Тік бұрышты параллелепипед оның көлемі
4 сынып
Тақырыбы: Тік бұрышты параллелепипед оның көлемі (слайд)
Мақсаты: 1. Тақырып бойынша есептер шығару арқылы оқушы түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін есеп шығаруда пайдалана білу.
2. Тік бұрышты параллелепипедтің, текшенің көлемін есептей білуге дағдыландыру, әртүрлі есептер шығару арқылы оқушы білімін шыңдау, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Санның дәрежесін табуға дағдыландыру.
3. Сызбаны көрнекі салуға, өз бетімен жұмыс жасауға, есептің шешімін дәл таба білуге тәрбиелеу.
Барысы:
Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық
Ой қозғау
Математикалық эстафета
Жаңа сабақ
Суретпен, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Кім жылдам?
Қорытындылау
Психологиялық дайындық.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық, достарым,
Арайлап атқан күнге!
Ой қозғау. Сұрақ – жауап.
1. Қандай фигураларды білеміз?
2. Шаршы деп нені айтамыз?
3. Тіктөртбұрыш деген не?
4. Шаршының периметрін қалай табамыз?
5. Ауданды қалай табамыз?
6. Көлемді қалай табады?
Математикалық эстафета
200 * 6 ------ 80
30 * 7 ------- 30
50 * 40 ------ 800
400: 5 ------- 2000
600: 20 ------- 1200
80 * 10 ------- 210
Бастауыш сынып мұғалімі: Бекжанова Б. С.
Тік бұрышты параллелепипед оның көлемі. слайдты жүктеу
Тақырыбы: Тік бұрышты параллелепипед оның көлемі (слайд)
Мақсаты: 1. Тақырып бойынша есептер шығару арқылы оқушы түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін есеп шығаруда пайдалана білу.
2. Тік бұрышты параллелепипедтің, текшенің көлемін есептей білуге дағдыландыру, әртүрлі есептер шығару арқылы оқушы білімін шыңдау, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Санның дәрежесін табуға дағдыландыру.
3. Сызбаны көрнекі салуға, өз бетімен жұмыс жасауға, есептің шешімін дәл таба білуге тәрбиелеу.
Барысы:
Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық
Ой қозғау
Математикалық эстафета
Жаңа сабақ
Суретпен, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Кім жылдам?
Қорытындылау
Психологиялық дайындық.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық, достарым,
Арайлап атқан күнге!
Ой қозғау. Сұрақ – жауап.
1. Қандай фигураларды білеміз?
2. Шаршы деп нені айтамыз?
3. Тіктөртбұрыш деген не?
4. Шаршының периметрін қалай табамыз?
5. Ауданды қалай табамыз?
6. Көлемді қалай табады?
Математикалық эстафета
200 * 6 ------ 80
30 * 7 ------- 30
50 * 40 ------ 800
400: 5 ------- 2000
600: 20 ------- 1200
80 * 10 ------- 210
Бастауыш сынып мұғалімі: Бекжанова Б. С.
Тік бұрышты параллелепипед оның көлемі. слайдты жүктеу
Жаңалықтар
Тік бұрышты параллелепипедтің және оның көлемі
Көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою
Тік бұрышты параллелепипед (текше) және оның жазбасы
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің анықтамасын біледі, қасиеттерін ажырата алады. Тік бұрышты параллелепипед пен текшенің жазықтықтағы сызбасына есептер құрастыра алады.
Қайталау
Геометриялық фигураларды салыстыра отырып көлемін табуға үйрету. Есептерді сурет бойынша құрастыруға баулу. Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру.
Тік бұрышты параллелепипедтің көлемінің формуласы
Тік бұрышты параллелепипед туралы кеңінен түсінік беру. Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі куб см3 таныстыру.
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
Дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою. Логикалық ойлау, математикалық тілін, шығармашылық қасиеттерін дамыту. Есептеу
Параллелепипед және тікбұрышты параллелепипед тақырыптарын қайталау, есеп шығару
Параллелепипедтің, тік бұрышты параллелепипедтің анықтамаларын және қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, өткен сабақтағы білімдерін толықтыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.