Where can you go on holidays?
Сабақтың тақырыбы: Where can you go on holidays?
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Where can you go on holidays? тақырыбы бойынша жаңа лексиканы алғашқы енгізу және бекіту; Present Continuous сұраулы формасын етістікте қолдану дағдыларын белсендіру; 0 - ден 100 - ге дейінгі есептік сан есімдерді сөйлеуде қолдана білу, балама сұраулы сөйлемдердің жасалу жолымен таныстыру; осы тақырып аясындағы қарым – қатынас шеңберінде оқушылардың рецептивтік және репродуктивтік қарым – қатынас дағдыларының қалыптасуына мүмкіндік туғызу; орфографиялық дағдыны және фонетикалық естілу қалыптастыру;
дамытушылық: оқушылардың салыстыру дағдыларын дамыту; естіген немесе көрген нәрселерін салыстыра білу және қорытынды жасай алу; сабақта Лондон қаласының көрікті жерлерімен таныстыру арқылы үйреніп жатқан тілге деген қызығушылығын, танымдық белсенділігін арттыру үшін жағдай туғызу;
тәрбиелік: оқылатын тіл мәдениетін құрметтеу сезімін, патриоттық сезімін қалыптастыру; сыныптастарының жетістіктеріне қуану және ықтимал сәтсіздіктеріне қайғыру сезімдерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
пәндік: шағын мәтіндердің мазмұнын түсіну, қарапайым сөз оралымдарын құрған кезде сабақтың белсенді лексикасын білу және пайдалану; болымды, болымсыз және сұраулы сөйлемдерді дұрыс ырғақпен айта білу;
тұлғалық: оқылатын тілге/ мектеп сабақтарына қызығушылық таныту, тілдік этикет нормаларына ие болу;
жүйелік - әрекеттік: берілген тақырып бойынша диалогтік және монологтік сөйлем құру; суреттерді сипаттау.
Сабақты материалдық қамтамасыз ету:
мұғалім үшін: CD ойнатқыш, карточкалар;
оқушылар үшін: оқулық, жұмыс дәптері.
Пәнаралық байланыс: қазақ / орыс тілдері, дүниетану
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру сәті
Мұғалім балалармен амандасады:
- Good morning, children! I am glad to see you! How are you?
- Good morning, teacher! We are fine. And you?
- Fine, thanks. Sit down, please.
II. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
- - Балалар, өткен сабақта біз күнделікті жасайтын үйреншікті іс – қимылдарды атап үйрендік. Бүгінгі сабақта біз Ұлыбритания астанасына саяхат жасаймыз, Лондонның танымал жерлерімен танысамыз.
III. Тірек білімді белсендіру.
- Can you watch an animation film at the puppet show?
- Can you eat in the water park?
- Can you swim in the circus?
- Can you swim in the water park?
- Can you play with a ball in a park?
Фонетикалық жаттығу.
- Балалар, қазір біз әдеттегідей әріппен, дыбыспен және оның транскрипциясымен жұмыс істейміз. What letter is it? You are all right, letter Hh
Now let’s open our books on p. 79. Repeat after me [h],[h],[h] – horse, house. Let’s say together: a house, a horse.
IV. Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру.
1 - жаттығу. Read and learn the name of the popular places in London].
What city is it? What country is it? Do you know these places?
2 - жаттығу. Listen and read.
Лондон қаласандығы «the London Eye» шолу дөңгелегі туралы фактілер.
Тhe London Eye деп аталатын бұл атақты шолу дөңгелегінің биіктігі 135 метр. Ол көлемі жағынан дүние жүзінде 3орын алады. Бұл доңғалақ 30минутта бір айналым жасайды. Доңғалақтың ішіндегі кабиналар саны – 32, ол Лондонның төңірегіндегі елді мекендер санымен бірдей. Әр кабинаның салмағы 10 тонна, оған 25 адам сыйып кетеді. Тhe London Eye бір айналғанда 800 адамды аспанға алып шығады. Оған жылына 3, 5 миллион адам мінеді.
V. Бастапқы түсінікті тексеру.
Track 13.
Holidays in London.
The London Eye.
Buckingham Palace.
The Sea Life London Aquarium.
Сергіту сәті.
