Бауырсақтың үйге оралуы
Бауырсақтың үйге оралуы
Бірінші кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Шығармашылық» «Денсаулық»
Кіші сала: «Шығармашылық» Сурет салу. «Денсаулық» Дене тәрбиесі
Мақсаты: Заттарды салыстыру дағдысын дамыту. Балалардың геометриялық пішіндер жайлы білімдерін бекіту; дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш. Ұқыпты жұмыс істей білуге үйрету. Есте сақтау қабілеттерін дамыту, ертегілерге деген қызығушылықтарын ояту.
Көрнекіліктер: Үлестірмелі карточкалар, Воскобович ойыны, интерактивті тақтадағы суреттер.
Сөздік жұмыс: Айлакер, қу
Мотивациялық қозғаушы
Ата мен әженің жылап, балалардан бауырсақты тауып берулеріне көмек сұрағанын көрсетеді.
Ұйымдастырушылық ізденіс
(Бауырсақ соқпақ жолмен домалап бара жатқанын көрсетіледі)
Балалар бауырсақ қайда кеткенін қарайық.
(Таңғалады)
- Балалар мынау не?
- Сәлеметсіз бе, Қоян! Сен бауырсақтың қайда кеткенін білесің бе?
Қоян: Білемін, бірақ сендер ең алдымен маған, мына менің сәбіз бен алмамның қанша екенін санап беруге көмектессеңдер ғана, оның қайда кеткенін айтамын.
Балалар көмектесеміз бе?
(Әрбір баланың алдында жеке карточкалар)
- Қоянда қанша сәбіз бар, санаңдар?
- Қоянда қанша алма бар, санаңдар?
Салыстыру.
- Қайсысы көп, сәбіз бе әлде алма?
- Олар тең болу үшін не істеу керек?
Қоян: Рахмет балалар, маған көмектестіңдер. Бауырсақ қасқырдың апанына қарай кетті. Сау болыңдар!
(Балалардың алдынан Қасқыр шығады)
- Сәлеметсіз бе, Қасқыр! Сен бауырсақтың қайда кеткенін көрдің бе?
Қасқыр: Көрдім, бірақ айтпаймын, ең алдымен мынаның не екенін тауып беріңдер.
Ойын:«Төлдерін тап»
Мақсаты: Үй жануарлары туралы білімдерін бекіту.
(Әуен қосылады)
Қасқыр: Рахмет балалар, маған көп көмектестіңдер. Енді Бауырсақтың қайда кеткенін айтайын. Ол Аюдың апанына қарай кетті.
Сау болыңдар!
(Балалардың алдынан Аю шығады)
- Сәлеметсіз бе, Аю! Сен бауырсақтың қайда кеткенін білесің бе?
Аю: Білемін, бірақ сендер ең алдымен менің тапсырмамды орындаңдар, мынау қандай ертегілер?
Аю: Рахмет, балалар! Маған көп көмек бердіңдер. Бауырсақ Түлкінің ініне қарай кетті. Жол болсын!
(Балалардың алдынан Түлкі шығады).
- Сәлеметсіз бе, Түлкі! Сен бауырсақтың қайда екенін білесің бе?
Түлкі: Әрине, білемін!
Бірақ, оның қайда екенін
айтпаймын, ең алдымен менің тапсырмамды орындаңдар, сосын ойланып көремін. Мынау үзінді қандай ертегілерден алынған және немен аяқталғанын мазмұндап беріңдер?
Түлкі: Рахмет балалар, сендер менің тапсырмамды жақсы орындадыңдар, сол үшін мен сендерге бауырсақты қайтарып беремін. Сау болыңдар!
(Бауырсақты атасы мен әжесіне қайтарады).
Балалар топқа оралатын кез келді
Бірінші кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Шығармашылық» «Денсаулық»
Кіші сала: «Шығармашылық» Сурет салу. «Денсаулық» Дене тәрбиесі
Мақсаты: Заттарды салыстыру дағдысын дамыту. Балалардың геометриялық пішіндер жайлы білімдерін бекіту; дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш. Ұқыпты жұмыс істей білуге үйрету. Есте сақтау қабілеттерін дамыту, ертегілерге деген қызығушылықтарын ояту.
