Алтайдан ән қосқан - қазақтың Майрасы
Ашық сабақ
Музыка 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Алтайдан ән қосқан - қазақтың Майрасы
Жалпы мақсаты Тақырыпты Блум таксономиясы арқылы сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты аша отырып, әншінің шығармаларын тыңдай отырып, әндерін үйренеді.
Сілтеме 1. Музыка оқыту әдістемесі
2. 6 – сыныпқа арналған музыка оқулығы
3. Қосымша деректер, интернеттен алынған ақпараттар, үнтаспа, суреттер т. б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Оқушылар Майра Мұхамеджанованың өмірі мен шығармашылығы туралы берілген әртүрлі тапсырмаларды өздері орындай отырып, білімін жетілдіреді. Шығармашылық тапсырмамен жұмыс жасайды. Өз ойын қорытындылай алады. Сөздік қоры молаяды, сөйлеу мәдениеті артады. Оқушылар жұппен, топпен жеке жұмыс істей отырып, идея бөліседі.
Сабақта қолданылатын материалдар: 1. Үлестірмелі материалдар
2. Интербелсенді тақта
3. Бейнежазба көру
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
1. Блум таксономиясы алты ойлау деңгейі.
2. Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту, АКТ - мен жұмыс.
Дерек көздері: 6 - сыныпқа арналған музыка оқулығы
Интернет ресурстары
«Майра әлемі» көрмесі
Ұйымдастыру
3 мин Оқушыларды түгендеу
Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
Оқушыларға жылы атмосфералық жағдай туғызу (бір - бірімізге күлу, жақсы тілектер айту)
Өнерге байланысты атаулармен топқа бөлу: өнер, домбыра, дарын, тұлға
Тапсырмалар:
• Білу:«Миға шабуыл» сұрақтар арқылы оқушылардың білім деңгейін тексеру.
• Түсіну: Жаңа сабақ. Бейнежазба көріп, сұрақ арқылы жаңа тақырыпты ашу.
Қолдану: РАФТ әдісі
Ән орындау.
Слайд қорғау
Театрландырылған көрініс
Конференция
• Талдау: Семантикалық картамен жұмыс. Жеке жұмыс
• Жинақтау: «Алтай»
• Бағалау:
Бағалау Оқушылар өзін - өзі бағалайды. Мұғалім жинақтап қорытынды бағалайды.
Рефлексия «Бағдаршам» әдісін қолдана отырып оқушылар сабақтан алған әсерімен бөліседі
Үйге тапсырма Майра Мұхамеджанованың шығармашылығы туралы мәліметтер жинақтап келу.
Білу
Берілген сұрақтарға әр топ мүшелері жауап береді.
Топ басшыларын сайлау
Әр топқа сүрақтар қою арқылы тапсырма
1. Майра Мұхамеджанова кім?
2. Майра Мұхамеджанованың әндерін ата?
3. Майра Мұхамеджанованың бір әнін жатқа орында?
4. Майра Мұхамеджанованың шәкірттерін ата?
Түсіну
Ән өнерінің айырмашылығын түсіну
Майра Мұхамеджанованың шығармашылығы туралы бейнежазба
Қолдану
Майра Мұхамеджанова туралы сұрақтарды пайдалана отырып, постерде қорғауға қолдану Топтарға сұрақтар жазылған тапсырмалар берілді.
1 «Бұлбұл» тобы Өмірі мен шығармашылығы. (слайд қорғау)
2 «Өнер» тобы Майраның әндері ерекшелігі (конференция)
3 «Дарын» тобы Майраның өмірінен театрландырылған көрініс үзінді келтіру.
4 «Ән мен әнші» тобы Қазақ сахнасындағы Майраның басқа әншілермен дуэт әндері (постер қорғау).
Ақтау қаласы, И. Сүйеубаев атындағы
«№8 жалпы білім беру орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
музыка пәні мұғалімі – Туржанова Н. Е.
Алтайдан ән қосқан - қазақтың Майрасы. жүктеу
Музыка 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Алтайдан ән қосқан - қазақтың Майрасы
Жалпы мақсаты Тақырыпты Блум таксономиясы арқылы сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты аша отырып, әншінің шығармаларын тыңдай отырып, әндерін үйренеді.