Stand up, sit down
Clap, clap, clap
Point to the window
Point to the door
Point to the board
Point to the floor
Stand up, sit down
Clap, clap, clap
V. Бастапқы түсінікті тексеру.
3 - жаттығу. Say: True or False.
Keys: 1. F 2. T 3. F 4. F
4 - жаттығу Pairwork. Look at the pictures and answer the questions.
VI. Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту
Дәптермен жұмыс
1 - тапсырма. Match the pictures to the names of the places.
Keys: Picture1: The Sea Life London Aquarium. Picture 2: The London ZOO. Picture3: The London Eye. The Londo. Picture 4: Buckingham Palace
2 - тапсырма. Read what some people want to see in London and write the place they can go to.
Keys: 1. The Sea Life London Aquarium. 2. The London ZOO. 3. The London Eye. 4. Buckingham Palace
3 - тапсырма. Find these words in the text. Match them to their meanings.
Keys: to feed – to give food, a palace – a big house where a queen lives. A zoo - a place where animals live, an aquarium – a palace where sea animals live, a penguin – a big black and white bird can’t fly.
4 - тапсырма. Choose one of the words to complete the phrases.
Keys: 1. b) to go to the park 2. b) I want to see … 3. b) there are many rooms … 4. a) to go to the exhibition or the water park.
VII. Сабақты қорытындылау.
- Your work today was brilliant! Tell me, please the translation of the next words you have learnt at the lesson. Good! I see that now you can tell about your day.
VIII. Үйге тапсырманы беру.
Жұмыс дәптеріндегі 5 – жаттығуды орындау.
V. Бағалау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Where can you go on holidays? тақырыбы бойынша жаңа лексиканы алғашқы енгізу және бекіту; Present Continuous сұраулы формасын етістікте қолдану дағдыларын белсендіру; 0 - ден 100 - ге дейінгі есептік сан есімдерді сөйлеуде қолдана білу, балама сұраулы сөйлемдердің жасалу жолымен таныстыру; осы тақырып аясындағы қарым – қатынас шеңберінде оқушылардың рецептивтік және репродуктивтік қарым – қатынас дағдыларының қалыптасуына мүмкіндік туғызу; орфографиялық дағдыны және фонетикалық естілу қалыптастыру;
дамытушылық: оқушылардың салыстыру дағдыларын дамыту; естіген немесе көрген нәрселерін салыстыра білу және қорытынды жасай алу; сабақта Лондон қаласының көрікті жерлерімен таныстыру арқылы үйреніп жатқан тілге деген қызығушылығын, танымдық белсенділігін арттыру үшін жағдай туғызу;
тәрбиелік: оқылатын тіл мәдениетін құрметтеу сезімін, патриоттық сезімін қалыптастыру; сыныптастарының жетістіктеріне қуану және ықтимал сәтсіздіктеріне қайғыру сезімдерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
пәндік: шағын мәтіндердің мазмұнын түсіну, қарапайым сөз оралымдарын құрған кезде сабақтың белсенді лексикасын білу және пайдалану; болымды, болымсыз және сұраулы сөйлемдерді дұрыс ырғақпен айта білу;
тұлғалық: оқылатын тілге/ мектеп сабақтарына қызығушылық таныту, тілдік этикет нормаларына ие болу;
жүйелік - әрекеттік: берілген тақырып бойынша диалогтік және монологтік сөйлем құру; суреттерді сипаттау.
Сабақты материалдық қамтамасыз ету:
мұғалім үшін: CD ойнатқыш, карточкалар;
оқушылар үшін: оқулық, жұмыс дәптері.
Пәнаралық байланыс: қазақ / орыс тілдері, дүниетану
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру сәті
Мұғалім балалармен амандасады:
- Good morning, children! I am glad to see you! How are you?
- Good morning, teacher! We are fine. And you?
- Fine, thanks. Sit down, please.
II. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
- - Балалар, өткен сабақта біз күнделікті жасайтын үйреншікті іс – қимылдарды атап үйрендік. Бүгінгі сабақта біз Ұлыбритания астанасына саяхат жасаймыз, Лондонның танымал жерлерімен танысамыз.
III. Тірек білімді белсендіру.
- Can you watch an animation film at the puppet show?
- Can you eat in the water park?
- Can you swim in the circus?
- Can you swim in the water park?
- Can you play with a ball in a park?
Фонетикалық жаттығу.
