Пирамида құрастыру
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеттің технологиялық картасы
Тақырыбы: Пирамида құрастыру. (үшбұрыш)
Білім беру саласы: Таным
Тараулар: Қарапайым математика
Мақсаты: Білімділік: Балаларға пирамида жайлы түсінік беру, үшбұрышпен таныстыру пішіннен пирамида құрап үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Пирамида суреті, үшбұрыш пішіні.
Сөздік жұмыс: Пирамида
Әдіс – тәсілі: Көрсету, айту, түсіндіру.
Билингивалды компонент: пішін - фигура.
Танымды оятушылық
а) Балаларды шаттық шеңберге тұрғызу: «Күнмен амандасу»
Мақсаты: Балаларды сыпайлыққа тәрбиелеу.
б) Назарларын сабаққа аударту.
Ұйымдастыру - іздестіру.
Балалар қане біз қандай пішіндерді өттік соны есімізге түсірейік.
- Төртбұрыш
- Неліктен оны төртбұрыш деп айтамыз?
- Дөңгелек?
- Неліктен ол дөңгелек?
- Тік төртбұрыш
- Төртбұрыштан айырмашылығы неде?
- Балалар мынау үшбұрыш пішіні.
- Үшбұрыш деп аталу себебі, оның үш бұрышы бар: саусақпен жүргізіп бұрышын санайық:
Біреу, екеу, үшеу.
- Мынау біздің күнделікті ойнап жүрген ойыншығымыз, бұл ойыншықтың атауы пирамида.
Пирамида деп аталу себебі - оның астыңғы жағы жалпақ, ал үсті жіңішке болып келеді, пирамиданың пішіні үшбұрыш.
Сергіту сәті:
Қызыл, жасыл, сары, көк,
Алуан - алуан пішіндер.
Ал, қанекей балақан
Тап үшбұрыш ішінен.
- Ал балалар, қазір бірге пирамида құрастырамыз.
- Пирамиданың ең астына қандай дөңгелек қоямыз?
- Үлкен
- Оның үстіне қандай қоямыз?
- Орташа
Ал ең үстіне қандай дөңгелек қоямыз?
- Кішкентай
- Өте жақсы балалар енді келіп өздерің реті бойынша пирамиданы құраңдар.
Ойын: «Қай зат артық?»
Мақсаты: Балалардың алған білімдерін бекіту, ойлау қабілеттерін дамыту.
Шарты: Үшбұрыш пішінді заттардың арасына дөңгелек пішінді зат қойып, қайсысы артық екенін тапқызу.
- Балалар, сендерге сабақ ұнады ма?
- Біз бүгін қандай пішінмен таныстық?
- Үшбұрыш.
- Үшбұрыштан не құрадық?
- Пирамида.
Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мақтап, мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Үшбұрыш пішінін ажырата білу керек.
Болу керек: Сабаққа қызығушылығы болу керек.
Істей білу керек: Пирамиданы құрастыра білу керек.
Тәрбиеші: Умарова Гүлім
Тақырыбы: Пирамида құрастыру. (үшбұрыш)
Білім беру саласы: Таным
Тараулар: Қарапайым математика
Мақсаты: Білімділік: Балаларға пирамида жайлы түсінік беру, үшбұрышпен таныстыру пішіннен пирамида құрап үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Пирамида суреті, үшбұрыш пішіні.
Сөздік жұмыс: Пирамида
Әдіс – тәсілі: Көрсету, айту, түсіндіру.
Билингивалды компонент: пішін - фигура.
Танымды оятушылық
а) Балаларды шаттық шеңберге тұрғызу: «Күнмен амандасу»
Мақсаты: Балаларды сыпайлыққа тәрбиелеу.
б) Назарларын сабаққа аударту.
Ұйымдастыру - іздестіру.
Балалар қане біз қандай пішіндерді өттік соны есімізге түсірейік.
- Төртбұрыш
- Неліктен оны төртбұрыш деп айтамыз?
- Дөңгелек?
- Неліктен ол дөңгелек?
- Тік төртбұрыш
- Төртбұрыштан айырмашылығы неде?
- Балалар мынау үшбұрыш пішіні.
- Үшбұрыш деп аталу себебі, оның үш бұрышы бар: саусақпен жүргізіп бұрышын санайық:
Біреу, екеу, үшеу.
- Мынау біздің күнделікті ойнап жүрген ойыншығымыз, бұл ойыншықтың атауы пирамида.
Пирамида деп аталу себебі - оның астыңғы жағы жалпақ, ал үсті жіңішке болып келеді, пирамиданың пішіні үшбұрыш.
Сергіту сәті:
Қызыл, жасыл, сары, көк,
Алуан - алуан пішіндер.
Ал, қанекей балақан
Тап үшбұрыш ішінен.
- Ал балалар, қазір бірге пирамида құрастырамыз.
- Пирамиданың ең астына қандай дөңгелек қоямыз?
- Үлкен
- Оның үстіне қандай қоямыз?
- Орташа
Ал ең үстіне қандай дөңгелек қоямыз?
- Кішкентай
- Өте жақсы балалар енді келіп өздерің реті бойынша пирамиданы құраңдар.
Ойын: «Қай зат артық?»
Мақсаты: Балалардың алған білімдерін бекіту, ойлау қабілеттерін дамыту.
Шарты: Үшбұрыш пішінді заттардың арасына дөңгелек пішінді зат қойып, қайсысы артық екенін тапқызу.
- Балалар, сендерге сабақ ұнады ма?
- Біз бүгін қандай пішінмен таныстық?
- Үшбұрыш.
- Үшбұрыштан не құрадық?
- Пирамида.
Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мақтап, мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Үшбұрыш пішінін ажырата білу керек.
Болу керек: Сабаққа қызығушылығы болу керек.
Істей білу керек: Пирамиданы құрастыра білу керек.
Тәрбиеші: Умарова Гүлім
Жаңалықтар
Геометриялық пішіндер: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш
Геометриялық пішіндерді ажырата білуге, оларға ұқсас заттарды таба білуге, пішіні ұқсас заттарды білуге, пішіндерден бейне құрастыра білуге, түстерін айта білуге үйрету.
Сиқырлы сандық
Геометриялық пішіндер, көлемдер туралы білімдерін тереңдету, аттарын айтып, түстерін ажырата білуін жаттықтыру.
Пирамида құрастыру (үшбұрыш)
Балаларға пирамида жайлы түсінік беру, үшбұрышпен таныстыру пішіннен пирамида құрап үйрету. Балалардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Геометриялық пішіндер
Жапырақтардың түсі қандай? Осы түстерді ажырата отырып, бүгінгі оқу іс - әрекетінде бүгін біздер геометриялық пішіндермен танысамыз. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.
Үйшік қандай геометриялық пішіндерден құрастырылған?
Қызылорда қаласы, №172 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Әбусағатова Майра
Сиқырлы пішіндер
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы, «№4 ЖОББМ» КММ мектебі/мекемесі «Балақай» тобының тәрбиешісі Жумашова Дариға Аскеновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.