Геометриялық фигуралар. Периметр
Математика
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар. Периметр
Сабақтың мақсаты: өткен материалды қайталап; геометриялық фигураларды тану, олардың элементтерін атау, маңызды белгілерін анықтау, тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу білімін толықтырады.
Нәтиже: оқушылар қайталап, жеке қиындықтарын анықтайды, геометриялық фигураларды тану, олардың элементтерін атау, маңызды белгілерін анықтау, тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу біліміндегі кемшіліктерді түзету.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық: Саған тілеймін мен,
Көк аспанды көктем.
Сенімен бірге жүремін,
Әрқашан саған сенемін.
Үй тапсырмасын тексеру. №6 16 бет
Оқулықпен жұмыс: №1
Р = 2 см + 3 см + 2 см + 3 см =10 см
Р = 3 см + 3 см + 2 см = 8 см
Р = 2 см + 2 см +2 см + 2 см = 8 см
Р = 4 см + 4 см + 4 см + 4 см = 16 см
№2. Ұзындығы 6 см, ені одан 3 см - ге қысқа тіктөртбұрыш сыз. Периметрін есептеп шыға.
6 см – 3 см = 3 см
Р = 6 см + 3 см + 6 см + 3 см = 18 см
№3. Атауларын жаз:
а) тік бұрыштар;
ә) сүйір бұрыштар;
б) доғал бұрыштар.
№4. Баған түрінде жазып есепте.
59+38=97
78 - 49=29
57+29=86
90 - 37=53
41 - 34=7
19+45=64
№5
а) 18: 2=9 Ж/бы: 9 дорба қажет болды.
ә) 18: 6=3 Ж/бы: әр дорбада 3 кг ұннан болды.
б) 3*9=27 Ж/бы: 27 кг алма бар.
в) 4*6=24 Ж/бы: ұзындығы 24 дм тең.
№6
2м5см - 25см=205см - 25см=180см
1сағ10мин - 15мин=70мин - 15мин=55мин
4дм - 15см=40см - 15см=24см
2сағ - 40мин=120мин - 40мин=80мин
№7 (ауызша)
Қорытындылау:
• Периметр дегеніміз не?
• Шаршының периметрін қалай табамыз?
• Тіктөртбұрыштың периметрін ше?
• Бұл білімдер бізге қажет бола ма?
Үйге тапсырма: №4 17 бет.
Бағалау.
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар. Периметр
Сабақтың мақсаты: өткен материалды қайталап; геометриялық фигураларды тану, олардың элементтерін атау, маңызды белгілерін анықтау, тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу білімін толықтырады.
Нәтиже: оқушылар қайталап, жеке қиындықтарын анықтайды, геометриялық фигураларды тану, олардың элементтерін атау, маңызды белгілерін анықтау, тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу біліміндегі кемшіліктерді түзету.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық: Саған тілеймін мен,
Көк аспанды көктем.
Сенімен бірге жүремін,
Әрқашан саған сенемін.
Үй тапсырмасын тексеру. №6 16 бет
Оқулықпен жұмыс: №1
Р = 2 см + 3 см + 2 см + 3 см =10 см
Р = 3 см + 3 см + 2 см = 8 см
Р = 2 см + 2 см +2 см + 2 см = 8 см
Р = 4 см + 4 см + 4 см + 4 см = 16 см
№2. Ұзындығы 6 см, ені одан 3 см - ге қысқа тіктөртбұрыш сыз. Периметрін есептеп шыға.
6 см – 3 см = 3 см
Р = 6 см + 3 см + 6 см + 3 см = 18 см
№3. Атауларын жаз:
а) тік бұрыштар;
ә) сүйір бұрыштар;
б) доғал бұрыштар.
№4. Баған түрінде жазып есепте.
59+38=97
78 - 49=29
57+29=86
90 - 37=53
41 - 34=7
19+45=64
№5
а) 18: 2=9 Ж/бы: 9 дорба қажет болды.
ә) 18: 6=3 Ж/бы: әр дорбада 3 кг ұннан болды.
б) 3*9=27 Ж/бы: 27 кг алма бар.
в) 4*6=24 Ж/бы: ұзындығы 24 дм тең.
№6
2м5см - 25см=205см - 25см=180см
1сағ10мин - 15мин=70мин - 15мин=55мин
4дм - 15см=40см - 15см=24см
2сағ - 40мин=120мин - 40мин=80мин
№7 (ауызша)
Қорытындылау:
• Периметр дегеніміз не?
• Шаршының периметрін қалай табамыз?
• Тіктөртбұрыштың периметрін ше?
• Бұл білімдер бізге қажет бола ма?
Үйге тапсырма: №4 17 бет.
Бағалау.
Жаңалықтар
Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу
Геометриялық фигураларды танып, олардың элементтерін атап, маңызды белгілерін ажыратады. Тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу біліміндегі кемшіліктер түзетіледі.
Шаршы салу және оның периметрін табу
Балалардың фигуралар жөнінде алған білімдерін пысықтау. Бағдарлама материалдарының негізгі тақырыптары бойынша алған білімдерін тереңдете түсу. Білімді, ақылды, ізденімпаз етіп тәрбиелеу. Сабаққа қызығушылығын арттыру.
Көлемді фигуралар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 3. 1. 2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған
Тік төртбұрыштың, шаршының периметрі
Сабақтың мақсат - міндеттері: А) білімділік: Оқушыларға тіктөртбұрыштың (шаршының) периметрін есептеу тәсілдерін түсіндіріп, тапсырмаларды орындау.
Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №7 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Есенбаева Несібелі Тағанқызы
Үшбұрыш пен төртбұрыштың периметрін табу
Ақтөбе қаласы, № 32 мектеп - гимназия бастауыш класс мұғалімі Ахметова Элеонора Дузжасаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.