Натюрморт жанры
Бейнелеу өнері 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт жанры
Негізгі түйінді идея: Натюрморт жанрын біледі, сала алады, заттардың орналасуын салыстырады.
Оқу мақсаты: Натюрморт жанрын анықтайды, композициялық шешімін талдау арқылы жинақтайды.
Ұйымдастыру:
Оқушыларды түстер бойынша 3 – топқа бөледі (натюрморт түрлері арқылы топқа бөлу, олар ұлттық натюрморт, геометриялық фигуралар мен көкөністер мен жеміс - жидектер)
Үй тапсырмасы
1. Үй тапсырмасын тексеру
а) Шағылысу дегеніміз не?
б) Шағылысу қалай орындалады?
Бағалау:
Формативті бағалау.
2. Үйге берілген А4 сурет альбомындағы орындалған тапсырма суреттердің дұрыстығын тексеру
Негізгі бөлім
1. Визуалды ойлау.
Тақырыпты ашу үшін түрлі-түрлі тұрмыстағы заттардың суреттерін көрсету арқылы тақырыпты ашу.
Топтық жұмыс:
Үш топтың оқушыларына тексттік тапсырмалар беріледі.
1. Ұлттық натюрморт туралы ақпарат. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
2. Геометриялық фигуралардан құралған натюрморт туралы ақпарат беріледі. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
3. Көкөністер мен жеміс - жидектерден құралған натюрморт туралы ақпарат беріледі. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
Үш топтың оқушылары өздерінің алған заттары бойынша А4 пішімге орындайды. (жеке жұмыс)
Мысалы:
- Ұлттық натюрморт тобындағы оқушы: ожаудың суретін салыңыз?
- Геометриялық фигуралар тобындағы оқушы: текшенің суретін орындаңыз?
- Жеміс - жидектер тобына: алманың суретін орындаңыз?
Салған суреттерін екі оқушы бірігіп қию арқылы коллаж әдісімен А3 пішіміне композициялық шешімін табу арқылы жабыстырады. (жұптық жұмыс)
Бейнелеу өнері және сызу
Құрымбай Дариға Ермуратқызы
Натюрморт жанры. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт жанры
Негізгі түйінді идея: Натюрморт жанрын біледі, сала алады, заттардың орналасуын салыстырады.
Оқу мақсаты: Натюрморт жанрын анықтайды, композициялық шешімін талдау арқылы жинақтайды.
Ұйымдастыру:
Оқушыларды түстер бойынша 3 – топқа бөледі (натюрморт түрлері арқылы топқа бөлу, олар ұлттық натюрморт, геометриялық фигуралар мен көкөністер мен жеміс - жидектер)
Үй тапсырмасы
1. Үй тапсырмасын тексеру
а) Шағылысу дегеніміз не?
б) Шағылысу қалай орындалады?
Бағалау:
Формативті бағалау.
2. Үйге берілген А4 сурет альбомындағы орындалған тапсырма суреттердің дұрыстығын тексеру
Негізгі бөлім
1. Визуалды ойлау.
Тақырыпты ашу үшін түрлі-түрлі тұрмыстағы заттардың суреттерін көрсету арқылы тақырыпты ашу.
Топтық жұмыс:
Үш топтың оқушыларына тексттік тапсырмалар беріледі.
1. Ұлттық натюрморт туралы ақпарат. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
2. Геометриялық фигуралардан құралған натюрморт туралы ақпарат беріледі. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
3. Көкөністер мен жеміс - жидектерден құралған натюрморт туралы ақпарат беріледі. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
Үш топтың оқушылары өздерінің алған заттары бойынша А4 пішімге орындайды. (жеке жұмыс)
Мысалы:
- Ұлттық натюрморт тобындағы оқушы: ожаудың суретін салыңыз?
- Геометриялық фигуралар тобындағы оқушы: текшенің суретін орындаңыз?
- Жеміс - жидектер тобына: алманың суретін орындаңыз?
Салған суреттерін екі оқушы бірігіп қию арқылы коллаж әдісімен А3 пішіміне композициялық шешімін табу арқылы жабыстырады. (жұптық жұмыс)
Бейнелеу өнері және сызу
Құрымбай Дариға Ермуратқызы
Натюрморт жанры. жүктеу
Жаңалықтар
Натюрморт түрлері. Натюрморт құрастыру өнері
Бейнелеу өнерінің жанрларының бірі - натюрморт жайлы оқушыларды жүйелі таныстыру, және оның түрлерімен жұмыс істеуді ұйымдастыру.
Натюрморт түрлері. Натюрморт құрастыру өнері
Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Бейнелеу өнерінің жанрларының бірі - натюрморт жайлы оқушыларды жүйелі таныстыру, және оның түрлерімен жұмыс істеуді ұйымдастыру.
Натюрморт
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға натюрморт ұғымын қайталата отырып, толық мағлұмат беру. б) Натюрморт салдыру арқылы оқушылардың шығармашылықтарын дамыту.
Натюрморт жанры
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша қаласы, №5 орта мектептің бейнелеу өнері және сызу мұғалімі Оразалина Райхан Габдрахмановна
Натюрморт
Қызылорда қаласы №11 орта мектептің сурет және сызу пәні мұғалімі Қонкаев Манарбек
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.