Түбір мен қосымша
Қысқа мерзімді жоспар.
Қазақ тілі 2 сынып
Тақырыбы: Түбір мен қосымша
Мақсаты: Өздігінен жаттығулар орындай отырып, түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру.
Тілін, сөздік қорларын дамыту. Алған білімдерін өмірде қолдана алу дағдыларын қалыптастыра отырып, топтық жұмысты жандандыру. Адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».
Сабақтың әдіс - тәсілдері: «Жүректен жүрекке», Блум таксономиясы, Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы, «Сәйкестендіру», «Шынжыр», «Блум» таксономиясы, «Өрмекші торы»
І. Кіріспе 3 мин
Ынтымақтастық құру
Оқушылар шеңберге тұрып, өлеңді айтады.
Армысың асыл күн!
Армысың асыл жан
Армысың көк аспан
Армысың жан досым!
«Жүректен жүрекке» тренингін жүргізу.
ІІ. Тұсау кесер 5 мин
Топқа бөліну.
Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді.
Топтар аты «Қыран»,«Шуақ», «Тұлпар»
«Өрмекші торы»
Өткен тақырыптарды еске түсіру;
Сыныптың білім деңгейін анықтау.
Сөз неден құралады?
Сөзден не құраймыз?
Түбір деген не?
Қосымша деген не?
Түбір сөзге мысал келтір
Түбір мен қосымша жүктеу
Қазақ тілі 2 сынып
Тақырыбы: Түбір мен қосымша
Мақсаты: Өздігінен жаттығулар орындай отырып, түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру.
Тілін, сөздік қорларын дамыту. Алған білімдерін өмірде қолдана алу дағдыларын қалыптастыра отырып, топтық жұмысты жандандыру. Адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».
Сабақтың әдіс - тәсілдері: «Жүректен жүрекке», Блум таксономиясы, Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы, «Сәйкестендіру», «Шынжыр», «Блум» таксономиясы, «Өрмекші торы»
І. Кіріспе 3 мин
Ынтымақтастық құру
Оқушылар шеңберге тұрып, өлеңді айтады.
Армысың асыл күн!
Армысың асыл жан
Армысың көк аспан
Армысың жан досым!
«Жүректен жүрекке» тренингін жүргізу.
ІІ. Тұсау кесер 5 мин
Топқа бөліну.
Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді.
Топтар аты «Қыран»,«Шуақ», «Тұлпар»
«Өрмекші торы»
Өткен тақырыптарды еске түсіру;
Сыныптың білім деңгейін анықтау.
Сөз неден құралады?
Сөзден не құраймыз?
Түбір деген не?
Қосымша деген не?
Түбір сөзге мысал келтір
Түбір мен қосымша жүктеу
Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Зат есімнің септелуі мен зат есімді қайталау Өз білімін тәжірибеде қолданады;
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Сыни тұрғыдан ойлау, дарынды және талантты балалармен жұмыс, оқытудағы жаңа тәсілдер, диалог, оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау, көшбасшы, жас ерекшеліктеріне сай білім беру.
Шибұт, Қылмойын, Қарынбас
Мақсаты: Оқушылардың ертегі түрлері туралы білімдерін толықтыру. танымдық білім, білік дағдысын дамыту. Достыққа, еңбекке тәрбиелей отырып, алған білімдерін сыни ойлау арқылы өмірде қолдана алу дағдысының қалыптасуы;
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.