Танысу, түсіну тренингі
1 сыныпқа арналған «Танысу, түсіну» тренингі
«Танысу, түсіну» тренингі
Мақсаты: Сынып оқушыларының бір – бірімен тереңірек танысуына мүмкіндік беру, адамгершілікке тәрбиелеу
Жаттығу кезеңі
Дәстүрлі емес амандасу
Әдістері мен техникасы
Жаттығу
Мазмұны
Біздер күнделікті қалыптасып қалған амандасу түрлеріне тәуелдіміз. Жаңа эмоция тудыратын қызықты дәстүрлі емес түрлерін ойлап тауып, қолданайықшы:
Сергіту сәті
- Алақаныңның сыртымен қол беріп амандасу;
- Аяқтың ішкі жағымен;
- Тіземен;
- Иықпен;
Өздеріңнің ұсыныстарыңды қолданып көрейік
Жаттығу
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанамыз бәріміз,
Арайлап атқан күнге!
Күлкілі болудан қорықпау
Біздің жақсы қасиеттеріміз
Ойын
Көп адамдар басқа адамдардың алдында күлкілі, ерсі болып көрінуден қорқады, үнемі сақтанып жүреді. Келесі ойын осы қорқынышты жеңуге көмектеседі. 2 топқа бөлінеді: Бірінші топ сөз не сөз тіркесін жасырады. Екінші топтан бір адам шығып, бірінші топ оған сол сөзді сыбырлап не жазып көрсетеді. Ол өз тобына сол сөзді ым – ишарамен, мимикамен бейнелеп көрсетеді. Достары оны табуға тиісті. Сөз күлкілі, қызықты болса, ым – ишара да күлкілі болса, балалар риясыз шын ниетпен ойнайды да, күлкілі болудан қорықпайды.
Жапсыру
Біздің бойымызда әр түрлі, көптеген жақсы қасиеттеріміз бар. Соны оқушылармен бірге талқылау. Күн сәулелерінде жапсыру.
«Танысу, түсіну» тренингі
Мақсаты: Сынып оқушыларының бір – бірімен тереңірек танысуына мүмкіндік беру, адамгершілікке тәрбиелеу
Жаттығу кезеңі
Дәстүрлі емес амандасу
Әдістері мен техникасы
Жаттығу
Мазмұны
Біздер күнделікті қалыптасып қалған амандасу түрлеріне тәуелдіміз. Жаңа эмоция тудыратын қызықты дәстүрлі емес түрлерін ойлап тауып, қолданайықшы:
Сергіту сәті
- Алақаныңның сыртымен қол беріп амандасу;
- Аяқтың ішкі жағымен;
- Тіземен;
- Иықпен;
Өздеріңнің ұсыныстарыңды қолданып көрейік
Жаттығу
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанамыз бәріміз,
Арайлап атқан күнге!
Күлкілі болудан қорықпау
Біздің жақсы қасиеттеріміз
Ойын
Көп адамдар басқа адамдардың алдында күлкілі, ерсі болып көрінуден қорқады, үнемі сақтанып жүреді. Келесі ойын осы қорқынышты жеңуге көмектеседі. 2 топқа бөлінеді: Бірінші топ сөз не сөз тіркесін жасырады. Екінші топтан бір адам шығып, бірінші топ оған сол сөзді сыбырлап не жазып көрсетеді. Ол өз тобына сол сөзді ым – ишарамен, мимикамен бейнелеп көрсетеді. Достары оны табуға тиісті. Сөз күлкілі, қызықты болса, ым – ишара да күлкілі болса, балалар риясыз шын ниетпен ойнайды да, күлкілі болудан қорықпайды.
Жапсыру
Біздің бойымызда әр түрлі, көптеген жақсы қасиеттеріміз бар. Соны оқушылармен бірге талқылау. Күн сәулелерінде жапсыру.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Әріптестік қарым - қатынас тренинг
Жеке тұлғаға өзіндік «Менін» тереңірек таныту, қызығушылығын ояту, өзінің адамгершілік мінез - құлықтарына баға беру, өзіне деген сенімдік қабілетін дамыту, нығайту.
№1 практикалық жұмыс «Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал - жабдықтармен танысу»
Химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну Химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну.
Сыныптағы танысу. Сөйлем
Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту.
Қазақ тілі пәнінен 5 сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспарлары
Оқушыларға тән дыбыстарды қайталата отырып буын, екпін және жаңа сөздермен таныса отырып білімдерін жалғастыру. Балалардың сөздік қорын дамыту, және сөйлесу әрекетін күшейту.
Оқушыларға және ұстаздарға арналған тренинг сабақтар
Атырау қаласы, № 23 орта мектебінің психологы Садуова Гүлназ Серікқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.