- Балалар, қазір біз әдеттегідей әріппен, дыбыспен және оның транскрипциясымен жұмыс істейміз. What letter is it? You are all right, letter Hh
Now let’s open our books on p. 79. Repeat after me [h],[h],[h] – horse, house. Let’s say together: a house, a horse.
IV. Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру.
1 - жаттығу. Read and learn the name of the popular places in London].
What city is it? What country is it? Do you know these places?
2 - жаттығу. Listen and read.
Лондон қаласандығы «the London Eye» шолу дөңгелегі туралы фактілер.
Тhe London Eye деп аталатын бұл атақты шолу дөңгелегінің биіктігі 135 метр. Ол көлемі жағынан дүние жүзінде 3орын алады. Бұл доңғалақ 30минутта бір айналым жасайды. Доңғалақтың ішіндегі кабиналар саны – 32, ол Лондонның төңірегіндегі елді мекендер санымен бірдей. Әр кабинаның салмағы 10 тонна, оған 25 адам сыйып кетеді. Тhe London Eye бір айналғанда 800 адамды аспанға алып шығады. Оған жылына 3, 5 миллион адам мінеді.
V. Бастапқы түсінікті тексеру.
Track 13.
Holidays in London.
The London Eye.
Buckingham Palace.
The Sea Life London Aquarium.
Сергіту сәті.
Stand up, sit down
Clap, clap, clap
Point to the window
Point to the door
Point to the board
Point to the floor
Stand up, sit down
Clap, clap, clap
V. Бастапқы түсінікті тексеру.
3 - жаттығу. Say: True or False.
Keys: 1. F 2. T 3. F 4. F
4 - жаттығу Pairwork. Look at the pictures and answer the questions.
VI. Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту
Дәптермен жұмыс
1 - тапсырма. Match the pictures to the names of the places.
Keys: Picture1: The Sea Life London Aquarium. Picture 2: The London ZOO. Picture3: The London Eye. The Londo. Picture 4: Buckingham Palace
2 - тапсырма. Read what some people want to see in London and write the place they can go to.
Keys: 1. The Sea Life London Aquarium. 2. The London ZOO. 3. The London Eye. 4. Buckingham Palace
3 - тапсырма. Find these words in the text. Match them to their meanings.
Keys: to feed – to give food, a palace – a big house where a queen lives. A zoo - a place where animals live, an aquarium – a palace where sea animals live, a penguin – a big black and white bird can’t fly.
4 - тапсырма. Choose one of the words to complete the phrases.
Keys: 1. b) to go to the park 2. b) I want to see … 3. b) there are many rooms … 4. a) to go to the exhibition or the water park.
VII. Сабақты қорытындылау.
- Your work today was brilliant! Tell me, please the translation of the next words you have learnt at the lesson. Good! I see that now you can tell about your day.
VIII. Үйге тапсырманы беру.
Жұмыс дәптеріндегі 5 – жаттығуды орындау.
V. Бағалау
Жаңалықтар
My family
My family тақырыбы бойынша репродуктивті және рецептивті қарым - қатынасын қалыптастыру; есептік сан есім мен әліпбиді қолдануларын белсендіру; рецептивті граматикалық материалдарды белсендіру; әріптіркестерінің оқу дағдысын, орфографиялық дағдыны
Ауыспалы осы шақ (Present Simple Tense)
Осы шақ — әңгіме болып жатқан шақта болып жатқан оқиғалар мен іс - әрекеттерді сипаттайтын, күнделікті өмірде істейтін әрекеттерді сипаттайтын етістіктің шағы. Ағылшын тілінде осы шақтың 4 түрі бар (қазақ тілінде осы шақтың 2 түрі бар: ауыспалы осы
Holidays in Kazakhstan. Holidays in England
Holidays in Kazakhstan, Holidays in England, to train new words and discussion an English languagе.
Early to bed, early to rise…
Present Continuous формасындағы етістікті қолданудағы грамматикалық дағдыларын қалыптастыру бойынша оқушылардың іс – әрекетін ұйымдастыру
Where are you going to do during your holidays
Қарағанды қаласы, №92 гимназия Ағылшын тілі мұғалімі Дильдабекова Мария Жолдыбайқызы 6th grade Theme: Where are you going to do during your holidays Aims: - to introduce the Present Perfect Tense and activate them - To develop speaking, reading
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.