Бала-бақша
Заттарды топтастыру
Түстерді ажырата білуге үйрету, саусақ маторикасын жетілдіру, ойынға деген белсендік қызығушылығын арттыру, Воскобовичтың ойын құралын пайдалана отырып, балалардың ой-таным қабілетін дамыту, ақыл ой тәрбиесін егу...
Алтын күз ертеңгілігі
Алтын күз жайлы түсініктерін қалыптастыру. Күз мезгілінде өнімдердің молшылығын, байлығы түсіндіру. Қоршаған орта жайлы ойлау қабілеттерін, танымдық қабілеттерін дамыту....
Билингвальное образование дошкольников
Как же организовать билингвальное обучение? Известно, что существуют различные модели организации билингвального образования в детских садах. Мы разучиваем с детьми стихи, песни, считалки, разминки и т.д. на русск. и англ.языках. Им более понятно,...
Күзгі жапырақтар
Күз мезгілі туралы айту, күз мезгілінде ағаштардың жапырақтары неліктен сарғаятыны жайлы айту. Балалардың ой-өрісін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу....
Тіл ел тірегі
Мемлекеттік тілдің маңызы туралы түсінік беру. Сан ғасырлар бойы халықтың өзімен бірге жасасып, ұрпақтан-ұрпаққа мұра боп қалып жатқан ауыз әдебиетінің бай саласының бірі қазақ тілін ұрпақтың бойына сіңіре білуге және туған жерін сүюге, қадірлеуге,...
Армысың, Алтын күз! ертеңгілігі
Бұлттар төгіп жерге шөгіп, Дымқыл тұман басады, Шөп сарғайып, өңі тайып, Дала сұры қашады. Ойнай алмай, Денең мұздап тоңады, Бөбектерім айтыңдаршы Бұл қай кезде болады? Балалар жауабы «Күз»...
Жүрегімде жақсылық
Жақсылық жасау дегеніміз өздерің айтқандай адамдарға, айналаға, табиғатқа, қайырымдылық пен қамқорлық жасауды, көмек көрсетуді білдіреді. Адамдардың бір - біріне жиі жақсылық жасауы оларды жақындастырады, достастырады. Олардың бір - біріне деген...
Жайық өзеніне саяхат
Өз қаласының табиғи ерекшеліктері туралы мағұлмат беру, Ақжайық өзенінің орналасуы, басты байлығы, адам өміріндегі маңызы туралы білімдерін жетілдіру. Жол қауіпсіздік ережелері туралы ескертпе жасау. Өзенге дейінгі жүру кезіндегі көшемен жүру...
Далеко – Близко. Высоко - низко. Справа - слева
Закрепить знания детей представления о пространственных направлениях, сравнивать знакомые предметы по величине (далеко - близко, высоко - низко, справа - слева);...