтадан беріледі:
1) Өлеңде анасы баласын қалай жұбатады?
2) Бесіктің қандай пайдасы бар?
3) Анасы баласын кім болғанын қалайды?
4)»бесік жырын» қай уақытта айтады?
5)»көп қиыннан өтерсің» жолды қалай түсінесіңдер?
«Сөз жұмбақ»
Көбейту кестесін жатқа білетіндіктен мына өрнектердің мәнін тапсаңдар артында сөз жасырылған, соны табуларың керек.
Төрт түлікке нелер жатады?
Олар қандай жануарлар?

Жаңа материалды түсіндіру
«Ойлан, бірік, бөліс»
Сұрақтар қою:
1) өздерінің тобындағы түліктің пайдасын жаз, одан не алынады,?
2) қалай дыбыстайды?
3) оның пірін ата?
4) оның төлін ата
5) оны қалай шақырады?
6) оның топ болып жайылуын қалай атайды?
7) одан алынатын тағам, сусындарды ата?
8) мақал жазу

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 228
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Слайд: Төрт түлігім - ырысым
Слайд: Төрт түлігім - ырысым
Түйе – түлік төресі. Жылқы – түлік патшасы.
Төрт түлік мал
Төрт түлік мал
Сабақтың мақсаты: Төрт түлік малдың, олардың төлдерінің атауын үйрену Сабақтың міндеттері: Білімділік: төрт түлік түрлерімен олардың төлдері туралы мәлімет алу, олардың пайдасын білу.
Үй жануарлары
Үй жануарлары
Атырау қаласы, Талғайраң селосы, Талғайраң негізгі мектебі Шағын орталық тобы тәрбиешісі Елеусинова Бибігүл Қанатбайқызы
Әдебиеттік оқудан сабақ жоспарлары 2 сынып
Әдебиеттік оқудан сабақ жоспарлары 2 сынып
Бастауыш сынып мұғалімі: Тлеубаева Жанар Жолдыбекқызы
Төрт түлік мал
Төрт түлік мал
ШҚО, Күршім ауданы, Күршім ауылы Ю. А. Гагарин атындағы №1 Күршім орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Джандаралова Жанар Ахметқанқызы
Түліктің пайдасы. Етістік
Түліктің пайдасы. Етістік
Тараз қаласы, А.С.Пушкин атындағы №41 көпсалалы гимназия қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Инкарбаева Жанар Ержанқызы Түліктің пайдасы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×