Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ауа. Ауаның қасиеттері

21 қазан 2015, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Кокушева Сауле Аскаровна.
Дүниетану 2 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Ауа. Ауаның қасиеттері
Жалпы мақсаты: Оқушылар өздігінен тәжірибе жүргізу арқылы ауаның қасиеттерін анықтай ала ма?
Оқу нәтижелері: Оқушылар топта тәжірибе жасап, қорытынды жасауға үйрене бастайды.
Сергіту сәті
1. «Үйшік, тиіндер»
Оқушылар ортаға шығады, араласып жүреді. Мұғалім: «Үйшік құрыңдар» дегенде, оқушылар екі - екіден қол ұстасып бөлінеді (жұбы жоқ оқушы кетеді) Мұғалім: «Үйшік ішінде бір тиін» дегенде, оқушылар екі - екіден қол ұстасып бөлінеді және ішіне бір «тиінді» кіргізеді (артық қалған оқушы кетеді)
Ұйымдастыру Мұғалім сабақтың мақсаттарын хабарлайды.

Үй тапсырмасын тексеру
«Ұшақ ұшыру» стратегиясы
Оқушылар парақтан ұшақ жасап, оның бір қанатына үйде дайындаған сұрақты жазады, мұғалімнің рұқсатымен бір - біріне ұшырады, сұрақтарын оқып жауап береді.

Топқа бөлу «Жануарлар», «адамдар», «жемістер», «құстар» суреттері арқылы 4 топқа бөлу, топ басшыны, хатшыны тағайындау

«Миға шабуыл» стратегиясы
- Ауа деген не? (тақтаға топтастыру арқылы балалардың жауаптарын жазу)

Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы «Топпен жұмыс»
1 - топ: «Жануарларға өмір сүру үшін ауа қажет пе? Неліктен?» сұрағына ақылдасып жауап беру
2 - топ: «Құстарға өмір сүру үшін ауа қажет пе? Неліктен?» сұрағына ақылдасып жауап беру
3 - топ: «Өсімдікке өмір сүру үшін ауа қажет пе? Неліктен?» сұрағына ақылдасып жауап беру
4 - топ: «Адамға өмір сүру үшін ауа қажет пе? Неліктен?» сұрағына ақылдасып жауап беру

Тәжірибе жасау «Зертхана» стратегиясы
Оқушылар топпен тәжірибе жасайды, парақшаларға қорытындыларын жазады, оқып береді.

5 - тәжірибе мұғалімнің көмегімен орындалады.

Сергіту сәті «Әрі ойын, әрі таным»
Қалташаны ауамен толтыр (үрле). Не байқадың? Қаламмен тес. Не болды? Қандай қорытынды жасауға болады?

Пысықтау «Өзіңді тексер» стратегиясы
Оқушылар кестеге V қойып толтырады

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 163
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Үйшік
Үйшік
Алаңда бір үйшік тұр еді. Жертесер тышқан оны көріп қалды. - Неткен үйшік! Кімдікі бұл үйшік?
Табиғат – ауа
Табиғат – ауа
Ауа көзге көрінбейді. Біз оны көрмейміз. Бірақ айналамызда екенін білеміз. Біз сабын көпіршіктерін ұшырғанда немесе желпуішті желпігенде ауаның қозғалысын байқай аламыз. Ауа - физикалық дене. Физикалық дене - заттардан тұрады.
Ауа және ауа райы
Ауа және ауа райы
Ауа қасиеттері туралы білімдерін тереңдете отырып, ауаның жер үстіндегі қозғалысы туралы түсініктерін қалыптастыру
Ауаның ылғалдылығын анықтау
Ауаның ылғалдылығын анықтау
Ақтөбе қаласы, Благодар орта мектебінің Физика пәні мұғалім Қоянбаева Асылгүл Жайылханқызы
Нұрғали Ораз. «Қулық»
Нұрғали Ораз. «Қулық»
Оқушыларды жағымсыз қылықтан арылта аламын ба?
Ауа - газдар қоспасы. Ауаның ластануы және экологиялық проблемалар
Ауа - газдар қоспасы. Ауаның ластануы және экологиялық проблемалар
Атырау қаласы, № 23 орта мектебінің химия пәні мұғалімі Әділғалиева Гүлжихан Бағытжанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×