Сілтеме 1. Музыка оқыту әдістемесі
2. 6 – сыныпқа арналған музыка оқулығы
3. Қосымша деректер, интернеттен алынған ақпараттар, үнтаспа, суреттер т. б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Оқушылар Майра Мұхамеджанованың өмірі мен шығармашылығы туралы берілген әртүрлі тапсырмаларды өздері орындай отырып, білімін жетілдіреді. Шығармашылық тапсырмамен жұмыс жасайды. Өз ойын қорытындылай алады. Сөздік қоры молаяды, сөйлеу мәдениеті артады. Оқушылар жұппен, топпен жеке жұмыс істей отырып, идея бөліседі.
Сабақта қолданылатын материалдар: 1. Үлестірмелі материалдар
2. Интербелсенді тақта
3. Бейнежазба көру
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
1. Блум таксономиясы алты ойлау деңгейі.
2. Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту, АКТ - мен жұмыс.
Дерек көздері: 6 - сыныпқа арналған музыка оқулығы
Интернет ресурстары
«Майра әлемі» көрмесі
Ұйымдастыру
3 мин Оқушыларды түгендеу
Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
Оқушыларға жылы атмосфералық жағдай туғызу (бір - бірімізге күлу, жақсы тілектер айту)
Өнерге байланысты атаулармен топқа бөлу: өнер, домбыра, дарын, тұлға
Тапсырмалар:
• Білу:«Миға шабуыл» сұрақтар арқылы оқушылардың білім деңгейін тексеру.
• Түсіну: Жаңа сабақ. Бейнежазба көріп, сұрақ арқылы жаңа тақырыпты ашу.
Қолдану: РАФТ әдісі
Ән орындау.
Слайд қорғау
Театрландырылған көрініс
Конференция
• Талдау: Семантикалық картамен жұмыс. Жеке жұмыс
• Жинақтау: «Алтай»
• Бағалау:
Бағалау Оқушылар өзін - өзі бағалайды. Мұғалім жинақтап қорытынды бағалайды.
Рефлексия «Бағдаршам» әдісін қолдана отырып оқушылар сабақтан алған әсерімен бөліседі
Үйге тапсырма Майра Мұхамеджанованың шығармашылығы туралы мәліметтер жинақтап келу.
Білу
Берілген сұрақтарға әр топ мүшелері жауап береді.
Топ басшыларын сайлау
Әр топқа сүрақтар қою арқылы тапсырма
1. Майра Мұхамеджанова кім?
2. Майра Мұхамеджанованың әндерін ата?
3. Майра Мұхамеджанованың бір әнін жатқа орында?
4. Майра Мұхамеджанованың шәкірттерін ата?
Түсіну
Ән өнерінің айырмашылығын түсіну
Майра Мұхамеджанованың шығармашылығы туралы бейнежазба
Қолдану
Майра Мұхамеджанова туралы сұрақтарды пайдалана отырып, постерде қорғауға қолдану Топтарға сұрақтар жазылған тапсырмалар берілді.
1 «Бұлбұл» тобы Өмірі мен шығармашылығы. (слайд қорғау)
2 «Өнер» тобы Майраның әндері ерекшелігі (конференция)
3 «Дарын» тобы Майраның өмірінен театрландырылған көрініс үзінді келтіру.
4 «Ән мен әнші» тобы Қазақ сахнасындағы Майраның басқа әншілермен дуэт әндері (постер қорғау).
Ақтау қаласы, И. Сүйеубаев атындағы
«№8 жалпы білім беру орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
музыка пәні мұғалімі – Туржанова Н. Е.
Алтайдан ән қосқан - қазақтың Майрасы. жүктеу
Жаңалықтар
Қазақстанның болашағы – жастардың қолында «Болашақ» бағдарламасының степендиялары
Қазақстан мемлекеті туралы алған білімін тиянақтау, мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет (қысқа мерзімді жоспар)
Мәтіннің мазмұнын меңгерту, Қазақстан туралы білімдерін толықтыру, білім алушылардың сөйлеу қабілеті мен танымдық деңгейін арттыру, сөздік қорын молайту.
Жасушаның ашылу тарихы
Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Логикалық функцияларға есептер шығару
Логикалық функцияларға есептер шығару арқылы біліктіліктерін тексеру. Ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.