My family
Сабақтың тақырыбы: My family
2 сынып
Сабақтың мақсаты:
білімділік: «My family» тақырыбы бойынша репродуктивті және рецептивті қарым - қатынасын қалыптастыру; есептік сан есім мен әліпбиді қолдануларын белсендіру; рецептивті граматикалық материалдарды белсендіру; әріптіркестерінің оқу дағдысын, орфографиялық дағдыны қалыптастыру.
дамытушылық: өтілген лексикалық материалдарды тікелей белсендіре отырып оқушылардың дамыту; old - new антоним сөздерін енгізу арқылы сөздік қорларын байыту; әріптерді цифрларды ажырата білу дағдыларын арттыру; басқа елдің мәденеиетіне деген жағымды қарым - қатынастарын қалыптастыру; саусақ бұлшық еттерінің икемділігін арттыру; ойын арқылы белсенді іс - әрекетке тарту.
тәрбиелік: үлкендермен, өз отбасындағы кішілермен, мұғаліммен, сыныптастарымен сыйластық қарым - қатынаста болу; мұғаліммен, сыныптастарымен сыйластық қарым - қатынаста болу; сыныптағы жиһаздар мен оқу құралдарына ұқыпты болу.
Күтілетін нәтижелер:
пәндік: бастапқы есту және дыбыстау дағдылары мен білімдерінің болуы; «My family» тақырыбы бойынша сөздерді білу және қолдана алу; his/her тәуелдік есімдіктерін және to be етістігінің формаларын білу және сөйлемінде жекеше және көпше түрінде дұрыс қолдану; өткен тақырып бойынша сөздердегі th дыбысын дұрыс айту; father, mother, sister, brother, grandmother, grandfather, family сөздерінен тұратын белсенді лексиканы дұрыс табу.
тұлғалық: ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттыру; өз елінің тілін үйреніп жатқан елдің мәдениетіне құрметпен қарау.
жүйелі іс - әрекеттік: танысу жағдайындағы өтілген лексикалық - граматикалық құрылымдарды қолдану, оқулықты, жұмыс дәптерін қолдана алуға дағдыландыру.
Сабақты материалдық жабдықтау:
мұғалім үшін: СД - ойнатқыш, әліпби кесте, цифрлар карточкаларының жиынтығы, жануарлар мен оқу құралдарының суреті.
оқушы үшін: оқулық, жұмыс дәптері.
Пәнаралық байланыс: музыка («Hello, Hello!» әнін орындау), математика (0 - ден 12 - ге дейін санау), дүниетану (елі туралы мәліметтер, Англия және Қазақтан елінің мемлекеттік тілін үйреніп жатқан рәміздері).
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру сәті.
- Good afternoon children? I`m glad to see you! How are you?
- Good afternoon teacher! We are glad to see you too!
2. Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау.
- Балалар, бақытты болу дегенді қалай түсінесіңдер?
Оқушылар әр түрлі жауаптарды береді, ал мұғалім көмек сұрақтарды береді. Мәселен «Сендердің қуанышты және бақытты сәттеріңде сендермен кім бірге болады?»
- Дұрыс айтасыңдар, әрине, бұл сендердің ата - аналарың, ата - әжелерің, аға - әпкелерің. Жақындары мен туыстары бар адам, шын мәнінде бақытты емес пе? Балалар, сүйікті де қымбатты адамдарымызды бір сөзбен қалай атаймыз? Дұрыс, отбасы. Бұл сөз ағылшын тілінде – family.
- Бүгінгі сабақта отбасы туралы емес, отбасы мүшелерінің ағылшынша дұрыс атауға, бір - бірімізге сұрақ қоюға жаттығамыз, жаңа сөздерді жаттаймыз және олардың жазылуын үйренеміз.
3. Тірек білімдерін белсендіру.
- Сендер бір жасқа есейдіңдер және енді біз тағы көптеген ағылшын сөздерімен танысып, жазуды және оқуды үйренеміз.
Фонетикалық жаттығу.
- Балалар, бүгін бізге Mr. Wise Crow келді, ол бізге сабақ барысында қолданылатын сөздердегі ағылшын дыбыстарын дұрыс айтып, жазуға көмектеседі.
- Good afternoon children? I`m glad to see you! How are you?
- Good afternoon teacher! We are glad to see you too!
- Балалар, аралар қалай ызылдайтынын еске түсірейік: /z/,/z/. Well, now say after me: is, his, please, zero.
- Ал енді шыбындар қандай дыбыс шғартатынын сипаттайық!
