Логарифмдік теңсіздіктерді шешу
Логарифмдік теңсіздіктерді шешу.
Сабақтың мақсаты:
білімділік: оқушыларды логарифмдік теңсіздіктің анықтамасымен таныстыру; логарифмдік теңсіздікті шешу дағдысын қалыптастыру.
дамытушылық: оқушылардың шығармашылық қабілетін, логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін арттыру, шапшаңдығын дамыту, өз бетімен жұмыс істеп, талаптануын арттыру.
тәрбиелік: білім алуға, еңбек етуге, жауапкершілікке, бірін - бірі сыйлауға, уақытты тиымды пайдалануға, ізденімпаздыққа тәрбиелеу, болашаққа көзқарасын қалыптастыру.
Сабақтың типы: жаңа білімді игеру.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топпен жұмыс, ізденіс, ой қозғау, есеп шығару.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тест тапсырмалары
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Геометриялық фигуралар бойынша оқушыларды топтарға бөлу.
1 - топ: квадрат
2 - топ: зигзаг
3 - топ: шеңбер
4 - топ: үшбұрыш
Психологиялық атмосфераны қалыптастыру.
Бір - біріне жақсы тілектер айту.
ІІ. Негізгі бөлім.
Сабақтың кезеңдері:
- білу
- қолдану
- түсіну
- талдау
- бағалау
- пысықтау
Ойлану - ең қиын жұмыс, сондықтан да барлық адамдар бұл іске жұмыла алмайды.
Генри Форд.
1 - кезең. Білу.
1 - топ. Логарифм және оның қасиеттері.
2 - топ. Логарифмдік функцияның қасиеттері.
3 - топ. Логарифмдік теңдеуді шешу жолдары.
4 - топ. Теңсіздіктерді шешу тәсілдері.
Үй тапсырмасын тексеру.
2 - кезең. Қолдану.
Есептей білсең, есің түгелденер.
«Сәйкестендіру» ойыны.
Логарифмдік теңсіздіктерді шешу. жүктеу
Сабақтың мақсаты:
білімділік: оқушыларды логарифмдік теңсіздіктің анықтамасымен таныстыру; логарифмдік теңсіздікті шешу дағдысын қалыптастыру.
дамытушылық: оқушылардың шығармашылық қабілетін, логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін арттыру, шапшаңдығын дамыту, өз бетімен жұмыс істеп, талаптануын арттыру.
тәрбиелік: білім алуға, еңбек етуге, жауапкершілікке, бірін - бірі сыйлауға, уақытты тиымды пайдалануға, ізденімпаздыққа тәрбиелеу, болашаққа көзқарасын қалыптастыру.
Сабақтың типы: жаңа білімді игеру.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топпен жұмыс, ізденіс, ой қозғау, есеп шығару.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тест тапсырмалары
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Геометриялық фигуралар бойынша оқушыларды топтарға бөлу.
1 - топ: квадрат
2 - топ: зигзаг
3 - топ: шеңбер
4 - топ: үшбұрыш
Психологиялық атмосфераны қалыптастыру.
Бір - біріне жақсы тілектер айту.
ІІ. Негізгі бөлім.
Сабақтың кезеңдері:
- білу
- қолдану
- түсіну
- талдау
- бағалау
- пысықтау
Ойлану - ең қиын жұмыс, сондықтан да барлық адамдар бұл іске жұмыла алмайды.
Генри Форд.
1 - кезең. Білу.
1 - топ. Логарифм және оның қасиеттері.
2 - топ. Логарифмдік функцияның қасиеттері.
3 - топ. Логарифмдік теңдеуді шешу жолдары.
4 - топ. Теңсіздіктерді шешу тәсілдері.
Үй тапсырмасын тексеру.
2 - кезең. Қолдану.
Есептей білсең, есің түгелденер.
«Сәйкестендіру» ойыны.
Логарифмдік теңсіздіктерді шешу. жүктеу
Жаңалықтар
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару
Логарифмнің негізгі қасиеттерін толық меңгерту, логарифмдік теңдеулерді шеше білуге үйрету.
Логарифмдік теңсіздіктерді шешу
Логарифм ұғымы бойынша білімдерін дамыту, ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру.
Логарифмдік теңсіздіктер
Шығыс Қазақстан, Катонқарағай ауданы, Аққайнар ауылындағы «Чернова орта мектебі» КММ Математика пәнінің мұғалімі Базильбекова Сымбат Фазыловна
Қарапайым логорифмдік теңдеулер
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Теңге ауылы, № 14 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі Карлова Зина
Логарифмдік теңдеулер
Ақмола облысы, Степногорск қаласы, Тау-кен техникалық колледжінің математика пәні оқутышысы: Қалайдарова Ляззат Нурбаевна
Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
Шалхарбаева Алтынгүл Мұратқызы Математика пәнінің мұғалімі Қашаған Қүржіманұлы атындығы орта мектебі Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Сенек ауылы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.