Етістік
Қазақ тілі пәні 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Етістік
Сабақтың мақсаты: Етістік туралы берілген білімді тиянақтау.
Ойын, дидактикалық материалдар бойынша еске түсіру, талдау, бекіту. Оқушылардың сөздік қорын молайтып, оның тілін, шығармашылығын дамыту, сауатты көркем жазуға төселдіру. Жаңа технологияны басшылыққа ала отырып, білімді тиянақтау.
Әдептілікке, мейірімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: десант сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: Үш өлшемді саралап оқыту жүйесі. Блум жүйесі.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру бөлімі:
«Көпір тапсырмалары»
І кезең
1. Суретке сұрақтар қой.
Бота, қыз, ұстаз
2. Осы сөздерге байланысты қимылды білдіретін сөздер тап.
Ереже құрастыру. Етістік туралы мағлұмат беру.
Қимыл іс - әрекетін
↓
Етістік
Биледі
Қайтті?
Өсті
Не істеді?
Қайтті?
«Білу тапсырмалары»
ІІ кезең
590 - жаттығу.
Жұмбақты оқып, шешуін табу. Жұмбақтан етістіктерді табу.
Ау
↓
Неге пайдаланады?
Қайда салады?
Неден тоқылады?
Кімдер тоқиды?
«Түсіну» тапсырмалары
591 - жаттығу.
Өлең оқу.
Етістікті тауып, олардың қай сөзбен байланысып тұрғанын сызып көрсету.
- Гүл, торғай, ана бұлар қандай табиғат?
- Тірі табиғат.
- Табиғат дегеніміз не?
- Тірі табиғатқа нелер жатады?
Сергіту сәті:
Жануарлардың суретін көрсету. Оқушылар осы жануардың дыбысын салады. Етістіктерді табады.
«Қолдану» тапсырмалары.
ІІІ кезең
І деңгей
І нұсқа. Ішінде етістігі бар мақал - мәтел ойлап жазу
ІІ нұсқа. Ішінде етістігі бар ырым - тыйым сөздер ойлап жазу
Біріктіру тапсырмалары.
2. Сөздердің қарама - қарсы жұмын тап.
Келді -, ашты -, үзді -, отырды -
«Ой дамыту» тапсырмалары ІІ деңгей
1.
Дара етістікті күрделі етістікке айналдыр.
Жауды, көрді, оқыды.
«Жауды» сөзіне дыбыстық талдау жаса.
2. 593 - жаттығу
Терме диктант. Дара етістіктерді теріп жазу
Бір сөзге сөйлем құрау.
Еріді, жанды, жинап жүр, ертіп келді, тыңдап отыр, айтып тұр, күлді.
«Түйсіну» тапсырмалары ІІІ деңгей
1. Өлең шумақтарын құрастыру.
......... көңілді,
......... өңірді,
......... төгілді,
......... көрінді.
3. Семантикалық карта
Қорытындылау:
Проблемалық сұрақ:
Берілген сөздер туралы не айтуға болады? Ауызша мәтін құрау.
Қорытындылау: ( слайд)
Олай болса балалар біз бүгін «етістік» тақырыбын қайталай отырып, «Жеңіс туына» жеттік.
Сабақтың тақырыбы: Етістік
Сабақтың мақсаты: Етістік туралы берілген білімді тиянақтау.
Ойын, дидактикалық материалдар бойынша еске түсіру, талдау, бекіту. Оқушылардың сөздік қорын молайтып, оның тілін, шығармашылығын дамыту, сауатты көркем жазуға төселдіру. Жаңа технологияны басшылыққа ала отырып, білімді тиянақтау.
Әдептілікке, мейірімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: десант сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: Үш өлшемді саралап оқыту жүйесі. Блум жүйесі.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру бөлімі:
«Көпір тапсырмалары»
І кезең
1. Суретке сұрақтар қой.
Бота, қыз, ұстаз
2. Осы сөздерге байланысты қимылды білдіретін сөздер тап.
Ереже құрастыру. Етістік туралы мағлұмат беру.
Қимыл іс - әрекетін
↓
Етістік
Биледі
Қайтті?
Өсті
Не істеді?
Қайтті?
«Білу тапсырмалары»
ІІ кезең
590 - жаттығу.
Жұмбақты оқып, шешуін табу. Жұмбақтан етістіктерді табу.
Ау
↓
Неге пайдаланады?
Қайда салады?
Неден тоқылады?
Кімдер тоқиды?
«Түсіну» тапсырмалары
591 - жаттығу.
Өлең оқу.
Етістікті тауып, олардың қай сөзбен байланысып тұрғанын сызып көрсету.
- Гүл, торғай, ана бұлар қандай табиғат?
- Тірі табиғат.
- Табиғат дегеніміз не?
- Тірі табиғатқа нелер жатады?
Сергіту сәті:
Жануарлардың суретін көрсету. Оқушылар осы жануардың дыбысын салады. Етістіктерді табады.
«Қолдану» тапсырмалары.
ІІІ кезең
І деңгей
І нұсқа. Ішінде етістігі бар мақал - мәтел ойлап жазу
ІІ нұсқа. Ішінде етістігі бар ырым - тыйым сөздер ойлап жазу
Біріктіру тапсырмалары.
2. Сөздердің қарама - қарсы жұмын тап.
Келді -, ашты -, үзді -, отырды -
«Ой дамыту» тапсырмалары ІІ деңгей
1.
Дара етістікті күрделі етістікке айналдыр.
Жауды, көрді, оқыды.
«Жауды» сөзіне дыбыстық талдау жаса.
2. 593 - жаттығу
Терме диктант. Дара етістіктерді теріп жазу
Бір сөзге сөйлем құрау.
Еріді, жанды, жинап жүр, ертіп келді, тыңдап отыр, айтып тұр, күлді.
«Түйсіну» тапсырмалары ІІІ деңгей
1. Өлең шумақтарын құрастыру.
......... көңілді,
......... өңірді,
......... төгілді,
......... көрінді.
3. Семантикалық карта
Қорытындылау:
Проблемалық сұрақ:
Берілген сөздер туралы не айтуға болады? Ауызша мәтін құрау.
Қорытындылау: ( слайд)
Олай болса балалар біз бүгін «етістік» тақырыбын қайталай отырып, «Жеңіс туына» жеттік.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Етістік
Заттардың қимылын, іс - әрекетін білдіретін сөздерді ЕТІСТІК дейміз. Етістіктің сұрақтары: Не істеді? Қайтті? Не қылды?
Болымды және болымсыз етістік
Болымды және болымсыз етістіктердің жасалу жолдарын, мағынасын меңгерту. Етістік туралы білімді тереңдету. Сөздік қорын, тілін дамыту. Сауатты, көркем жазу дағдыларын жетілдіру, танымдық - ізденушілік әрекетін белсендіру.
Дара және күрделі етістіктер
Атырау қаласы, №34 лингвистикалық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Қыстаубаева Айнұр
Етістік
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласындағы № 13 бастауыш мектеп мұғалімі Маржан Жидебаева
Етістік
Қызылорда қаласы, №172 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Абишева Ақзейнеш
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.