Егер тілдің ұшын тістің арасына қойсаңдар, бұл дыбыс дұрыс шығатын болады. Good! Listen and repeat after me: the, this, these, mother, father, father, brother, grandmother, grandfather. Very well! Кәне енді біресе аралар сияқты, біресе шыбындар сияқты ызындайық. Are you ready? Let`s start! Excellent! Now, children listen and repeat after me: this is …, is this, these are…
Phyme
Father, mother, sister, brother.
Hand in hand with one another.
- Super! Goodbye, children!
- Thank you, Mr. Wise Crow! Goodbye!
4. Амалдар тәсілі мен жаңа білімді меңгеру.
Оқулықпен жұмыс
1 - жаттығу. Listen and learn.
Мақсаты: «My family» тақырыбы бойынша сөздікті қайталау және grandmother, grandfather, parents сөздерін қайталау.
Мұғалім суретке қарауын ұсынады.
Оқушылар аудиоснкі тыңдайды. Мәтінмен жұмыстың бұл алгоритмін барлық оқу курсы бойында ұсынылады.
Track 4.
Ben: They are my parents.
Alibek: Who is she?
Ben: She is my sister, Mary. She is a pupil.
Ben: They are my grandparents.
Alibek: This is my mom. Her name is Gulmira. And this is my dad. His name is Marat.
Ben: Who is he? And who is she?
Alibek: He is my brother. She is my sister.
Alibek: I have a big family.
5. Түсіндіргендерін алғаш тексеру.
2 - жаттығу. Ask answer the questions.
Жаттығудың мақсаты: Who is he/she? Сұраулы құрылымымен жаттығу.
3 - жаттығу. Listen and sing «The family song»
My family жүктеу
2 сынып
Сабақтың мақсаты:
білімділік: «My family» тақырыбы бойынша репродуктивті және рецептивті қарым - қатынасын қалыптастыру; есептік сан есім мен әліпбиді қолдануларын белсендіру; рецептивті граматикалық материалдарды белсендіру; әріптіркестерінің оқу дағдысын, орфографиялық дағдыны қалыптастыру.
дамытушылық: өтілген лексикалық материалдарды тікелей белсендіре отырып оқушылардың дамыту; old - new антоним сөздерін енгізу арқылы сөздік қорларын байыту; әріптерді цифрларды ажырата білу дағдыларын арттыру; басқа елдің мәденеиетіне деген жағымды қарым - қатынастарын қалыптастыру; саусақ бұлшық еттерінің икемділігін арттыру; ойын арқылы белсенді іс - әрекетке тарту.
тәрбиелік: үлкендермен, өз отбасындағы кішілермен, мұғаліммен, сыныптастарымен сыйластық қарым - қатынаста болу; мұғаліммен, сыныптастарымен сыйластық қарым - қатынаста болу; сыныптағы жиһаздар мен оқу құралдарына ұқыпты болу.
Күтілетін нәтижелер:
пәндік: бастапқы есту және дыбыстау дағдылары мен білімдерінің болуы; «My family» тақырыбы бойынша сөздерді білу және қолдана алу; his/her тәуелдік есімдіктерін және to be етістігінің формаларын білу және сөйлемінде жекеше және көпше түрінде дұрыс қолдану; өткен тақырып бойынша сөздердегі th дыбысын дұрыс айту; father, mother, sister, brother, grandmother, grandfather, family сөздерінен тұратын белсенді лексиканы дұрыс табу.
тұлғалық: ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттыру; өз елінің тілін үйреніп жатқан елдің мәдениетіне құрметпен қарау.
жүйелі іс - әрекеттік: танысу жағдайындағы өтілген лексикалық - граматикалық құрылымдарды қолдану, оқулықты, жұмыс дәптерін қолдана алуға дағдыландыру.
Сабақты материалдық жабдықтау:
мұғалім үшін: СД - ойнатқыш, әліпби кесте, цифрлар карточкаларының жиынтығы, жануарлар мен оқу құралдарының суреті.
оқушы үшін: оқулық, жұмыс дәптері.
Пәнаралық байланыс: музыка («Hello, Hello!» әнін орындау), математика (0 - ден 12 - ге дейін санау), дүниетану (елі туралы мәліметтер, Англия және Қазақтан елінің мемлекеттік тілін үйреніп жатқан рәміздері).
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру сәті.
- Good afternoon children? I`m glad to see you! How are you?
- Good afternoon teacher! We are glad to see you too!
2. Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау.
- Балалар, бақытты болу дегенді қалай түсінесіңдер?
Оқушылар әр түрлі жауаптарды береді, ал мұғалім көмек сұрақтарды береді. Мәселен «Сендердің қуанышты және бақытты сәттеріңде сендермен кім бірге болады?»
