Жүздіктермен, ондықтармен, бірліктермен санау
Математика 2 сынып
Тақырыбы: Жүздіктермен, ондықтармен, бірліктермен санау
Мақсаты:
1. Өткен сабақтағы білімдерін жетілдіру, әрі қарай дамыту.
2. Ертегі арқылы пәнге деген қызығушылығын арттыру, зейінін, логикалық ойын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Таза жазуға, жылдам ауызша есептеуге, жолдастыққа тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойландыру, салыстыру, ойын
Көрнекілігі: интерактивті тақта.
Түрі: Қайталау сабағы
Өту барысы:
Кезеңдері Сабақтың мазмұны
Ұйымдастыру кезеңі
- Амандасу. Оқушыларды сабаққа дайындау. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
- Көңіл - күйлерің қандай?
Үй тапсырмасын тексеру Үй тапсырмасын тақтада тексереміз.
27 + 46 = 71 --------- 51 - 16 =35
61 – 24 = 37 --------- 100 - 38 =62
43 + 38 = 71 --------- 29 + 71 =100
82 - 64 = 18 ---------- 65 – 27 = 38
Жүздіктермен, ондықтармен, бірліктермен санау тақырыбындағы білімімізді жетілдіреміз.
- Енді балалар алдымызда қандай мейрам келе жатыр?
- Наурыз мейрамы қай күні болады?
- 22
- 22 саны неше таңбалы сан?
- Дұрыс айтасыңдар, екі таңбалы сан екен.
- Бізге бүгін Наурыз мейрамына қарсы Алдар Көсе қонаққа келіпті.
- Алдар Көсе қандай адам?
- Яғни біз Алдардың әкелген тапсырмаларын алданып қалмай, дұрыс есептеп, ойланып жауап беруіміз керек.
Сан жұмбақтар
Алдардың 1 тапсырмасы
Сендерді алдау үшін жұмбақ жасырғысы келеді, сондықтан мұқият болыңдар.
10 асықтың 3 – еуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (7)
Бір – бірімен жарысқан
Төрт аю, бір арыстан.
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу кім білді? (8)
Тез ойлан Жүздік Ондық Бірлік
Мына сандарды кестеге жазамыз. 9 жүздік, 5 ондық, 6 жүздік, 8 бірлік, 4 ондық.
Дәптермен жұмыс - Енді сендерді алдау үшін тағыда тапсырмасы бар.
«Адасқан жақшалар»
17 – (11 – 5) = 11
(75 + 4) – 30 = 49
80 – (13 – 5) = 72
(96 – 40 )– 6 = 50
(19 – 9 )+ 2 = 12
75 – (16 + 4) = 55
Оқулықпен жұмыс 188 беттегі 25 тапсырмаға назар аударамыз.
Бізге сөз есеп берілген.
Сергіту сәті
Деңгейлік тапсырма - Балалар Алдар Көсе деңгей бойынша да тапсырмалар дайындап алып келіпті. Алданып қалмай жауабын табайық.
І - деңгей
ІІ - деңгей Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?
ІІІ – деңгей: Бос орынға тиісті амалды қой
( 13... 6 )... = 28
Бекіту
«Асық ойнау» ойыны Алдар Көсенің дорбасында асықтар және олардың тапсырмалары бар екен.
1. Ұзындығы 5 см, ал ені 4 см тік төртбұрыштың периметрін тап.
2. Шаршы дегеніміз не?
3. 50 – ге 4 және 2 сандарының қосындысын қос.
4. Бірліктерін қосқанда 16, ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі таңбалы санның қосындысын тап.
5. Тал басында тізіліп,
50 алма тұр еді.
Жел соқты да үзіліп,
Түсті алманың 20 - сы.
Ізінше оның тағы да
Түсті және 5 алма.
Айтыңдаршы, балалар,
Тұр әлі ілініп,
Алманың нешеуі?
Үй тапсырмасы 189 бет №7тапсырма
Бағалау Алдар Көсе сендердің қалай жауап бергендеріңді қарап отырып, өз бағасын қойып отырды.
Қорытынды - Жарайсыңдар балалар, Алдар Көсенің әртүрлі тапсырмаларына алданбай дұрыс жауап бердіңдер.
Рахмет сендерге, білімдеріңе
Қостанай облысы, Рудный қаласы,
№15 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Сұлтанова Гүлден Қонысбайқызы
Тақырыбы: Жүздіктермен, ондықтармен, бірліктермен санау
Мақсаты:
1. Өткен сабақтағы білімдерін жетілдіру, әрі қарай дамыту.
