Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


26+42, 68-42 түріндегі өрнектерді жазбаша қосу және азайту

16 ақпан 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Математика
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: 26+42, 68 - 42 түріндегі өрнектерді жазбаша қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты: 26+42, 68 - 42 түріндегі қосу және азайтуды меңгерту.

Оқушыларды алгоритмге машықтандыру, екі амалмен бір амалмен шығарылатын есептерді пысықтай түсу. Оларды салыстыру. Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.
Шапшаңдыққа, ептілікке баулу, білімге деген құштарлықтарын ояту.
Көрнекілік: өлеңдер, слайд 1, 2
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру
Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі: Құтты қонақ келіпті,
Төрімізге еніпті.
Амандасу үлкенге,
Тәрбиенің ізеті
Сәлем дейік үлкенге
Сәлеметсіздер ме апайлар!
Сәлеметсіздер ме ағайлар!

Психологиялық дайындық
Бір, екі, үш,
Сынып іші тып - тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз

II. Үй тапсырмасын тексеру (дауыстап оқытып тексеру)
1 слайд бойынша орындау
Ширату:
Математика - қызық пән,
Бәріміз оны білеміз
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз
14+9=
56+7=
90 - 36=
55 - 9=
66+5=
28 - 6=
60 - 6=
48+7=
39+6=

2 слайд III Жаңа сабақ
Түсіндіру: Қосындының мәні қалай табылған?
ондықтар бірліктер
Шешуі: 26 +42 = 68

Айырманың мәні қалай табылған?
ондықтар бірліктер
Шешуі: 68 - 42 = 26
3 слайд
Ереже: 1. бірліктерді бірліктердің астына, ондықтарды ондықтардың астына жазамыз.
2. бірліктерді қосамыз (азайтамыз) нәтижелерін астына жазамыз.
3. ондықтарды қосамыз (азайтамыз)
4. жауабы...

IV. Оқулықпен жұмыс.
4 слайд
Балалар, бұл тапсырманы орындамас бұрын жолда жүру ережелеріне тоқталайық.
- Қоғамдық көлікке қай жерден отырамыз?
- Аялдамадан.
Дұрыс, ендеше аялдамадан автобусқа отырайық та келесі есепті шығарайық
№ 3. түсіндіре отырып, шығар.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 121
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: 1. Ондықтан аттап жазбаша қосу және азайтуды үйрету және есептеу әдістерін қалыптастыру. 2. Математикалық ұғымдарды меңгерту, оқушылардың ережені ұғынуын, шығармашылық ойын дамыту.
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Екі амалмен шығарылатын есептер
Екі амалмен шығарылатын есептер
Екі амалмен шығарылатын есеппен және оны шығарудың жолымен алғаш таныстыру, осындай есептің мәнді белгісін тағайындау. 2 - ні қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі амалдан тұратын өрнектермен, теңдеулермен, есептеулермен байланысты әр алуан
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Математика 5 сынып Ондық бөлшектерді қосу және азайту
6 – ны қосу, азайту
6 – ны қосу, азайту
Сабақ тақырыбы: Қайталау. 6 – ны қосу, азайту
Жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 412+279 және 691 - 279 түріндегі жазбаша қосу және азайту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×