- Дұрыс айтасыңдар, әрине, бұл сендердің ата - аналарың, ата - әжелерің, аға - әпкелерің. Жақындары мен туыстары бар адам, шын мәнінде бақытты емес пе? Балалар, сүйікті де қымбатты адамдарымызды бір сөзбен қалай атаймыз? Дұрыс, отбасы. Бұл сөз ағылшын тілінде – family.
- Бүгінгі сабақта отбасы туралы емес, отбасы мүшелерінің ағылшынша дұрыс атауға, бір - бірімізге сұрақ қоюға жаттығамыз, жаңа сөздерді жаттаймыз және олардың жазылуын үйренеміз.
3. Тірек білімдерін белсендіру.
- Сендер бір жасқа есейдіңдер және енді біз тағы көптеген ағылшын сөздерімен танысып, жазуды және оқуды үйренеміз.
Фонетикалық жаттығу.
- Балалар, бүгін бізге Mr. Wise Crow келді, ол бізге сабақ барысында қолданылатын сөздердегі ағылшын дыбыстарын дұрыс айтып, жазуға көмектеседі.
- Good afternoon children? I`m glad to see you! How are you?
- Good afternoon teacher! We are glad to see you too!
- Балалар, аралар қалай ызылдайтынын еске түсірейік: /z/,/z/. Well, now say after me: is, his, please, zero.
- Ал енді шыбындар қандай дыбыс шғартатынын сипаттайық!
Егер тілдің ұшын тістің арасына қойсаңдар, бұл дыбыс дұрыс шығатын болады. Good! Listen and repeat after me: the, this, these, mother, father, father, brother, grandmother, grandfather. Very well! Кәне енді біресе аралар сияқты, біресе шыбындар сияқты ызындайық. Are you ready? Let`s start! Excellent! Now, children listen and repeat after me: this is …, is this, these are…
Phyme
Father, mother, sister, brother.
Hand in hand with one another.
- Super! Goodbye, children!
- Thank you, Mr. Wise Crow! Goodbye!
4. Амалдар тәсілі мен жаңа білімді меңгеру.
Оқулықпен жұмыс
1 - жаттығу. Listen and learn.
Мақсаты: «My family» тақырыбы бойынша сөздікті қайталау және grandmother, grandfather, parents сөздерін қайталау.
Мұғалім суретке қарауын ұсынады.
Оқушылар аудиоснкі тыңдайды. Мәтінмен жұмыстың бұл алгоритмін барлық оқу курсы бойында ұсынылады.
Track 4.
Ben: They are my parents.
Alibek: Who is she?
Ben: She is my sister, Mary. She is a pupil.
Ben: They are my grandparents.
Alibek: This is my mom. Her name is Gulmira. And this is my dad. His name is Marat.
Ben: Who is he? And who is she?
Alibek: He is my brother. She is my sister.
Alibek: I have a big family.
5. Түсіндіргендерін алғаш тексеру.
2 - жаттығу. Ask answer the questions.
Жаттығудың мақсаты: Who is he/she? Сұраулы құрылымымен жаттығу.
3 - жаттығу. Listen and sing «The family song»
My family жүктеу
Жаңалықтар
Тіл дамытуда саусақ ойын жаттығуларының ұсақ моторикасының маңызы. Әдістемелік құрал
Ұсынылып отырған нұсқауда мектеп жасына дейінгі балалардың тілдерін дамытуда ән ырғағымен саусақ ойын жаттығуларының ұсақ моторикасын жүргізе отырып, оларды айналасындағы заттармен таныстырып, атын атай білуге, қасиеті мен сапасын, түр - түсін және
Дайын күнтізбелік жоспар, балабақша 2017
Дайын күнтізбелік жоспар, балабақша 2017. Балалардың қимылдық белсенділігін дамыта отырып, инновациялық әдістермен технологияларды қолданып, логикалық ойлауын, интеллектуалдық шығармашылық қабілеттерін қоршаған ортаға жағымды қарым - қатынасын
Where can you go on holidays?
Where can you go on holidays? тақырыбы бойынша жаңа лексиканы алғашқы енгізу және бекіту; Present Continuous сұраулы формасын етістікте қолдану дағдыларын белсендіру;
Early to bed, early to rise…
Present Continuous формасындағы етістікті қолданудағы грамматикалық дағдыларын қалыптастыру бойынша оқушылардың іс – әрекетін ұйымдастыру
Отбасындағы тәрбиенің маңызы
Керекбаева Жұмагүл математика пәнінің мұғалімі Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Сенек ауылы, Қашаған Күржіманұлы атындағы орта мектеп
Өзін-өзі тану пәніне арналған арнайы курс бағдарламасы
Құрастырған: Гулмай Оналханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.