1867 - 1868жж. Орал және Торғайдағы көтерілістері. 1870ж. Маңғыстаудағы көтеріліс
Қазақстан тарихы
Сыныбы: 11
Сабақтың тақырыбы: 1867 - 1868жж. Орал және Торғайдағы көтерілістері. 1870ж. Маңғыстаудағы көтеріліс
Жалпы мақсаттар
ХІХ ғ 60ж соңы мен 70 ж. Орал, Торғай және Маңғыстаудағы көтеріліс туралы білімдерін нақтылау.
Міндеттері
Тарихи маңызын ұғындыру.
Ізденімпаздық қабілеттерін шыңдап, шығармашылық белсенділігін дамыту.
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы
Топқа бөлу
(10, 20, 50 тиындар арқылы топқа бөлу.)
Топ ережесін қабылдау
"Ыстық орындық"
Тақырыбы:
1867 - 1868жж. Орал және Торғайдағы көтерілістері. 1870ж. Маңғыстаудағы көтеріліс
Жоспары:
1. 1867 - 1868жж. Орал және Торғайдағы көтерілістері
2. 1870ж. Маңғыстаудағы көтеріліс
3. ХХғ басындағы ұлт - азаттық қозғалыстың жалғасуы
Джигсо әдісі арқылы жаңа білімді игерту. (басшы - хатшы - баяндамашы - бақылаушы - таймкипер)
Тест сұрақтарын құрастырады. (әр топ 15 сұрақ дайындап келесі топқа береді)
Оқушыларды бақылау.
«2 жұлдыз, 1 тілек». Жиынтық баға қою.
Жаңа тақырыпты оқу.
Тақырыптық тарихи тест сұрақтарын құрап келу.
Оқушы іс - әрекеті
Тиынның шыққан жылымен өміріндегі оқиғамен байланыстыра баяндайды.
Ерекше белгіні алған оқушы ыстық орындыққа отырады. Ыстық орындыққа отырған оқушыға басқа оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақ қояды.
Әр оқушы өздеріне тиесілі тапсырманы орындайды.
Әр оқушы өз бетімен жұмыс жасайды
Сабақтан алған сезімдерімен бөліседі.
Сыныбы: 11
Сабақтың тақырыбы: 1867 - 1868жж. Орал және Торғайдағы көтерілістері. 1870ж. Маңғыстаудағы көтеріліс
Жалпы мақсаттар
ХІХ ғ 60ж соңы мен 70 ж. Орал, Торғай және Маңғыстаудағы көтеріліс туралы білімдерін нақтылау.
Міндеттері
Тарихи маңызын ұғындыру.
Ізденімпаздық қабілеттерін шыңдап, шығармашылық белсенділігін дамыту.
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы
Топқа бөлу
(10, 20, 50 тиындар арқылы топқа бөлу.)
Топ ережесін қабылдау
"Ыстық орындық"
Тақырыбы:
1867 - 1868жж. Орал және Торғайдағы көтерілістері. 1870ж. Маңғыстаудағы көтеріліс
Жоспары:
1. 1867 - 1868жж. Орал және Торғайдағы көтерілістері
2. 1870ж. Маңғыстаудағы көтеріліс
3. ХХғ басындағы ұлт - азаттық қозғалыстың жалғасуы
Джигсо әдісі арқылы жаңа білімді игерту. (басшы - хатшы - баяндамашы - бақылаушы - таймкипер)
Тест сұрақтарын құрастырады. (әр топ 15 сұрақ дайындап келесі топқа береді)
Оқушыларды бақылау.
«2 жұлдыз, 1 тілек». Жиынтық баға қою.
Жаңа тақырыпты оқу.
Тақырыптық тарихи тест сұрақтарын құрап келу.
Оқушы іс - әрекеті
Тиынның шыққан жылымен өміріндегі оқиғамен байланыстыра баяндайды.
Ерекше белгіні алған оқушы ыстық орындыққа отырады. Ыстық орындыққа отырған оқушыға басқа оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақ қояды.
Әр оқушы өздеріне тиесілі тапсырманы орындайды.
Әр оқушы өз бетімен жұмыс жасайды
Сабақтан алған сезімдерімен бөліседі.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
1867 1868 жылы Орал және Торғайдағы көтерілістері 1870 жылы Маңғыстаудағы көтеріліс Қазақстан тарихы 11 сынып ашық сабақ
Жаңалықтар
1931 - 1933 жылдардағы аштық және шаруалар көтерілісі
1931 - 1933 жылдары аштықтан, суықтан және өзге де аурулардан 2, 1 млн - дай қазақтар мен 200 - 250 мыңдай басқа ұлттардың өкілдері қаза тапты.
1867 - 1868 жылдар Қазақстандағы реформалар
Оқушыларға реформаны әзірлеудің түпкі мәні неде және 1867 - 1868 ж. ж. реформаның Қазақстан жеріне тигізген ықпалын түсіндіру.
Орал тауы
оқушылардың өздігінен, жұппен, топпен жұмыс жасау, ойлау, сөйлеу, пікірталасқа түсу, шешім қабылдау қабілеттері дамиды;
ХІХ ғасырдың 60-шы және 80-90-жылдарындағы әкімшілік реформалар
Ақтөбе облысы, Қобда ауданы, Жиренқопа орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Тажбанов Серик Маратович
XIX ғ. 60-90 жж. Әкімшілік реформалар. Орал, Торғай, Маңғыстау көтерілістері
[right]Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, №32 мектеп-гимназияның тарих пәнінің мұғалімі Сатмағанбетов Берік Жақыпұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.