Жасушаның ашылу тарихы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Биология 8 сынып
Тақырып: Жасушаның ашылу тарихы.
Сабақ тақырыбы: Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
№1 зертханалық жұмыс.
Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау
Жалпы мақсаты: 1. жасушаның құрылысын оның органоидтерін білу; мәтінмен жұмыс істеу барысында оқулықтағы суреттерді пайдалану.
2. Ұлтшылдықққа тазалыққа тәрбиелеу.
Міндеттер: Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау
Оқушылардың өздерін - өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: Оқушылардың бірін - бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы
Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
1. Оқушылар тіршіліктің пайда болуын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
2. Өткен жылғы материалдарды еске түсіру.
3. Тақырыпта өткен терминдерді үш тілде оқып үйренеді.
4. Білгендерін жылдам айтуға тырысып, қызығушылығы оянады, білімін көрсетіп тақырыптың басты идеясын тауып, алған білімін тәжірибеде қолдана алады.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1. Оқушылардың өмірден алған білімдеріне, білетініне сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Сабақта қолданылатын материалдар: Көрнекіліктер топтамасы. Флипчарттар, слайд, электрондық оқулық.
Оқыту әдіс - тәсілдер: АКТ, СТО, жеке жұмыс, топтық жұмыс
Дерек көздері: 8 - сынып
Слайдтар, сабақ жоспары, интернет ресурстары
Тапсырмалар: Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
№1 зертханалық жұмыс.
Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Диалогтік оқыту, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар, Блум таксономиясы
Сабақта қолданылатын модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ЖТ, Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану, АКТ, сыни тұрғыдан ойлау СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту T&ДБО, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.
Жасушаның ашылу тарихы. жүктеу
Биология 8 сынып
Тақырып: Жасушаның ашылу тарихы.
Сабақ тақырыбы: Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
№1 зертханалық жұмыс.
Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау
Жалпы мақсаты: 1. жасушаның құрылысын оның органоидтерін білу; мәтінмен жұмыс істеу барысында оқулықтағы суреттерді пайдалану.
2. Ұлтшылдықққа тазалыққа тәрбиелеу.
Міндеттер: Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау
Оқушылардың өздерін - өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: Оқушылардың бірін - бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы
Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
1. Оқушылар тіршіліктің пайда болуын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
2. Өткен жылғы материалдарды еске түсіру.
3. Тақырыпта өткен терминдерді үш тілде оқып үйренеді.
4. Білгендерін жылдам айтуға тырысып, қызығушылығы оянады, білімін көрсетіп тақырыптың басты идеясын тауып, алған білімін тәжірибеде қолдана алады.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1. Оқушылардың өмірден алған білімдеріне, білетініне сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Сабақта қолданылатын материалдар: Көрнекіліктер топтамасы. Флипчарттар, слайд, электрондық оқулық.
Оқыту әдіс - тәсілдер: АКТ, СТО, жеке жұмыс, топтық жұмыс
Дерек көздері: 8 - сынып
Слайдтар, сабақ жоспары, интернет ресурстары
Тапсырмалар: Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
№1 зертханалық жұмыс.
Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Диалогтік оқыту, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар, Блум таксономиясы
Сабақта қолданылатын модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ЖТ, Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану, АКТ, сыни тұрғыдан ойлау СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту T&ДБО, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.
Жасушаның ашылу тарихы. жүктеу
Жаңалықтар
Жасушаның ашылуы және зерттеу тарихы
Жасушаның ашылу тарихы микроскоптың шығуына байланысты. Микроскоп шыққаннан кейін өсімдік жасушасын зерттеу мүмкіндігі туды.
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу
Адамның жануарлар дүниесіндегі орны. Адамның әлеуметтік ерекшеліктерін қалыптастыру. Адам денсаулығын қорғау.
Жасушаның ашылу тарихы
Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау Жасушаның құрылысын оның органоидтерін білу; мәтінмен жұмыс істеу барыснда оқулықтағы суреттерді пайдалану.
Прокариоттық жасушаның құрылысы. Бактериялық жасуша, оның құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері.
Прокариоттық жасушаның құрылысы. Бактериялық жасуша, оның құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері туралы толық білім беру.
Эукариоттық жасушаның құрылымдық – функциялық құрылыс ерекшеліктері
1. Биология нені зерттейді? (тіршілік туралы ғылым) 2. Өсімдік жасушасының құрылысы? (ядро, цитоплазма. жасуша қабықшасы, пластидтер, вакуоль)
Өсімдік жасушасы
Ақмола облысы, Ерейментау ауданы, "Малтабар орта мектебі" КММ - і биология пәнінің мұғалімі Мукашева Айнұр Жақияқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.