Countable and Uncountable
Ағылшын тілі пәні мұғалімі Ташманова Сания
Ағылшын тілі 7 сынып
Сабақтың атауы “Countable and Uncountable Nouns”
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, электронды оқулық, интербелсенді тақта, сайт материалдары
Жалпы мақсаттар: Өткен тақырыпты естеріне түсіріп, әр түрлі елдердің тамақ ішуіндегі ырымдар мен тыйымдарды түсіндіру және «much», «many» есімдiктерін жаттығулар орындау арқылы түсіндіру. Caнaлaтын жәнe caнaлмайтын зaт есімдердің ағылшын тілінде жасалу жолдарын үйрету. Сөйлеу және тыңдау дағдысы арқылы оқушылардың лексикaсын тoлықтыру.
Оқыту нәтижесі: Тoптық, диaлогтiк жұмыc,
диалогтік қарым - қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы оқушының ынтасы молаяды, өз бетінше ізденіп, түсініктерін қалыптастырады. Саналатын және саналмайтын зат есімдердің ағылшын тілінде жасалу жолдарын үйренеді
Негізгі идеялар: Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Сұрақтарға жауап беруді, үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
1 - тапсырма «Oртадағы қаламсап» әдісі. Үй тапсырмасын тексеру
2 - тапсырма - Жеке жұмыс
What’s in the fridge? Ask and answer the questions about the food fridge?
3 - тапсырма –«Кластер» әдісі
Countable
4 - тапсырма - Tоптық жұмыс. Put some /any/ much/many Doing grammar exercise.
1group:
2 group:
Кейінгі тапсырмалар Интербелсенді тақта арқылы электронды оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс, АКТ - ны қолдану.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен амандасу - Топта жұмыс істеу ережесі бекітіледі Сыныпты түстер арқылы таңдату арқылы топтарға бөлу.
Сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
Оқушыларды психологиялық дайындау;
Үй жұмысын тексеру -«Oртадағы қаламсап» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.
ІІ. Қызығушылығын ояту «Миға шабуыл» Put these words into three groups. Give a name to each group.
tomato ---- coffee ---- juice
banana ---- apple ---- carrot
potato ------ tea ------ grape
A ------------- B ---------- C
______ ______ ______
ІІІ. «Мағынаны тану»
Caналатын және саналмайтын зат есімдердің айырмашылығын түсіну өте маңызды.
Countable nouns --- Uncountable nouns
a book ----------------- milk
an apple --------------- music
a pound ---------------- money
- Three boys, two oranges, five pounds деп айта аламыз, себебі біз оларды санай аламыз.
- Much sugar, a little milk деп айта аламыз, себебі біз оларды санай алмаймыз.
- Саналмайтын зат есімдер жекеше және көпше түрде қолданылуы мүмкін.
This apple is delicious.
Those apples are bad.
- Саналмайтын зат есімдер жекеше түрде ғана қолданылады.
The water is hot. There isn’t much water.
2 - тапсырма - Жеке жұмыс
What’s in the fridge? Ask and answer the questions about the food fridge?
a) Are there any apples in the fridge?
b) Is there any milk in the fridge?
c) Are there any bananas in it?
d) Is there any water in it?
e) How many bottles are there in the fridge?
f) How many eggs are there in the fridge?
g) Is there any milk in the fridge?
h) Is there any jam there?
Толық нұсқасын жүктеу
Ағылшын тілі 7 сынып
Сабақтың атауы “Countable and Uncountable Nouns”
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, электронды оқулық, интербелсенді тақта, сайт материалдары
Жалпы мақсаттар: Өткен тақырыпты естеріне түсіріп, әр түрлі елдердің тамақ ішуіндегі ырымдар мен тыйымдарды түсіндіру және «much», «many» есімдiктерін жаттығулар орындау арқылы түсіндіру. Caнaлaтын жәнe caнaлмайтын зaт есімдердің ағылшын тілінде жасалу жолдарын үйрету. Сөйлеу және тыңдау дағдысы арқылы оқушылардың лексикaсын тoлықтыру.
Оқыту нәтижесі: Тoптық, диaлогтiк жұмыc,
диалогтік қарым - қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы оқушының ынтасы молаяды, өз бетінше ізденіп, түсініктерін қалыптастырады. Саналатын және саналмайтын зат есімдердің ағылшын тілінде жасалу жолдарын үйренеді
Негізгі идеялар: Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Сұрақтарға жауап беруді, үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
1 - тапсырма «Oртадағы қаламсап» әдісі. Үй тапсырмасын тексеру
2 - тапсырма - Жеке жұмыс
What’s in the fridge? Ask and answer the questions about the food fridge?
3 - тапсырма –«Кластер» әдісі
Countable
4 - тапсырма - Tоптық жұмыс. Put some /any/ much/many Doing grammar exercise.
1group:
2 group:
Кейінгі тапсырмалар Интербелсенді тақта арқылы электронды оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс, АКТ - ны қолдану.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен амандасу - Топта жұмыс істеу ережесі бекітіледі Сыныпты түстер арқылы таңдату арқылы топтарға бөлу.
Сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
Оқушыларды психологиялық дайындау;
Үй жұмысын тексеру -«Oртадағы қаламсап» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.
ІІ. Қызығушылығын ояту «Миға шабуыл» Put these words into three groups. Give a name to each group.
tomato ---- coffee ---- juice
banana ---- apple ---- carrot
potato ------ tea ------ grape
A ------------- B ---------- C
______ ______ ______
ІІІ. «Мағынаны тану»
Caналатын және саналмайтын зат есімдердің айырмашылығын түсіну өте маңызды.
Countable nouns --- Uncountable nouns
a book ----------------- milk
an apple --------------- music
a pound ---------------- money
- Three boys, two oranges, five pounds деп айта аламыз, себебі біз оларды санай аламыз.
- Much sugar, a little milk деп айта аламыз, себебі біз оларды санай алмаймыз.
- Саналмайтын зат есімдер жекеше және көпше түрде қолданылуы мүмкін.
This apple is delicious.
Those apples are bad.
- Саналмайтын зат есімдер жекеше түрде ғана қолданылады.
The water is hot. There isn’t much water.
2 - тапсырма - Жеке жұмыс
What’s in the fridge? Ask and answer the questions about the food fridge?
a) Are there any apples in the fridge?
b) Is there any milk in the fridge?
c) Are there any bananas in it?
d) Is there any water in it?
e) How many bottles are there in the fridge?
f) How many eggs are there in the fridge?
g) Is there any milk in the fridge?
h) Is there any jam there?
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Indefinite pronouns – some, any, much, many, a few, a little
«Indefinite pronouns – some, any, much, many, a few, a little» Student’s book, Language power book, from the Internet, pictures.
Countable and uncountable nouns
developing: to develop critical thinking, understanding, speaking abilities and grammar competence.
How much juice? How many apples?
Aims: to explain the new theme to the pupils and to revise the preceding theme, that is countable and uncountable nouns.
Food. I’d like a hamburger
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Ақкөл орта мектебінің ағылшын пәні мұғалімі Жумагазиева Альфия
foods (Тағам түрлері)
Атырау қаласы, Құрманғазы селосы, Ф. Оңғарсынова атындағы орта мектеп ағылшын пәні мұғалімі Абилтаева Гүлхат Имұханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.