Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Шона Смаханұлы “Тәкаппар” (мысал)

15 мам 2014, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Шона Смаханұлы “Тәкаппар” (мысал)
Сабақтың мақсаты:
 Білімділік: Мысал өлеңді мәнерлеп оқи отырып, негізгі ойды анықтауға үйрету;
 Дамытушылық: Оқушыларды проблемаларды дұрыс шешуге, ойларын жүйелі, байланыстыра жеткізе білуге қалыптастыру, сөздік қорларын байыту, тілдерін дамыту;
 Тәрбиелік: “Тәкаппар” сөзінің мағынасын аша отырып, оқушыларды жаман қасиеттерден аулақ болуға, туған жерін, Отанын сүюге, оған адал болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың типі: интерактивті сабақ.
Оқу іс - әрекетінің әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, өткенді бекіту, ойын, ой қозғау, сұрақ - жауап, талдау.
Көрнекі құралдар: интерактивті тақта, кесте.
Пәнаралық байланыс: өзін - өзі тану, математика, қазақ тілі
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті
(2 слайд) І. Ұйымдастыру:
- Балалар, «Өзін - өзі тану» сабағында шаттық шеңберін құрып бір - бірімізге жүрек жылуын қалай береміз? Ендеше, бүгінгі сабағымызды жылылықтан бастайық!

(3 слайд) ІІ. Үй тапсырмасы:
«Жұлдызды сәт» ойыны арқылы өткен сабақты, яғни үй тапсырмасын тексеремін. Балалар, осы сәттен бастап сабақ соңына дейін жауап беріп, сабаққа қатысқан балаға бүгінгі сабақты бағалау мақсатымен жұлдызша таратамын. Көп жұлдыз алуға тырысыңдар! Кім көп жұлдыз алса, сабақ соңында әрине соған сәйкес деген баға алмақ. Ендеше, жұлдыз таңдап, сұрақтарына жауап берейік.

(4слайд)
1 - сұрақ -“Даңғой” мысалының авторы кім?
(Жұлдызша беру)
(5слайд)
2 - сұрақ
- Өлеңді неге мысал өлең дейміз?
(Жұлдызша беру)
(6 слайд)
3 - сұрақ -“Даңғой” өлеңінің басты кейіпкерін ата. Одан үлгі алар ма едің?
(Жұлдызша беру)
(7слайд)
4 - сұрақ - Қияр не деп мақтанды? Мәтіннен тауып оқы:
(Жұлдызша беру)
(8слайд)
5 - сұрақ - Қияр қандай күйге ұшырады? Оған не себеп болды?
(Жұлдызша беру)

(9слайд)
6 - сұрақ: - Мысалдағы негізгі ой не? Өзіңе қандай үлгі алдың?
(Жұлдызша беру)

(10слайд)
ІІІ. Жаңа сабақ:
Кіріспе:
- Балалар сендерге санды өсу ретімен қою оңай, ендеше санның астындағы әріптерді де сәйкес ала отырып сөз оқыңдар. Кәне, кім жылдам?
5 1 4 2 8 6 3 7
П Т А Ә Р П К А
(Жұлдызша беру)

(11слайд)
Негізгі бөлім:
- Сонымен өткен сабақта мысалмен таныстыңдар. Оны үй тапсырмасын тексеру кезінде еске түсіріп кеттік. Бүгін тағы мысалмен танысамыз.
Дәптерге күнді жазғызу.

( 12слайд)
Автормен таныстыру:
Шона Смаханұлы Жамбыл облысы, Талас ауданы, «Ойық» совхозында 1924 жылдың 5 - қазанында дүниеге келген. Қазақтың атақты ақыны, сықақшысы. Педагогикалық институттың тіл және әдебиет факультетін сырттай оқып бітірген. Ұлы Отан соғысына қатысқан. 1943 - 57 жылдары педагогикалық қызмет атқарған. Бірнеше баспаханаларда қызмет еткен. Шона Смаханұлының шығармалар жинағы («Қоңыраулы шеңгел», т. б.), кітаптары («Шимайбек пен Шыңқетпе», «Ұры тіс», «Қу түлкінің сыбағасы», т. б.) жарық көрді. 1988 жылы Алматы қаласында қайтыс болды.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
12 154
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Шона Смаханұлы «Бұлбұл мен тоқылдақ» (Мысал)
Шона Смаханұлы «Бұлбұл мен тоқылдақ» (Мысал)
Шона Смаханұлы. «Бұлбұл мен тоқылдақ» (Мысал)
Шона Смаханұлы "Тәкәппар" мысалына слайд
Шона Смаханұлы "Тәкәппар" мысалына слайд
Шона Смаханұлы 1924жылы 2 қарашада Жамбыл облысы Талас ауданы Ойық ауылында дүниеге келген.
Тәкаппар. Ш. Смаханұлы
Тәкаппар. Ш. Смаханұлы
Ойыл ауданы, Жақсыбайкөл негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Исеғали Жайдар Серікқызы
«Сүт қалай ұйықтады?» Оспанхан Әубәкіров
«Сүт қалай ұйықтады?» Оспанхан Әубәкіров
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, "Бейнеу ауданы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі" ММ - нің бастауыш сынып мұғалімі Адилханова Жамила
Сүт қалай ұйықтайды?
Сүт қалай ұйықтайды?
Ойыл ауданы, Жақсыбайкөл негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ажмухамбетова Тамара Иксановна
Шона Смаханұлы. Бұлбұл мен тоқылдақ (мысал)
Шона Смаханұлы. Бұлбұл мен тоқылдақ (мысал)
Мақсаты: а) білімділік: Мысалдағы негізгі ойды ұғындыру. Ой қозғау стратегиясын пайдалана отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жан - жақты ойлауға үйрету. Топпен жұмыс жүргізуге, оқушыларды өзіндік жұмыс істеуге, ізденуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×