Туынды тарауын қайталауға арналған жаттығулар
Алгебра және анализ бастамалары (10 сынып)
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақтың тақырыбы: Туынды тарауын қайталауға арналған жаттығулар
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін пысықтау. Алған білімді есептер шешуде қолдануға жаттықтыру. Оқушылардың таным белсенділіктерін арттыру. Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыруға ықпал ету. Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
- функцияның шектік мәндерін, нүктедегі үзіліссіздігін, әр түрлі функцияның туындысын табады, туындының көмегімен жанаманың теңдеуін құра біледі
Әдіс - тәсілдер: «Егер....., онда......» ойыны, сын тұрғысынан ойлау, диалогтық оқыту, топтық және жеке жұмыстар, «үлкен шеңбер» әдісі
Ресурстар: Стикер, Кеспе қағаздар, плакат, постер, түсті қағаз, маркерлер, тест, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парақтары
Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі: (3мин)
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Алтын балық, жеңіл машина, лотареядан ұтыс билетінің суреттерінің қиындыларымен топқа бөлу. Топтар топ басшысын, бағалаушысын, хатшысын сайлайды.
Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
Қызығушылықты ояту (15мин)
Үй тапсырмаларын тексеру. Мұғалім оқушылардың туынды тарауы бойынша жазған эсселерін тыңдайды, ол үшін ойын білгісі келетін оқушының үстеліне стикер жапсырады.
Негізгі бөлім
Мағынаны ажырату (20мин)
Математикалық диктант
Қазығұрт ауданы,
«Ақбастау» жалпы орта мектебі
Математика пәні мұғалімі: Алимбаева Салиха
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақтың тақырыбы: Туынды тарауын қайталауға арналған жаттығулар
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін пысықтау. Алған білімді есептер шешуде қолдануға жаттықтыру. Оқушылардың таным белсенділіктерін арттыру. Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыруға ықпал ету. Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
- функцияның шектік мәндерін, нүктедегі үзіліссіздігін, әр түрлі функцияның туындысын табады, туындының көмегімен жанаманың теңдеуін құра біледі
Әдіс - тәсілдер: «Егер....., онда......» ойыны, сын тұрғысынан ойлау, диалогтық оқыту, топтық және жеке жұмыстар, «үлкен шеңбер» әдісі
Ресурстар: Стикер, Кеспе қағаздар, плакат, постер, түсті қағаз, маркерлер, тест, деңгейлік тапсырмалар, бағалау парақтары
Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі: (3мин)
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Алтын балық, жеңіл машина, лотареядан ұтыс билетінің суреттерінің қиындыларымен топқа бөлу. Топтар топ басшысын, бағалаушысын, хатшысын сайлайды.
Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
Қызығушылықты ояту (15мин)
Үй тапсырмаларын тексеру. Мұғалім оқушылардың туынды тарауы бойынша жазған эсселерін тыңдайды, ол үшін ойын білгісі келетін оқушының үстеліне стикер жапсырады.
Негізгі бөлім
Мағынаны ажырату (20мин)
Математикалық диктант
Қазығұрт ауданы,
«Ақбастау» жалпы орта мектебі
Математика пәні мұғалімі: Алимбаева Салиха
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Функцияның туындысы тақырыбына есептер шығару
Туынды тақырыбы туралы алған білімдерін, туындыны есептеу формулаларын, туындының физикалық және геометриялық мағынасы, жанаманың теңдеуін еске түсіру, есеп шығару барысында нақтылау
Календарлық - тақырыптық жоспар алгебра және анализ бастамалары
Календарлық - тақырыптық жоспар
Күрделі функцияның туындысы
БҚО, Орал қаласы, А. Байтұрсынов атындағы №10 ЖББОМ математика пәнінің мұғалімі Диярова А. С
Туынды тарауына есептер шығару
Туынды тақырыбы бойынша теориялық қайталау, дифференциялдау ережелерін қолдануға, жанама теңдеуін жазуға, күрделі функцияның туындысын табуға деңгейлік есептер шығару, тақырып бойынша білімдерін тексеру.
Туынды есептеу тақырыбын пысықтау
ОҚО, Сарыағаш ауданы, №31 Талғат Бигелдинов атындағы мектептің математика пәні мұғалімі: Жанат Шалданбаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.