Сыйға - сый
Бастауыш сынып мұғалімі: Бахтыбаева Кенжегул Жарасовна
Дүниетану 2 сынып
Тақырыбы: Сыйға - сый
Мақсаты: Оқушыларды адам еңбегін құрметтеуді, сыйлауды үйрету;
Топта бір - бірін сыйлауға, пікірлерін тыңдай білуге дағдыландыру;
Күтілетін нәтиже: Жағдаятты суреттер арқылы оқушылар адам еңбегін бағалауды үйреніп, сыйлай біледі;
Топта өз ойларын ашық айта алады;
Шапшаңдыққа үйренеді
Түйінді идеялар (кілті сөздер) Табиғат адам бойына шабыт, көңіліне қуат, сезіміне сұлулық пен сағыныш ұялатады. Адам бойына адамгершiлiк қасиеттерді қалыптастыратын мол тәрбие көзі.
Сабақ барысы
1. Ынтымақтастықты қалыптастыру
Оқушылардың көңіл - күйін сабаққа арттыру мақсатында
«Дәстүрлі емес амандасу» дене мүшелерімен амандасу тренингін өткізу.
Бүгін күнделікті амандасу дәстүрінен басқаша амандасайық. Күнделікті өмірде қолымызды беріп амандасатын болсақ, бүгін дене мүшелерімізбен амандасайық. Мысалы, құшақтасып амандасу, маңдай түйістіру, тіземен, аяқпен, арқа түйістіріп т. с. с. амандасу
«Көңіл - күй» экранына өз көңіл - күйлерін білдіретін смайликтер жапсыру
2. Үй тапсырмасы.
«Сұрақтар қорабы». Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар жазады. Сол сұрақтарын қорапшаға салады. Қорапшадағы сұрақтар араластырылып, оқушыларға таратылады. Оқушылар бір - бір сұрақтан алып, сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың жауап берген деңгейіне байланысты жұлдызшалар беріледі.
3. «Мозайка» топтастыру әдісі
Оқушыларға мозайкалар таратылады. Сол мозайкалардан оқушылар «жапырақ», «ағаш»,«алма» суреттерін құрастырып өтеді. Сол құрастырылған суреттер бойынша топқа бөлінеді.
Дүниетану 2 сынып
Тақырыбы: Сыйға - сый
Мақсаты: Оқушыларды адам еңбегін құрметтеуді, сыйлауды үйрету;
Топта бір - бірін сыйлауға, пікірлерін тыңдай білуге дағдыландыру;
Күтілетін нәтиже: Жағдаятты суреттер арқылы оқушылар адам еңбегін бағалауды үйреніп, сыйлай біледі;
Топта өз ойларын ашық айта алады;
Шапшаңдыққа үйренеді
Түйінді идеялар (кілті сөздер) Табиғат адам бойына шабыт, көңіліне қуат, сезіміне сұлулық пен сағыныш ұялатады. Адам бойына адамгершiлiк қасиеттерді қалыптастыратын мол тәрбие көзі.
Сабақ барысы
1. Ынтымақтастықты қалыптастыру
Оқушылардың көңіл - күйін сабаққа арттыру мақсатында
«Дәстүрлі емес амандасу» дене мүшелерімен амандасу тренингін өткізу.
Бүгін күнделікті амандасу дәстүрінен басқаша амандасайық. Күнделікті өмірде қолымызды беріп амандасатын болсақ, бүгін дене мүшелерімізбен амандасайық. Мысалы, құшақтасып амандасу, маңдай түйістіру, тіземен, аяқпен, арқа түйістіріп т. с. с. амандасу
«Көңіл - күй» экранына өз көңіл - күйлерін білдіретін смайликтер жапсыру
2. Үй тапсырмасы.
«Сұрақтар қорабы». Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар жазады. Сол сұрақтарын қорапшаға салады. Қорапшадағы сұрақтар араластырылып, оқушыларға таратылады. Оқушылар бір - бір сұрақтан алып, сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың жауап берген деңгейіне байланысты жұлдызшалар беріледі.
3. «Мозайка» топтастыру әдісі
Оқушыларға мозайкалар таратылады. Сол мозайкалардан оқушылар «жапырақ», «ағаш»,«алма» суреттерін құрастырып өтеді. Сол құрастырылған суреттер бойынша топқа бөлінеді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Адамның дене мүшелері
Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атайды, ажыратады, көрсетеді, қоршаған әлем құбылыстарын атайды.
Танысу, түсіну тренингі
Д. Байбосынов атындағы № 13 ұлттық мектеп – гимназиясы Базарбаева Мөлдір Талғатқызы
Формулалар әлеміне саяхат
Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Жамбыл атындағы орта мектеп математика пәнінің мұғалімі: Керимбаева Жанар Тайырқызы
Табиғат қоршаған орта емес, табиғат біздің өзіміз
Тилемисова Майра Жолмұратқызы М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжі оқытушысы
Табиғат тағдыры-адам тағдыры
Адам мен табиғат әрқашанда егіз. Табиғатты қорғаушың, асыраушың деуге болады. Ата-бабамыз «Жер – қазына, су – алтын, мал – байлық» деп өсиет айтып келгені тегін емес. Жер ана мен өз анаң егіз екен, Мейірімдері мейлінше теңіз екен. Анам туды, жер ана
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.