2. Ертегі арқылы пәнге деген қызығушылығын арттыру, зейінін, логикалық ойын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Таза жазуға, жылдам ауызша есептеуге, жолдастыққа тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойландыру, салыстыру, ойын
Көрнекілігі: интерактивті тақта.
Түрі: Қайталау сабағы
Өту барысы:
Кезеңдері Сабақтың мазмұны
Ұйымдастыру кезеңі
- Амандасу. Оқушыларды сабаққа дайындау. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
- Көңіл - күйлерің қандай?
Үй тапсырмасын тексеру Үй тапсырмасын тақтада тексереміз.
27 + 46 = 71 --------- 51 - 16 =35
61 – 24 = 37 --------- 100 - 38 =62
43 + 38 = 71 --------- 29 + 71 =100
82 - 64 = 18 ---------- 65 – 27 = 38
Жүздіктермен, ондықтармен, бірліктермен санау тақырыбындағы білімімізді жетілдіреміз.
- Енді балалар алдымызда қандай мейрам келе жатыр?
- Наурыз мейрамы қай күні болады?
- 22
- 22 саны неше таңбалы сан?
- Дұрыс айтасыңдар, екі таңбалы сан екен.
- Бізге бүгін Наурыз мейрамына қарсы Алдар Көсе қонаққа келіпті.
- Алдар Көсе қандай адам?
- Яғни біз Алдардың әкелген тапсырмаларын алданып қалмай, дұрыс есептеп, ойланып жауап беруіміз керек.
Сан жұмбақтар
Алдардың 1 тапсырмасы
Сендерді алдау үшін жұмбақ жасырғысы келеді, сондықтан мұқият болыңдар.
10 асықтың 3 – еуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (7)
Бір – бірімен жарысқан
Төрт аю, бір арыстан.
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу кім білді? (8)
Тез ойлан Жүздік Ондық Бірлік
Мына сандарды кестеге жазамыз. 9 жүздік, 5 ондық, 6 жүздік, 8 бірлік, 4 ондық.
Дәптермен жұмыс - Енді сендерді алдау үшін тағыда тапсырмасы бар.
«Адасқан жақшалар»
17 – (11 – 5) = 11
(75 + 4) – 30 = 49
80 – (13 – 5) = 72
(96 – 40 )– 6 = 50
(19 – 9 )+ 2 = 12
75 – (16 + 4) = 55
Оқулықпен жұмыс 188 беттегі 25 тапсырмаға назар аударамыз.
Бізге сөз есеп берілген.
Сергіту сәті
Деңгейлік тапсырма - Балалар Алдар Көсе деңгей бойынша да тапсырмалар дайындап алып келіпті. Алданып қалмай жауабын табайық.
І - деңгей
ІІ - деңгей Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?
ІІІ – деңгей: Бос орынға тиісті амалды қой
( 13... 6 )... = 28
Бекіту
«Асық ойнау» ойыны Алдар Көсенің дорбасында асықтар және олардың тапсырмалары бар екен.
1. Ұзындығы 5 см, ал ені 4 см тік төртбұрыштың периметрін тап.
2. Шаршы дегеніміз не?
3. 50 – ге 4 және 2 сандарының қосындысын қос.
4. Бірліктерін қосқанда 16, ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі таңбалы санның қосындысын тап.
5. Тал басында тізіліп,
50 алма тұр еді.
Жел соқты да үзіліп,
Түсті алманың 20 - сы.
Ізінше оның тағы да
Түсті және 5 алма.
Айтыңдаршы, балалар,
Тұр әлі ілініп,
Алманың нешеуі?
Үй тапсырмасы 189 бет №7тапсырма
Бағалау Алдар Көсе сендердің қалай жауап бергендеріңді қарап отырып, өз бағасын қойып отырды.
Қорытынды - Жарайсыңдар балалар, Алдар Көсенің әртүрлі тапсырмаларына алданбай дұрыс жауап бердіңдер.
Рахмет сендерге, білімдеріңе
Қостанай облысы, Рудный қаласы,
№15 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Сұлтанова Гүлден Қонысбайқызы
Жаңалықтар
Математика пәнінен сабақ жоспарлар
МАТЕМАТИКА № 1. Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау. №2. Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыру. № 3. Тақырыбы: Азайтуды тексеру
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.
Ондықтарды салыстыру
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Опорный орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Достілеуова Әсем
Жүз көлеміндегі сандар. Сандарды оқу, жазу, салыстыру, қосу және азайту (бастауыш сынып сабақ топтамасы)
Ақтөбе қаласы, № 22 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Садыкова Айнагуль Сембаевна
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 100 саны
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Ондықтармен және бірліктермен санау
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.