Көрнекіліктер: Үлестірмелі карточкалар, Воскобович ойыны, интерактивті тақтадағы суреттер.
Сөздік жұмыс: Айлакер, қу
Мотивациялық қозғаушы
Ата мен әженің жылап, балалардан бауырсақты тауып берулеріне көмек сұрағанын көрсетеді.
Ұйымдастырушылық ізденіс
(Бауырсақ соқпақ жолмен домалап бара жатқанын көрсетіледі)
Балалар бауырсақ қайда кеткенін қарайық.
(Таңғалады)
- Балалар мынау не?
- Сәлеметсіз бе, Қоян! Сен бауырсақтың қайда кеткенін білесің бе?
Қоян: Білемін, бірақ сендер ең алдымен маған, мына менің сәбіз бен алмамның қанша екенін санап беруге көмектессеңдер ғана, оның қайда кеткенін айтамын.
Балалар көмектесеміз бе?
(Әрбір баланың алдында жеке карточкалар)
- Қоянда қанша сәбіз бар, санаңдар?
- Қоянда қанша алма бар, санаңдар?
Салыстыру.
- Қайсысы көп, сәбіз бе әлде алма?
- Олар тең болу үшін не істеу керек?
Қоян: Рахмет балалар, маған көмектестіңдер. Бауырсақ қасқырдың апанына қарай кетті. Сау болыңдар!
(Балалардың алдынан Қасқыр шығады)
- Сәлеметсіз бе, Қасқыр! Сен бауырсақтың қайда кеткенін көрдің бе?
Қасқыр: Көрдім, бірақ айтпаймын, ең алдымен мынаның не екенін тауып беріңдер.
Ойын:«Төлдерін тап»
Мақсаты: Үй жануарлары туралы білімдерін бекіту.
(Әуен қосылады)
Қасқыр: Рахмет балалар, маған көп көмектестіңдер. Енді Бауырсақтың қайда кеткенін айтайын. Ол Аюдың апанына қарай кетті.
Сау болыңдар!
(Балалардың алдынан Аю шығады)
- Сәлеметсіз бе, Аю! Сен бауырсақтың қайда кеткенін білесің бе?
Аю: Білемін, бірақ сендер ең алдымен менің тапсырмамды орындаңдар, мынау қандай ертегілер?
Аю: Рахмет, балалар! Маған көп көмек бердіңдер. Бауырсақ Түлкінің ініне қарай кетті. Жол болсын!
(Балалардың алдынан Түлкі шығады).
- Сәлеметсіз бе, Түлкі! Сен бауырсақтың қайда екенін білесің бе?
Түлкі: Әрине, білемін!
Бірақ, оның қайда екенін
айтпаймын, ең алдымен менің тапсырмамды орындаңдар, сосын ойланып көремін. Мынау үзінді қандай ертегілерден алынған және немен аяқталғанын мазмұндап беріңдер?
Түлкі: Рахмет балалар, сендер менің тапсырмамды жақсы орындадыңдар, сол үшін мен сендерге бауырсақты қайтарып беремін. Сау болыңдар!
(Бауырсақты атасы мен әжесіне қайтарады).
Балалар топқа оралатын кез келді
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қызықты ертегілер
Ертегідегі кейіпкерлерді атай білу, заттардың түсін, көлемін ажырата білу. Балаларға қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беріп, сөздік қорларын дамытып, тіл байлықтарын молайту. Сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Достық пен
Бауырсақтың ізімен
Қоршаған ортаны тану арқылы сенсорлық қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Бауырсақ қалай домалайды
оңнан солға қарай түзу сызықтар сызуды жалғастыру, қарындашпен жұмыс істеу дағдыларын бекіту. саусақ бұлшық еттерін дамыту.
Сиқырлы жолдар
Геометрикалық пішіндері ажырата отырып, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ертегі арқылы қамқорлыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Бауырсақ ертегісі
Әулиекөл ауданының әкімдігінің «Айгөлек» Әулиекөл балабақшасы МКҚК ортаңғы топ тәрбиешісі Жумабекова Сағыныш Багитжановна
Дамытушы ойын-жаттығулар
Ақтобе облысы, Шалқар қаласы, №12 балабақша тәрбиешісі Мадиярова К. Ә.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.