1867 - 1868 жылдар Қазақстандағы реформалар
Сабақтың тақырыбы: 1867 - 1868 ж. ж Қазақстандағы реформалар
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға реформаны әзірлеудің түпкі мәні неде және 1867 - 1868 ж. ж. реформаның Қазақстан жеріне тигізген ықпалын
түсіндіру.
Сабақтың міндеттері: 1. Оқушылардың жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру, тірек сызбасын сызу, жүйелі ойлау қабілетін дамыту, өз бетінше
қорытынды жасау, құбылыстарды салыстырып, айырмашылығын білуге үйрету.
2. Оқушының қызығушылығын арттыра отырып, өз бетінше жұмыс жасауына, шығармашылықпен айналысуына ықпал жасау, бағыт – бағдар беру.
3. Өз ұлтының тарихы алдындағы құрметтеу жауапкершілігі қалыптасады.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс тәсілдері: диалог, АКТ, сұрақ жауап, Бас қатырғыш, Ыстық орындық, Ой толғау, Бес саусақ, Түртіп алу, Қар көшкіні
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: АКТ, оқулық, қосымша мәліметтер, слайд, түрлі түсті
қималар, бағалау парақшасы, маркер, ақ қағаздар, бағалау критерийлері
Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылар өз бетімен жұмыс істейді, тарихи оқиғалар мен фактілерді салыстырып талдай алады.
2. Өз көзқарастарын дәлелдеп, пікірсайысқа түсті.
Психологиялық дайындық 3 минут
Ұйымдастыру кезеңі.
Сан таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Топ атаулары: 1. Ауыл
2. Болыс
3. Уезд
4. Облыс
«Қар көшкіні» атты ойын жүргізу.
Оқушылар өз есімдерінің бастапқы әріпіне бір сын есім қосып айтады.
Білу 4 минут
«Ыстық орындық» әдісі бойынша өткен тақырыптарды еске түсіру.
Бағалау критерийлері:
«5» - 5 сұрақ
«4» - 4 сұрақ
«3» - 3 сұрақ
«Бас қатырғыш»
Интерактивті тақтада берілген сұрақтарға жауап беру
Топтық бағалау.
Бағалау критерийлері:
«5» - өте жақсы
«4» - жақсы
«3» - орташа
«2» - нашар
Жаңа сабаққа дайындық 1 минут
Балаларға жаңа сабақтың тақырыбын айқындап алу үшін «Ой толғау» әдісі бойынша «реформа» сөзіне сипаттама береді
Түсіну
Қолдану 7 минут
Әр топқа тапсырма үлестіру:
1. Облыс: Реформаның алғышарттары. Дайындық кезеңі.
2. Уезд: Реформаның мағынасы, мәні.
3. Болыс: Сот жүйесінің қайта құрылуы.
4. Ауыл: «Ереже - реформа» Қазақстанның әлеуметтік - экономикалық дамуында алатын орны.
Жамбыл облысы, Тараз қаласы,
№16 орта мектептің тарих пәні мұғалімі
Джангазиева Айнур Турсынхановна
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға реформаны әзірлеудің түпкі мәні неде және 1867 - 1868 ж. ж. реформаның Қазақстан жеріне тигізген ықпалын
түсіндіру.
Сабақтың міндеттері: 1. Оқушылардың жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру, тірек сызбасын сызу, жүйелі ойлау қабілетін дамыту, өз бетінше
қорытынды жасау, құбылыстарды салыстырып, айырмашылығын білуге үйрету.
2. Оқушының қызығушылығын арттыра отырып, өз бетінше жұмыс жасауына, шығармашылықпен айналысуына ықпал жасау, бағыт – бағдар беру.
3. Өз ұлтының тарихы алдындағы құрметтеу жауапкершілігі қалыптасады.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс тәсілдері: диалог, АКТ, сұрақ жауап, Бас қатырғыш, Ыстық орындық, Ой толғау, Бес саусақ, Түртіп алу, Қар көшкіні
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: АКТ, оқулық, қосымша мәліметтер, слайд, түрлі түсті
қималар, бағалау парақшасы, маркер, ақ қағаздар, бағалау критерийлері
Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылар өз бетімен жұмыс істейді, тарихи оқиғалар мен фактілерді салыстырып талдай алады.
2. Өз көзқарастарын дәлелдеп, пікірсайысқа түсті.
Психологиялық дайындық 3 минут
Ұйымдастыру кезеңі.
Сан таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Топ атаулары: 1. Ауыл
2. Болыс
3. Уезд
4. Облыс
«Қар көшкіні» атты ойын жүргізу.
Оқушылар өз есімдерінің бастапқы әріпіне бір сын есім қосып айтады.
Білу 4 минут
«Ыстық орындық» әдісі бойынша өткен тақырыптарды еске түсіру.
Бағалау критерийлері:
«5» - 5 сұрақ
«4» - 4 сұрақ
«3» - 3 сұрақ
«Бас қатырғыш»
Интерактивті тақтада берілген сұрақтарға жауап беру
Топтық бағалау.
Бағалау критерийлері:
«5» - өте жақсы
«4» - жақсы
«3» - орташа
«2» - нашар
Жаңа сабаққа дайындық 1 минут
Балаларға жаңа сабақтың тақырыбын айқындап алу үшін «Ой толғау» әдісі бойынша «реформа» сөзіне сипаттама береді
Түсіну
Қолдану 7 минут
Әр топқа тапсырма үлестіру:
1. Облыс: Реформаның алғышарттары. Дайындық кезеңі.
2. Уезд: Реформаның мағынасы, мәні.
3. Болыс: Сот жүйесінің қайта құрылуы.
4. Ауыл: «Ереже - реформа» Қазақстанның әлеуметтік - экономикалық дамуында алатын орны.
Жамбыл облысы, Тараз қаласы,
№16 орта мектептің тарих пәні мұғалімі
Джангазиева Айнур Турсынхановна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі
Оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, өз бетінше жұмыс жасауына, шығармашылықпен айналысуына ықпал жасау, бағыт - бағдар беру.
Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар
Қазақстанда жүргізілген бұл реформалардың себептері, сипаты мен маңызын білулеріне, оның мақсаты Қазақстанды басқарудың саяси жүйесін өзгерту екендігін түсінулеріне, оның отарлық сипатын ашуларына жағдай жасау;
Қазақстандағы хандық биліктің жойылуы
Хандық биліктің жойылуы туралы түсінік беру. 1822 жылғы Сібір қазақтары туралы Жарғының нәтижесіндегі өзгерістердің мәнін түсіндіру.
1886 - 1897 жылдардағы әкімшілік аумақтық реформалар
Атырау қаласы, Қ. И. Сатпаев атындағы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Жақсымбетова Зарина Бекежанқызы
1867 - 1868жж. Орал және Торғайдағы көтерілістері. 1870ж. Маңғыстаудағы көтеріліс
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз селосы, №9 орта мектептің тарих және география пәні мұғалімі Қалиева Гүлжанат Шайхымадинқызы
1867-1868 жылдардағы Қазақстандағы реформалар
Қызылорда облысы, №197 қазақ орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Көшетова Дана
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.