Көлемді фигуралар
Сабақ: Математика
Бөлім «Сандар және цифрлар»
Сабақтың тақырыбы: Көлемді фигуралар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 3. 1. 2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.
Сабақтың мақсаттары: Кеңістік /көлемді/ фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.
Тілдік мақсаттар: Сол жақта, оң жақта, жоғары, төмен, алдында, артында, арасында, үстінде, себептері, критерийлері, ерекшеліктері, белгілері.
Құндылықтарды дарыту: Өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Сынып оқушыларының, сынып бөлмесіндегі заттардың санын анықтау барысында қазақтілі және әдебиеті пәнімен байланыс жүзеге асады.
Бастапқы білім: Геометриялық фигураларды тану
Сабақтың басы 7 минут
Санау
1. Ондықтармен санау тура, кері
2. Он - оннан санау тура, кері
Сан аралықтары
Сандар кестесі
Сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу
Кеңістік / көлемді / фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.
Сабақтың ортасы 30 минут
(Ұ) Кеңістіктік фигуралармен таныстыру (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) және оларды қайда кездестіргендері туралы талқылаңыз.
(Ұ) Кеңістіктік фигуралармен таныстыру (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) және оларды қайда кездестіргендері туралы талқылаңыз.
(Ұ) Кеңістіктік фигураларға (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) ұқсас фигураларды сынып бөлмесінен табу.
(Ұ/Ө, Қ) Оқушыларға «Сиқырлы қоржындағы» жасырылған фигураны сыртынан сипау арқылы анықтауын сұраңыз. Олар фигураларды дұрыс анықтай ала ма?
Tапсырма. Балық қандай фигуралардан құрастырылған? Геометриялық фигураларды пайдалана отырып, кеме құрастырыңыз.
Мектеп: Талдықорған қаласының
физика - математика бағытындағы
Назарбаев Зияткерлік мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Сейсембаева С. И.
Көлемді фигуралар жүктеу
Бөлім «Сандар және цифрлар»
Сабақтың тақырыбы: Көлемді фигуралар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 3. 1. 2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.
Сабақтың мақсаттары: Кеңістік /көлемді/ фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.
Тілдік мақсаттар: Сол жақта, оң жақта, жоғары, төмен, алдында, артында, арасында, үстінде, себептері, критерийлері, ерекшеліктері, белгілері.
Құндылықтарды дарыту: Өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Сынып оқушыларының, сынып бөлмесіндегі заттардың санын анықтау барысында қазақтілі және әдебиеті пәнімен байланыс жүзеге асады.
Бастапқы білім: Геометриялық фигураларды тану
Сабақтың басы 7 минут
Санау
1. Ондықтармен санау тура, кері
2. Он - оннан санау тура, кері
Сан аралықтары
Сандар кестесі
Сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу
Кеңістік / көлемді / фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.
Сабақтың ортасы 30 минут
(Ұ) Кеңістіктік фигуралармен таныстыру (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) және оларды қайда кездестіргендері туралы талқылаңыз.
(Ұ) Кеңістіктік фигуралармен таныстыру (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) және оларды қайда кездестіргендері туралы талқылаңыз.
(Ұ) Кеңістіктік фигураларға (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) ұқсас фигураларды сынып бөлмесінен табу.
(Ұ/Ө, Қ) Оқушыларға «Сиқырлы қоржындағы» жасырылған фигураны сыртынан сипау арқылы анықтауын сұраңыз. Олар фигураларды дұрыс анықтай ала ма?
Tапсырма. Балық қандай фигуралардан құрастырылған? Геометриялық фигураларды пайдалана отырып, кеме құрастырыңыз.
Мектеп: Талдықорған қаласының
физика - математика бағытындағы
Назарбаев Зияткерлік мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Сейсембаева С. И.
Көлемді фигуралар жүктеу
Жаңалықтар
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Өсімдіктер
Әр жемістің атауын сәйкес суретпен, атқаратын қызметімен байланыстыру. Тұқымды құмырадағы топыраққа егу тәсілін үйрету
Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу кезіндегі шығармашылық іс әрекет. Жазық фигуралардың модельдері
Геометриялық фигураларды танып білу (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, шар, цилиндр, конус, пирамида, параллелепипед, куб) Жазық фигуралар моделін құру және олардан композиция құрастыру
Жазық геометриялық фигураларды салу
Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру
Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру
Өздеріне таныс жазық және кеңістік фигураларды атайды, ажыратады. Жазық фигуралардан әртүрлі заттар мен композициялар құрайды.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.