Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Математика пәнінен сабақ жоспарлар

01 мам 2020, Жұма
Категориясы: Математика
МАТЕМАТИКА
№ 1. Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау.
Мақсаты: Оқушыларға бірліктермен және ондықтармен санау туралы түсінік беру. Салыстыруға, жазуға үйрету. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту. Білімділікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: жолақшалар.
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау,
Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі: Тақырыбымен мақсатын хабарлау.
ІІІ. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс
№ 1
 Жолақша туралы түсінік.
 Бір жолақша бір ондықты білдіреді.
№ 2. сандарды оқу, өсу ретімен жазу,. 0, 2, 5, 7, 9 кему ретімен 80, 60, 40, 30, 10,
№ 3. 10 – 7 = 3 Жауабы: 3 жас 10 – 7 = 3 Жауабы: 3 жас кіші
№ 4. 1+ 9 3+ 7 5+ 5 2+8 4+6 6 + 4
ІҮ. Қорыту. Бүгін не білдік?
Үйге тапсырма:№ 5 4 бет. Бағалау.
№2. Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыру.
100 саны
Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыруға үйрету. Есептеу, ойлау дағдысын дамыту. Зеректікке, алғырлыққа тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, өздік
Көрнекілігі: жолақшалар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау
ІІІ. Жаңа сабақ
№1. Жолақшалар арқылы түсіндіру.
№2. 18= 1 онд. 8 бірл. 24=2 онд. 4бірл. 37=3онд. 7бірл. 4онд. 5 бірл. =45 6онд. 1бірл. =61
ІҮ. Түсінгендерін тексеру.№ 3 тапсырманы оқу, түсіндіру.
№4. 10 - 3= 7 Жауабы: Самат 7 дәптер сатып алды.; 7+3 = 10 Жауабы: Дулат 10 дәптер сатып алды.
Ү. Сабақты қорыту. Бүгінгі сабақта не білдік?
ҮІ. Үйге тапсыру:№ 5 7 бет. Бағалау
№ 3. Тақырыбы: Азайтуды тексеру
Мақсаты: Тапсырмалар орындай отырып, азайтуды тексеру жайлы түсінік беру. Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту. Алғырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызба геометриялық фигуралар.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 6. 6+ 2 = 8 8 – 2 = 6; 2 + 6 = 8 8 – 6 = 2
ІІІ. Өткенді қорыту: Қосудың компоненттерін атау. Қосуды немен тексереміз? Қосылғыштардың орны ауысқаннан...?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Азайтуды тексеру
Ү. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс№1. 7 – 3 = 4 7 – 4 = 3 4 + 3 = 7 3 + 4 = 7
Азайтуды қосумен тексеруге болады. Азайтуды азайтумен тексеруге болады.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру № 2. Айырманың, қосындының мәндерін тауып жазу.
7 – 2 = 5 5+ 2 = 7 7 – 5 =2 7 – 2 = 5
Азайту амалы қосуға кері амал. №4.
Ұл – 30 Ұл – 30 Қыз – 20
Қыз – 20? кем Қыз – 10 кем ұл – 10 артық
Қыз -? Ұ -?
30 - 20 = 10 30 – 10 = 20 20 + 10 = 30
Жауабы: 10 қыз кем Жауабы: 20 қыз Жауабы: 30 ұл
Бұлар өзара кері есептер. Сергіту сәті: № 3 Ауызша орындау: 30, 31, 32, 33, 34 35, 36, 37, 38, 39. № 5 Ауызша орындау. № 6 3, 4 бағанын орындау. Шығармашылық тапсырманы орындау. 10 - х> 5+1 10 – 1 > 5 + 1 10 – 2 > 5 + 1
ҮІІ. Бүгін не білдік?
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 6 1, 2 баған 15 бет. Бағалау
2 681
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Жүз көлеміндегі сандар. Сандарды оқу, жазу, салыстыру, қосу және азайту (бастауыш сынып сабақ топтамасы)
Жүз көлеміндегі сандар. Сандарды оқу, жазу, салыстыру, қосу және азайту (бастауыш сынып сабақ топтамасы)
Ақтөбе қаласы, № 22 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Садыкова Айнагуль Сембаевна
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 100 саны
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 100 саны
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Ондықтармен және бірліктермен санау
Ондықтармен және бірліктермен санау
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×