Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация
Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация
Физика 11 сынып
Сілтеме: Жоспар
Жалпы мақсаты:
1. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация жайлы мағлұмат беру
2. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокацияны техникада және формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету
3. Топта бағалауға баулу
Күтілетін нәтиже:
1. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация жайлы мағлұмат алады
2. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокацияны техникада және формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді
3. Топта бағалай алатын болады
Негізгі идеялар:
Радиотолқындар арқылы объектіні тауып, оған дейінгі қашықтықты және оның кеңістіктегі орнын, қозғалыс жылдамдығын анықтау радиолокация деп аталады.
Радиолокатор импульстік түрде жұмыс істейді.
Радиотолқындар арқылы нәрселердің бейнелерін алысқа жеткізуге болады. Телехабарды жеткізудегі басты айырмашылық мынада: дыбыс сигналдарымен бір мезгілде өзінің бөлек тасымалдаушы жиілігі болатын бейне сигналдарды жасап тарату және қабылдау
Тапсырмалар Топтық жұмыс «Қарлы кесек»
Тапсырмалар Топтық жұмыс «Мағынаны тану»
Тапсырмалар Топтық жұмыс «Кім жылдам?», «Ой толғаныс»
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру (2 минут)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Түгелдеу
1. 4. Топқа бөлу (1, 2, 3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді).
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. Модуляция деген не?
2. Амплитудалық модуляция деген не?
3. Радиобайланыс деген не?
4. Детекторлеу деген не?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Радиотолқындардың таралуы деген не?
2. Радиолокация деген не?
3. Радиолокацияның қолданылуы.
ІV. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»
1. Білу
Үй тапсырмасын сұрақ (5 минут)
« Қарлы кесек» (сұрақ - жауап).
2. Түсіну Жаңа сабақты түсіндіру (15 мин)
«Мағынаны тану» (топпен тақырыпты түсіндіреді)
3 Қолдану Радиолокация не үшін қажет? Радиолокатор мен радардың қолданылуы. (5 мин)
«Ой толғаныс» (сұрақ - жауап)
4 Сергіту сәті (2 мин) Ойымды жалғастыру Формулалар жазу.
5. Талдау Есептер шығару (7 мин)
«Қызығушылық - ты ояту» кеспе қағаздар
6. Жинақтау. Жаңа сабақты бекіту.(5 мин)
«Кім жылдам?» тест тапсырмасы
7. Бағалау: (2 мин) Радиолокация техникалар үшін маңызы қаншама?
8. Рефлексия.
V. Кері байланыс: (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
VI. Кейінгі тапсырмалар: Эссе жазу
VII. Кейінгі оқу: § 3, 8 - 3, 9 Радиолокация. Теледидар. Байланыс құралдардың дамуы.
Физика 11 сынып
Сілтеме: Жоспар
Жалпы мақсаты:
1. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация жайлы мағлұмат беру
2. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокацияны техникада және формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету
3. Топта бағалауға баулу
Күтілетін нәтиже:
1. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация жайлы мағлұмат алады
2. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокацияны техникада және формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді
3. Топта бағалай алатын болады
Негізгі идеялар:
Радиотолқындар арқылы объектіні тауып, оған дейінгі қашықтықты және оның кеңістіктегі орнын, қозғалыс жылдамдығын анықтау радиолокация деп аталады.
Радиолокатор импульстік түрде жұмыс істейді.
Радиотолқындар арқылы нәрселердің бейнелерін алысқа жеткізуге болады. Телехабарды жеткізудегі басты айырмашылық мынада: дыбыс сигналдарымен бір мезгілде өзінің бөлек тасымалдаушы жиілігі болатын бейне сигналдарды жасап тарату және қабылдау
Тапсырмалар Топтық жұмыс «Қарлы кесек»
Тапсырмалар Топтық жұмыс «Мағынаны тану»
Тапсырмалар Топтық жұмыс «Кім жылдам?», «Ой толғаныс»
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру (2 минут)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Түгелдеу
1. 4. Топқа бөлу (1, 2, 3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді).
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. Модуляция деген не?
2. Амплитудалық модуляция деген не?
3. Радиобайланыс деген не?
4. Детекторлеу деген не?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Радиотолқындардың таралуы деген не?
2. Радиолокация деген не?
3. Радиолокацияның қолданылуы.
ІV. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»
1. Білу
Үй тапсырмасын сұрақ (5 минут)
« Қарлы кесек» (сұрақ - жауап).
2. Түсіну Жаңа сабақты түсіндіру (15 мин)
«Мағынаны тану» (топпен тақырыпты түсіндіреді)
3 Қолдану Радиолокация не үшін қажет? Радиолокатор мен радардың қолданылуы. (5 мин)
«Ой толғаныс» (сұрақ - жауап)
4 Сергіту сәті (2 мин) Ойымды жалғастыру Формулалар жазу.
5. Талдау Есептер шығару (7 мин)
«Қызығушылық - ты ояту» кеспе қағаздар
6. Жинақтау. Жаңа сабақты бекіту.(5 мин)
«Кім жылдам?» тест тапсырмасы
7. Бағалау: (2 мин) Радиолокация техникалар үшін маңызы қаншама?
8. Рефлексия.
V. Кері байланыс: (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
VI. Кейінгі тапсырмалар: Эссе жазу
VII. Кейінгі оқу: § 3, 8 - 3, 9 Радиолокация. Теледидар. Байланыс құралдардың дамуы.
Жаңалықтар
Заттардағы магнит өрісі
Заттардағы магнит өрісінің формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Фотоэффект құбылысы. Фотоэффект құбылысын түсіндіру. Эйнштейн формуласы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану
Фотоэффект құбылысы және Эйнштейн формуласы жайлы мағлұмат бере отырып оның формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Сутектің қасиеттері, таралуы, қолданылуы және алынуы
Сутегінің ашылу тарихы, қасиеттері, зертханадағы алыну әдісі, өнеркәсіпте алынуы мен қолданылуы туралы білім қалыптастыру. Ой - өрістерін, танымдық, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Еркін және еріксіз тербелістер. Резонанс
Еркін және еріксіз тербелістер. Резонанс жайлы мағлұмат беру. Еркін және еріксіз тербелістер. Резонансты күнделікті тұрмыста және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Дыбыс. Дыбыстың сипаттамалары. Ультрадыбыс. Дыбыстың шағылуы. Жаңғырық
Камертондардың немесе басқа гармоникалық тербеліс жасайтын денелердің шығаратын дыбыстары музыкалық дыбыстар деп аталады. Дыбыс қаттылығы дыбыс шығаратын дененің тербелістер амплитудасымен анықталады.
Инерция. Кеңістік пен уақыт
Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ынтымақ негізгі мектебі Математика мен физика пән мұғалімі Идрисова Дана Темирбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.