Ондықтарды салыстыру
Сабақтың тақырыбы: Ондықтарды салыстыру
Сабақтың мақсаты: Ондықтар туралы білімдерін кеңейте отырып, бірліктерді ондықтармен және ондықтарды ондықтармен салыстыруға үйрету;
Сабақтың міндеттері: 1) тәрбиелік: Оқушыларды ауызбіршілікке, табиғатты аялай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу;
2) білімділік: Ондықтармен бірліктерді салыстыруға, есептердің құрамды бөліктерін берілген өрнек арқылы шығарылатындай етіп өзгертуге, амалдарды орындауға дағдыландыру;
3) дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлауын, шығармашылық, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес, саяхат
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: хабарлау, түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік, салыстыру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, электрондық оқулық, дыбыстық анимациялар.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, қазақ тілі, орыс тілі
Сабақтың барысы:
Алғашқы ұйымдастыру бөлімі
- Оқушылармен амандасу;
- Зейіндерін сабаққа аудару;
Психологиялық дайындық
1. Бір - біріне тілек айту;
(Оқушылар бір - біріне қарап, көздерін жұмып, отырып, тілек айтады)
2. Мұғалімнің өз тілегі;
Өткенді қайталау
Білгенге - маржан,
Білмеске – арзан.
1. Азайғыш - азайтқыш=................ (айырманың мәні)
2. Қосылғыш+............=қосындының мәні. (қосылғыш)
3. 3+2 бұлар........ өрнектер (санды)
4 - 1
4. а+3 бұлар........ өрнектер (әрпті)
5 - а
5. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - бұлар....... сандар (бір таңбалы натурал)
6. 1 ондық...... тұрады? (10 бірліктен)
Сабақтың мақсаты: Ондықтар туралы білімдерін кеңейте отырып, бірліктерді ондықтармен және ондықтарды ондықтармен салыстыруға үйрету;
Сабақтың міндеттері: 1) тәрбиелік: Оқушыларды ауызбіршілікке, табиғатты аялай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу;
2) білімділік: Ондықтармен бірліктерді салыстыруға, есептердің құрамды бөліктерін берілген өрнек арқылы шығарылатындай етіп өзгертуге, амалдарды орындауға дағдыландыру;
3) дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлауын, шығармашылық, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес, саяхат
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: хабарлау, түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік, салыстыру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, электрондық оқулық, дыбыстық анимациялар.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, қазақ тілі, орыс тілі
Сабақтың барысы:
Алғашқы ұйымдастыру бөлімі
- Оқушылармен амандасу;
- Зейіндерін сабаққа аудару;
Психологиялық дайындық
1. Бір - біріне тілек айту;
(Оқушылар бір - біріне қарап, көздерін жұмып, отырып, тілек айтады)
2. Мұғалімнің өз тілегі;
Өткенді қайталау
Білгенге - маржан,
Білмеске – арзан.
1. Азайғыш - азайтқыш=................ (айырманың мәні)
2. Қосылғыш+............=қосындының мәні. (қосылғыш)
3. 3+2 бұлар........ өрнектер (санды)
4 - 1
4. а+3 бұлар........ өрнектер (әрпті)
5 - а
5. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - бұлар....... сандар (бір таңбалы натурал)
6. 1 ондық...... тұрады? (10 бірліктен)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Математика пәнінен сабақ жоспарлар
МАТЕМАТИКА № 1. Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау. №2. Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыру. № 3. Тақырыбы: Азайтуды тексеру
Cандарды оқу, жазу және салыстыру. Математикалық диктант
Ондықтарды, бірліктерді қосу және азайту тәсілдерін қайталау; бір және екі таңбалы сандарды; шығармашылық тапсырманы шешуді және мүмкін түсіндірме келтіруді топтың ішінде жалғастыру.
Тура және тура емес теңдіктер
20 көлеміндегі сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту/ондықтарды ауызша қосу және азайту амалдарын орындайды.
Қосу және азайту
Қосу мен азайтудың амалдарын және әдіс - тәсілдерін үйрету арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Бірден жүзге дейінгі сандар жиынын санауды және таңбалауды үйрете отырып, білімдерін шыңдай түсу.
26+42, 68-42 түріндегі өрнектерді жазбаша қосу және азайту
Қарқаралы қаласының №1 қазақ орта мектебінде бастауыш сынып мұғалімі Рапихова Куралай
Жүз көлеміндегі сандар. Сандарды оқу, жазу, салыстыру, қосу және азайту (бастауыш сынып сабақ топтамасы)
Ақтөбе қаласы, № 22 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Садыкова Айнагуль Сембаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.