Шағын жинақталған мектептерде ағылшын тілі пәнін оқытудың өзектілігі
«Шағын жинақталған мектептерде ағылшын тілі пәнін оқытудың өзектілігі»
Қазақстан Республикасының білім беру саласында барлық деңгейде сапалы білім алуға кең қолжетімділікті қамтамасыз ететін, ұлттық модельді дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау Қазақстан Республикасында шағын жинақты мектептерді дамытудың 2010 - 2020 жылдарға арналған тұжырымдамасының басты мақсаты. Сапалы білім әрбір оқушыға оның тұрғылықты жеріне, әлеуметтік жағдайына, табыс көзіне, мектептің түріне қарамастан тең дәрежеде берулі тиіс. Сол себепті де бүгінгінің ұрпағы біздің болашағымыз екенін ұмытпағанымыз жөн. Қазіргі кезеңде әрбір мұғалімнің алдына қойып отырған басты міндеттеріннің бірі - оқытудың әдіс - тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және жаңа педадагогикалық технологияны меңгеру, сабақ үдерісінде түбегейлі жүзеге асыру.
Қазіргі таңда түрлі жастағы топтардағы білім беру үрдісін ұйымдастыру шағын жинақты мектептердегі оқыту жүйесін ізгілендірудің басты міндеттерінің бірі болып табылады. Оның себептері де аз емес. Егер статистикалық деректерге сүйенетін болсақ Қазақстандағы жалпы білім беретін ұйымдарының барлық саны 7576 болса, оның 4288 - і – шағын жинақталған мектеп, соның ішінде ауылдық жердегі мектептердің 68, 6 %- ы шағын жинақталған мектеп болып табылады. Бұл мәселе бізді де сырт айналып кеткен жоқ. Себебі Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылында орналсқан М. Ломоносов атындағы орта мектебі де шағын жинақталған мектептер қатарына жатады. Мектепте бастауыш 2, 3, 4 - орыс сыныптары мен орта буында 6 - 7 - сыныптары біріктіріліп оқытылуда.
Сонда шағын жинақталған мектеп дегеніміз не? Онда сабақ берудің қандай өзгешеліктері мен қиындықтары бар?
Біріншіден шағын жинақты мектеп – бұл оқушылардың саны аз, біріктірілген сыныптардан тұратын, оқу сабақтарын ұйымдастырудың өзіндік ерекшелігі бар жалпы білім беретін мектеп.
Шағын жинақталған мектепте сабақ берудің қиыншылықтарына тоқталатын болсам, мұғалім бір уақытта бірнеше сыныппен қатар жұмыс жасауға міндетті. Сонымен қатар сабақ беретін сыныптарға сабақтың күнтізбелік жоспарын жасау, сабақтың жоспарын жасау, сабақтың уақытын дұрыс әрі тиімді пайдалану кіреді. Кей жағдайда бір сыныпқа сабақты сапалы жүргізуге 45 минут уақытымыз жетпей жатса, бұл жерде 45 минутты екі немесе үш сыныпқа тең дәрежеде бөліп, тиімді әдіс - тәсілдерді пайдаланып, сапалы білім берілу қажет.
Қазақстан Республикасының білім беру саласында барлық деңгейде сапалы білім алуға кең қолжетімділікті қамтамасыз ететін, ұлттық модельді дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау Қазақстан Республикасында шағын жинақты мектептерді дамытудың 2010 - 2020 жылдарға арналған тұжырымдамасының басты мақсаты. Сапалы білім әрбір оқушыға оның тұрғылықты жеріне, әлеуметтік жағдайына, табыс көзіне, мектептің түріне қарамастан тең дәрежеде берулі тиіс. Сол себепті де бүгінгінің ұрпағы біздің болашағымыз екенін ұмытпағанымыз жөн. Қазіргі кезеңде әрбір мұғалімнің алдына қойып отырған басты міндеттеріннің бірі - оқытудың әдіс - тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және жаңа педадагогикалық технологияны меңгеру, сабақ үдерісінде түбегейлі жүзеге асыру.
Қазіргі таңда түрлі жастағы топтардағы білім беру үрдісін ұйымдастыру шағын жинақты мектептердегі оқыту жүйесін ізгілендірудің басты міндеттерінің бірі болып табылады. Оның себептері де аз емес. Егер статистикалық деректерге сүйенетін болсақ Қазақстандағы жалпы білім беретін ұйымдарының барлық саны 7576 болса, оның 4288 - і – шағын жинақталған мектеп, соның ішінде ауылдық жердегі мектептердің 68, 6 %- ы шағын жинақталған мектеп болып табылады. Бұл мәселе бізді де сырт айналып кеткен жоқ. Себебі Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылында орналсқан М. Ломоносов атындағы орта мектебі де шағын жинақталған мектептер қатарына жатады. Мектепте бастауыш 2, 3, 4 - орыс сыныптары мен орта буында 6 - 7 - сыныптары біріктіріліп оқытылуда.
Сонда шағын жинақталған мектеп дегеніміз не? Онда сабақ берудің қандай өзгешеліктері мен қиындықтары бар?
Біріншіден шағын жинақты мектеп – бұл оқушылардың саны аз, біріктірілген сыныптардан тұратын, оқу сабақтарын ұйымдастырудың өзіндік ерекшелігі бар жалпы білім беретін мектеп.
Шағын жинақталған мектепте сабақ берудің қиыншылықтарына тоқталатын болсам, мұғалім бір уақытта бірнеше сыныппен қатар жұмыс жасауға міндетті. Сонымен қатар сабақ беретін сыныптарға сабақтың күнтізбелік жоспарын жасау, сабақтың жоспарын жасау, сабақтың уақытын дұрыс әрі тиімді пайдалану кіреді. Кей жағдайда бір сыныпқа сабақты сапалы жүргізуге 45 минут уақытымыз жетпей жатса, бұл жерде 45 минутты екі немесе үш сыныпқа тең дәрежеде бөліп, тиімді әдіс - тәсілдерді пайдаланып, сапалы білім берілу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Биология пәнін ағылшын тілінде оқытудың әдіс - тәсілдері
Үштілдіктің маңызын түсіне білген жанның еліміз үшін болашақтағы алары да, берері де мол."Біз Ағылшын тілін игеруде серпіліс жасаумыз керек. Қазіргі әлемнің осы "лингва франксын" меңгеру біздің еліміздің әрбір азаматына өмірдегі шексіз жаңа
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Функционалдық сауаттылықты дамытудың жалпы бағдары Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында анық көрсетілген.
Шағын жинақталған мектептің бүгіні мен болашағы
Шағын жинақты негізгі және орта мектеп - бұл ауыл мектебінің ерекше типі. Аталған мектептер мәдени орталықтардан алшақ орналасуымен, ауылда мектептен тыс, мектепке дейінгі білім ұйымдарының жоқтығымен, параллель сыныптардың болмауымен, сыныптағы
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын сапалы дамыту жұмыстары
Функционалдық сауаттылықты дамудың жалпы бағдары Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында анық көрсетілген.
География сабағында СТО технологиясын пайдаланудың әдіс-тәсілдері
ШҚО, Катонқарағай ауданы, Катонқарағай ауылы, «Ленин атындағы орта мектебі» КММ география пәні мұғалімі А. Е. Мергазина
Оқытудың озық технологиялары мен инновациялық әдістерді тиімді қолдану
[right]ШҚО, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Абраимова Еркежан Мураткановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.