Математика пәнінен сабақ жоспарлар
МАТЕМАТИКА
№ 1. Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау.
Мақсаты: Оқушыларға бірліктермен және ондықтармен санау туралы түсінік беру. Салыстыруға, жазуға үйрету. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту. Білімділікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: жолақшалар.
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау,
Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі: Тақырыбымен мақсатын хабарлау.
ІІІ. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс
№ 1
Жолақша туралы түсінік.
Бір жолақша бір ондықты білдіреді.
№ 2. сандарды оқу, өсу ретімен жазу,. 0, 2, 5, 7, 9 кему ретімен 80, 60, 40, 30, 10,
№ 3. 10 – 7 = 3 Жауабы: 3 жас 10 – 7 = 3 Жауабы: 3 жас кіші
№ 4. 1+ 9 3+ 7 5+ 5 2+8 4+6 6 + 4
ІҮ. Қорыту. Бүгін не білдік?
Үйге тапсырма:№ 5 4 бет. Бағалау.
№2. Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыру.
100 саны
Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыруға үйрету. Есептеу, ойлау дағдысын дамыту. Зеректікке, алғырлыққа тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, өздік
Көрнекілігі: жолақшалар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау
ІІІ. Жаңа сабақ
№1. Жолақшалар арқылы түсіндіру.
№2. 18= 1 онд. 8 бірл. 24=2 онд. 4бірл. 37=3онд. 7бірл. 4онд. 5 бірл. =45 6онд. 1бірл. =61
ІҮ. Түсінгендерін тексеру.№ 3 тапсырманы оқу, түсіндіру.
№4. 10 - 3= 7 Жауабы: Самат 7 дәптер сатып алды.; 7+3 = 10 Жауабы: Дулат 10 дәптер сатып алды.
Ү. Сабақты қорыту. Бүгінгі сабақта не білдік?
ҮІ. Үйге тапсыру:№ 5 7 бет. Бағалау
№ 3. Тақырыбы: Азайтуды тексеру
Мақсаты: Тапсырмалар орындай отырып, азайтуды тексеру жайлы түсінік беру. Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту. Алғырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызба геометриялық фигуралар.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 6. 6+ 2 = 8 8 – 2 = 6; 2 + 6 = 8 8 – 6 = 2
ІІІ. Өткенді қорыту: Қосудың компоненттерін атау. Қосуды немен тексереміз? Қосылғыштардың орны ауысқаннан...?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Азайтуды тексеру
Ү. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс№1. 7 – 3 = 4 7 – 4 = 3 4 + 3 = 7 3 + 4 = 7
Азайтуды қосумен тексеруге болады. Азайтуды азайтумен тексеруге болады.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру № 2. Айырманың, қосындының мәндерін тауып жазу.
7 – 2 = 5 5+ 2 = 7 7 – 5 =2 7 – 2 = 5
Азайту амалы қосуға кері амал. №4.
Ұл – 30 Ұл – 30 Қыз – 20
Қыз – 20? кем Қыз – 10 кем ұл – 10 артық
Қыз -? Ұ -?
30 - 20 = 10 30 – 10 = 20 20 + 10 = 30
Жауабы: 10 қыз кем Жауабы: 20 қыз Жауабы: 30 ұл
Бұлар өзара кері есептер. Сергіту сәті: № 3 Ауызша орындау: 30, 31, 32, 33, 34 35, 36, 37, 38, 39. № 5 Ауызша орындау. № 6 3, 4 бағанын орындау. Шығармашылық тапсырманы орындау. 10 - х> 5+1 10 – 1 > 5 + 1 10 – 2 > 5 + 1
ҮІІ. Бүгін не білдік?
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 6 1, 2 баған 15 бет. Бағалау
№ 1. Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау.
Мақсаты: Оқушыларға бірліктермен және ондықтармен санау туралы түсінік беру. Салыстыруға, жазуға үйрету. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту. Білімділікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: жолақшалар.
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау,
Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі: Тақырыбымен мақсатын хабарлау.
ІІІ. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс
№ 1
Жолақша туралы түсінік.
Бір жолақша бір ондықты білдіреді.
№ 2. сандарды оқу, өсу ретімен жазу,. 0, 2, 5, 7, 9 кему ретімен 80, 60, 40, 30, 10,
№ 3. 10 – 7 = 3 Жауабы: 3 жас 10 – 7 = 3 Жауабы: 3 жас кіші
№ 4. 1+ 9 3+ 7 5+ 5 2+8 4+6 6 + 4
ІҮ. Қорыту. Бүгін не білдік?
Үйге тапсырма:№ 5 4 бет. Бағалау.
№2. Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыру.
100 саны
Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыруға үйрету. Есептеу, ойлау дағдысын дамыту. Зеректікке, алғырлыққа тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, өздік
Көрнекілігі: жолақшалар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау
ІІІ. Жаңа сабақ
№1. Жолақшалар арқылы түсіндіру.
№2. 18= 1 онд. 8 бірл. 24=2 онд. 4бірл. 37=3онд. 7бірл. 4онд. 5 бірл. =45 6онд. 1бірл. =61
ІҮ. Түсінгендерін тексеру.№ 3 тапсырманы оқу, түсіндіру.
№4. 10 - 3= 7 Жауабы: Самат 7 дәптер сатып алды.; 7+3 = 10 Жауабы: Дулат 10 дәптер сатып алды.
Ү. Сабақты қорыту. Бүгінгі сабақта не білдік?
ҮІ. Үйге тапсыру:№ 5 7 бет. Бағалау
№ 3. Тақырыбы: Азайтуды тексеру
Мақсаты: Тапсырмалар орындай отырып, азайтуды тексеру жайлы түсінік беру. Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту. Алғырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызба геометриялық фигуралар.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 6. 6+ 2 = 8 8 – 2 = 6; 2 + 6 = 8 8 – 6 = 2
ІІІ. Өткенді қорыту: Қосудың компоненттерін атау. Қосуды немен тексереміз? Қосылғыштардың орны ауысқаннан...?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Азайтуды тексеру
Ү. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс№1. 7 – 3 = 4 7 – 4 = 3 4 + 3 = 7 3 + 4 = 7
Азайтуды қосумен тексеруге болады. Азайтуды азайтумен тексеруге болады.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру № 2. Айырманың, қосындының мәндерін тауып жазу.
7 – 2 = 5 5+ 2 = 7 7 – 5 =2 7 – 2 = 5
Азайту амалы қосуға кері амал. №4.
Ұл – 30 Ұл – 30 Қыз – 20
Қыз – 20? кем Қыз – 10 кем ұл – 10 артық
Қыз -? Ұ -?
30 - 20 = 10 30 – 10 = 20 20 + 10 = 30
Жауабы: 10 қыз кем Жауабы: 20 қыз Жауабы: 30 ұл
Бұлар өзара кері есептер. Сергіту сәті: № 3 Ауызша орындау: 30, 31, 32, 33, 34 35, 36, 37, 38, 39. № 5 Ауызша орындау. № 6 3, 4 бағанын орындау. Шығармашылық тапсырманы орындау. 10 - х> 5+1 10 – 1 > 5 + 1 10 – 2 > 5 + 1
ҮІІ. Бүгін не білдік?
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 6 1, 2 баған 15 бет. Бағалау
Жаңалықтар
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Жүз көлеміндегі сандар. Сандарды оқу, жазу, салыстыру, қосу және азайту (бастауыш сынып сабақ топтамасы)
Ақтөбе қаласы, № 22 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Садыкова Айнагуль Сембаевна
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 100 саны
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Ондықтармен және бірліктермен санау
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.