Логарифмдік теңдеулер
Сабақ тақырыбы: Логарифмдік теңдеулер
Сабақ мақсаты: Жаңа талапқа сай, жаңа ақпараттық технологияны қолдана отырып, еліміздің ертеңі болар жас ұрпаққа сапалы білім беру;
1) Білімділік: студенттерге логарифмдік теңдеулерді шешудің әдістерін оқытып - үйрету. Логарифмдік теңдеулерді шешу жолдарының тиімді тәсілдерін есеп шығаруда қолданып, білім, біліктіліктерін арттыру.
2) Дамытушылық: Логарифмдік теңдеулерді шешу үшін алдымен берілген логарифмдік функцияның анықталу облысын табу керектігін, логарифмнің анықтамасын және логарифмнің қасиеттерін қолдана алу дағдыларын арттыру, іс - әрекет дағдылары мен шығармашылықпен жұмыс жасауына ықпал ету, өзіндік білім көтеру қажеттілігін арттыру;
3) Тәрбиелік: коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру, теориялық білімдерін практикада ұштастыра отырып, ойлау және есте сақтау, танымдық қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақ барысында қолданылатын әдістер: сұрақ - жауап әдісі, тесттерді қолдану әдісі, іздену жұмысы, бақылау әдісі, дифференциалды оқыту, есептерді шешудің бірнеше тәсілдерін талдау.
Жабдығы: интерактивті тақта, оқулық, слайд - планшет, Activot тест құрылғылары, презентация.
Пәнаралық байланыс: алгебра - 10, информатика.
Қолданылған әдебиет:
1) «Алгебра және анализ бастамалары» 11 сынып, А. Е. Әбілқасымова, Алматы, 2007
2) «Шың» - Математика - 2, Исмаил Акйол, Алматы, 2006
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
• Сәлемдесу;
• Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу.
ІІ. Қайталау (танымдылық құзырлығын қалыптастыру)
♦ Сұрақ - жауап (слайд №3 - 7)
♦ Ауызша тапсырмалар (слайд №8 - 9)
♦ Тест «Кім жүйрік?» (слайд №10 - 25) Тесттің бір сұрағы 1 минутқа шақталған. Сұраққа дұрыс емес жауап бергенде, келесі сұраққа ауыспайды. Барлық сұрақ саны - 5.
ІІІ. Жаңа сабақ: (ақпараттық құзырлығын қалыптастыру) (слайд №26 - 27)
Логарифмдік теңдеудің анықтамасы: Айнымалысы логарифм белгісінің ішінде болатын теңдеуді логарифмдік теңдеу деп атайды.
Сабақ мақсаты: Жаңа талапқа сай, жаңа ақпараттық технологияны қолдана отырып, еліміздің ертеңі болар жас ұрпаққа сапалы білім беру;
1) Білімділік: студенттерге логарифмдік теңдеулерді шешудің әдістерін оқытып - үйрету. Логарифмдік теңдеулерді шешу жолдарының тиімді тәсілдерін есеп шығаруда қолданып, білім, біліктіліктерін арттыру.
2) Дамытушылық: Логарифмдік теңдеулерді шешу үшін алдымен берілген логарифмдік функцияның анықталу облысын табу керектігін, логарифмнің анықтамасын және логарифмнің қасиеттерін қолдана алу дағдыларын арттыру, іс - әрекет дағдылары мен шығармашылықпен жұмыс жасауына ықпал ету, өзіндік білім көтеру қажеттілігін арттыру;
3) Тәрбиелік: коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру, теориялық білімдерін практикада ұштастыра отырып, ойлау және есте сақтау, танымдық қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақ барысында қолданылатын әдістер: сұрақ - жауап әдісі, тесттерді қолдану әдісі, іздену жұмысы, бақылау әдісі, дифференциалды оқыту, есептерді шешудің бірнеше тәсілдерін талдау.
Жабдығы: интерактивті тақта, оқулық, слайд - планшет, Activot тест құрылғылары, презентация.
Пәнаралық байланыс: алгебра - 10, информатика.
Қолданылған әдебиет:
1) «Алгебра және анализ бастамалары» 11 сынып, А. Е. Әбілқасымова, Алматы, 2007
2) «Шың» - Математика - 2, Исмаил Акйол, Алматы, 2006
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
• Сәлемдесу;
• Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу.
ІІ. Қайталау (танымдылық құзырлығын қалыптастыру)
♦ Сұрақ - жауап (слайд №3 - 7)
♦ Ауызша тапсырмалар (слайд №8 - 9)
♦ Тест «Кім жүйрік?» (слайд №10 - 25) Тесттің бір сұрағы 1 минутқа шақталған. Сұраққа дұрыс емес жауап бергенде, келесі сұраққа ауыспайды. Барлық сұрақ саны - 5.
ІІІ. Жаңа сабақ: (ақпараттық құзырлығын қалыптастыру) (слайд №26 - 27)
Логарифмдік теңдеудің анықтамасы: Айнымалысы логарифм белгісінің ішінде болатын теңдеуді логарифмдік теңдеу деп атайды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару
Логарифмнің негізгі қасиеттерін толық меңгерту, логарифмдік теңдеулерді шеше білуге үйрету.
Логарифмдік теңсіздіктерді шешу
Логарифмдік теңсіздіктің анықтамасымен таныстыру; логарифмдік теңсіздікті шешу дағдысын қалыптастыру.
Логарифмдік теңсіздіктерді шешу
Логарифм ұғымы бойынша білімдерін дамыту, ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру.
Логарифмдік теңсіздіктер
Шығыс Қазақстан, Катонқарағай ауданы, Аққайнар ауылындағы «Чернова орта мектебі» КММ Математика пәнінің мұғалімі Базильбекова Сымбат Фазыловна
Қарапайым логорифмдік теңдеулер
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Теңге ауылы, № 14 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі Карлова Зина
Теңдеулер және теңдеулер жүйесі
ШҚО, Аягөз ауданы, Сарыарқа орта мектебі математика пәнінің мұғалімі Жанболатова Айгүл Армияшевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.