Төрт түлік мал
Сабақтың тақырыбы: Төрт түлік
Мақсаты: 1. Оқушылардың төрт түлік туралы түсініктерін кеңейтіп, әр малдың ерекшеліктері, пайдасы туралы білімдерін тексеру, ізденушілік қызығушылықтарын арттыра отырып, төрт түлік малға байланысты мақал - мәтелдер, әңгімелер, тақпақтар айтқызып, білімдерін толықтыру.
2. Оқушылардың сөйлеу шеберліктерін, ой - өрістерін дамыту, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.
3. Төрт түлік малды қастерлей білуге тәрбиелеу.
Түрі: Қайталау сабағы.
Әдісі: Сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, салыстыру, ізденушілік, сын - тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы.
Көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта.
I. Ұйымдастыру
Сабақтың барысы: Жарқырап күн ашылды,
Айнала нұр шашылды.
Қайырлы күн, біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбектену.
- Балалар, бүгінгі қайталау сабағымыздың тақырыбы: төрт түлік мал.
Қазір төрт топқа бөлініп, әр түрлі жұмыстар жасаймыз.
Ой шақыру әдісі: а) Төрт түлікке нелер жатады?
ә) Олардың төлдерін атаңдар.
І топ – Ботақандар
ІІ топ – Құлыншақтар
ІІІ топ – Бұзауқандар
ІV топ – Қошақандар
ІІ. Зерде бөлімі: Әр топ басшысы әр түліктің ерекшеліктері, маңызы
туралы толық мағлұмат беру.
ІІІ. Бәйге кезеңі: Әр топқа 3 сұрақтан беріледі.
1. Ботақандар тобы: 1. Түйе жасына қарай қалай аталады?
2. Түйенің сүті қалай аталады?
3. Түйенің жүнінен нелер жасалады?
2. Құлыншақтар тобы: 1. Жылқы жасына қарай қалай аталады
2. Жылқының сүті қалай аталады?
3. Жүйрік аттарды қалай атайды?
3. Бұзауқандар тобы: 1. Сиырдың сүтінен жасалатын заттарды ата.
2. Сиырдың етінен жасалатын заттарды ата.
3. Жасына қарай сиырды қалай атайды?
4. Қошақандар тобы: 1. Қойды жасына қарай қалай атайды?
2. Қойдың жүнінен нелер дайындалады?
3. Қойдың терісінен нелер дайындалады?
ІV. Жорға кезеңі: а) Поэзия минуты (төрт түлік туралы өлеңдерді мәнерлеп оқу).
ә) Мақал - мәтелдердің жалғасын табу.
1) Мал өсірсең қой өсір,...
2) Қойдың сүті қорғасын,...
3) Сиырлының үйі – айран,...
4) Нар жолында...
5) Сиырдың сүті...
6) Малды бақсаң, сиыр бақ...
7) Жылқы – малдың патшасы...
8) Ер қанаты...
Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар,
Алдымыздан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар
Биік болып өседі.
Күн бұлттанды,
Найзағай шатырлады.
Жаңбыр жауды,
Кемпірқосақ ашылды.
V. Сыр сандық бөлімі: Оқушы шығармашылығын шыңдау.
1 топ: Эссе жазу. Төрт түлік пайдасы.
2 топ: Венн диаграммасы (Түйе мен жылқының ерекшеліктерін
салыстыру).
3 топ: Жұмбақты аяқтау.
1) Туа салып жүріп кеткен...
2) Кішкентай ғана бойы бар...
4 топ: Өлең құрастыру.
VI. Қойылым: Төрт түліктің айтысы.
Ән: Төрт түлік.
VII. Бекіту: Жалпы сабақ бойынша ойларын айтқызу.
Үйге тапсырма: Еркін жазу стратегиясы бойынша ой - толғаныс.
Мақсаты: 1. Оқушылардың төрт түлік туралы түсініктерін кеңейтіп, әр малдың ерекшеліктері, пайдасы туралы білімдерін тексеру, ізденушілік қызығушылықтарын арттыра отырып, төрт түлік малға байланысты мақал - мәтелдер, әңгімелер, тақпақтар айтқызып, білімдерін толықтыру.
2. Оқушылардың сөйлеу шеберліктерін, ой - өрістерін дамыту, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.
