Параллелепипед және тікбұрышты параллелепипед тақырыптарын қайталау, есеп шығару
Параллелепипед және тікбұрышты параллелепипед тақырыптарын қайталау, есеп шығару
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды параллелепипедтің, тік бұрышты параллелепипедтің анықтамаларын және қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, өткен сабақтағы білімдерін толықтыру.
2. Модельдермен жұмыс жүргізу арқылы геометрия пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру, психологиялық ерекшеліктерін, ойлау қабілетін, есте сақтау, елестету қабілеттерін дамыту.
3. Оқушыларды табандылыққа, адамгершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру (оқушыларды түгендеу, оқу құралдарының толықтығын тексеру)
2. Үй тапсырмасын тексеру.
I. Өткен сабақтағы материалдарды сұрақ - жауап ретінде қайталау.
а ) тікбұрышты параллелепипед деген не?
б ) тікбұрышты параллелепипедтің қанша симметрия жазықтығы бар?
в ) куб деген не?
г ) көлбеу параллелепипедтің табаны тік төртбұрыш бола ма?
д) кубтың симметрия осьтерін және симметрия жазықтықтарын көрсетіңдер
е) параллелепипедтің қималарын салу.
II. Қайталау есептерін шығару.
Алдымен тікбұрышты параллелепипедтің және кубтың беттерінің ауданы мен толық бетінің ауданы формулаларын оқушыларға қайталатып жатқа жазғызу керек..
Арнайы дайындалған сызбалар бойынша ауызша есептер шығару:
А) Тікбұрышты параллелепипед қабырғаларының өлшемдері 4 см, 2см және 4 см. Параллелепипедтің диагоналінің ұзындығын есептеңдер
Алматы облысы, Талғар ауданы,
№31 орта мектебінің математика
пәні мұғалімі: А. А. Тұрысбекова
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды параллелепипедтің, тік бұрышты параллелепипедтің анықтамаларын және қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, өткен сабақтағы білімдерін толықтыру.
2. Модельдермен жұмыс жүргізу арқылы геометрия пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру, психологиялық ерекшеліктерін, ойлау қабілетін, есте сақтау, елестету қабілеттерін дамыту.
3. Оқушыларды табандылыққа, адамгершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру (оқушыларды түгендеу, оқу құралдарының толықтығын тексеру)
2. Үй тапсырмасын тексеру.
I. Өткен сабақтағы материалдарды сұрақ - жауап ретінде қайталау.
а ) тікбұрышты параллелепипед деген не?
б ) тікбұрышты параллелепипедтің қанша симметрия жазықтығы бар?
в ) куб деген не?
г ) көлбеу параллелепипедтің табаны тік төртбұрыш бола ма?
д) кубтың симметрия осьтерін және симметрия жазықтықтарын көрсетіңдер
е) параллелепипедтің қималарын салу.
II. Қайталау есептерін шығару.
Алдымен тікбұрышты параллелепипедтің және кубтың беттерінің ауданы мен толық бетінің ауданы формулаларын оқушыларға қайталатып жатқа жазғызу керек..
Арнайы дайындалған сызбалар бойынша ауызша есептер шығару:
А) Тікбұрышты параллелепипед қабырғаларының өлшемдері 4 см, 2см және 4 см. Параллелепипедтің диагоналінің ұзындығын есептеңдер
Алматы облысы, Талғар ауданы,
№31 орта мектебінің математика
пәні мұғалімі: А. А. Тұрысбекова
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тік бұрышты параллелепипед (текше) және оның жазбасы
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің анықтамасын біледі, қасиеттерін ажырата алады. Тік бұрышты параллелепипед пен текшенің жазықтықтағы сызбасына есептер құрастыра алады.
Призма мен пирамиданың жазықтықпен қималарын салу
Оқушыларды көпбұрыштың жеке түрлерімен және кеңістіктегі фигураларды бейнелеуге қойылатын талаптармен таныстыру;
Қималар
Қиюшы жазықтық, көпжақтың қимасы, параллелепипедтің диагональдық қимасы ұғымдарымен таныстыру, тікбұрышты параллелепипедтің және тетраэдрдің қималарын салып үйрету.
Тік бұрышты параллелепипед оның көлемі
Тік бұрышты параллелепипедтің, текшенің көлемін есептей білуге дағдыландыру, әртүрлі есептер шығару арқылы оқушы білімін шыңдау, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Санның дәрежесін табуға дағдыландыру.
Тік бұрышты параллелепипедтің көлемінің формуласы
Тік бұрышты параллелепипед туралы кеңінен түсінік беру. Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі куб см3 таныстыру.
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбын білу, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.