3. Төрт түлік малды қастерлей білуге тәрбиелеу.
Түрі: Қайталау сабағы.
Әдісі: Сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, салыстыру, ізденушілік, сын - тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы.
Көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта.
I. Ұйымдастыру
Сабақтың барысы: Жарқырап күн ашылды,
Айнала нұр шашылды.
Қайырлы күн, біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбектену.
- Балалар, бүгінгі қайталау сабағымыздың тақырыбы: төрт түлік мал.
Қазір төрт топқа бөлініп, әр түрлі жұмыстар жасаймыз.
Ой шақыру әдісі: а) Төрт түлікке нелер жатады?
ә) Олардың төлдерін атаңдар.
І топ – Ботақандар
ІІ топ – Құлыншақтар
ІІІ топ – Бұзауқандар
ІV топ – Қошақандар
ІІ. Зерде бөлімі: Әр топ басшысы әр түліктің ерекшеліктері, маңызы
туралы толық мағлұмат беру.
ІІІ. Бәйге кезеңі: Әр топқа 3 сұрақтан беріледі.
1. Ботақандар тобы: 1. Түйе жасына қарай қалай аталады?
2. Түйенің сүті қалай аталады?
3. Түйенің жүнінен нелер жасалады?
2. Құлыншақтар тобы: 1. Жылқы жасына қарай қалай аталады
2. Жылқының сүті қалай аталады?
3. Жүйрік аттарды қалай атайды?
3. Бұзауқандар тобы: 1. Сиырдың сүтінен жасалатын заттарды ата.
2. Сиырдың етінен жасалатын заттарды ата.
3. Жасына қарай сиырды қалай атайды?
4. Қошақандар тобы: 1. Қойды жасына қарай қалай атайды?
2. Қойдың жүнінен нелер дайындалады?
3. Қойдың терісінен нелер дайындалады?
ІV. Жорға кезеңі: а) Поэзия минуты (төрт түлік туралы өлеңдерді мәнерлеп оқу).
ә) Мақал - мәтелдердің жалғасын табу.
1) Мал өсірсең қой өсір,...
2) Қойдың сүті қорғасын,...
3) Сиырлының үйі – айран,...
4) Нар жолында...
5) Сиырдың сүті...
6) Малды бақсаң, сиыр бақ...
7) Жылқы – малдың патшасы...
8) Ер қанаты...
Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар,
Алдымыздан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар
Биік болып өседі.
Күн бұлттанды,
Найзағай шатырлады.
Жаңбыр жауды,
Кемпірқосақ ашылды.
V. Сыр сандық бөлімі: Оқушы шығармашылығын шыңдау.
1 топ: Эссе жазу. Төрт түлік пайдасы.
2 топ: Венн диаграммасы (Түйе мен жылқының ерекшеліктерін
салыстыру).
3 топ: Жұмбақты аяқтау.
1) Туа салып жүріп кеткен...
2) Кішкентай ғана бойы бар...
4 топ: Өлең құрастыру.
VI. Қойылым: Төрт түліктің айтысы.
Ән: Төрт түлік.
VII. Бекіту: Жалпы сабақ бойынша ойларын айтқызу.
Үйге тапсырма: Еркін жазу стратегиясы бойынша ой - толғаныс.
Жаңалықтар
Төлді қалай шақырады? Дауыссыз дыбыстар
Төрт түлік туралы түсініктерін кеңейтіп, әр малдың ерекшеліктері, пайдасы туралы білімдерін тексеру, ізденушілік қызығушылықтарын арттыра отырып, төрт түлік малға байланысты мақал — мәтелдер, әңгімелер тақпақтар айтқызып, білімдерін толықтыру.
Төрт түлік туралы жырлар
Атырау облысы, Өркен мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Мағданова Ақсауле Айдарбекқызы
Үй жануарлары
Атырау қаласы, Талғайраң селосы, Талғайраң негізгі мектебі Шағын орталық тобы тәрбиешісі Елеусинова Бибігүл Қанатбайқызы
Етістік
Атырау қаласы, Қ. И. Сәтбаева атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Тажмағамбетова Зульфия Хайруллаевна
Төрт түлік туралы жыр. Қой
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, №156 Н. Бекежанов атындағы қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бакирова Айжан Шатланбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.