Туған жердің ыстығы - ай
Ана тілі
Сыныбы: 4
Тақырыбы: Туған жердің ыстығы - ай (Қали Сапарбаев) (слайд)
Мақсаты: Оқушылар мәтінді түсініп оқиды, мазмұнын өмірмен байланыстырып, негізгі идеясын ашады.
Міндеттері:
- Оқушылар шығармашылықпен жұмыс істеуге, өз ойларын ашық, дәлелді сөйлеуге үйренеді;
- оқушылар таным мүмкіншіліктерін, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады;
- Туған жерді, елді құрметтеуге, сүю керектігіне, көз жеткізеді.
Қолданылған модульдер:
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау.
4. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
5. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
6. АКТ - ны пайдалану
7. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Мен сабақты қалай бастаймын?
Оқушылармен амандасып,
көңіл - күйлерін сұраймын.
- Балалар, бүгінгі сабағымыздың сәтті, көңілді өтуіне тілектерімізді, ойларымызды байланыстырғыш жіп арқылы ортаға салайық.
- Ал, балалар, көздеріңді жұмып, өз сыныптарыңызға қандай ортақ тілектер айтар едіңіздер?
- Ендеше, балалар көздерімізді ашып, зейінімізді мына мақалға аударайық:
"Ынтымақсыз іс бітпес".
- Олай болса, балалар, осы жіптей үзілмей, қол ұстасып, татулықпен бірлесіп бір - бірімізге көмектесе отырып сабағымызда болатын тапсырмаларды орындайық.
Сыныбы: 4
Тақырыбы: Туған жердің ыстығы - ай (Қали Сапарбаев) (слайд)
Мақсаты: Оқушылар мәтінді түсініп оқиды, мазмұнын өмірмен байланыстырып, негізгі идеясын ашады.
Міндеттері:
- Оқушылар шығармашылықпен жұмыс істеуге, өз ойларын ашық, дәлелді сөйлеуге үйренеді;
- оқушылар таным мүмкіншіліктерін, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады;
- Туған жерді, елді құрметтеуге, сүю керектігіне, көз жеткізеді.
Қолданылған модульдер:
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау.
4. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
5. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
6. АКТ - ны пайдалану
7. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Мен сабақты қалай бастаймын?
Оқушылармен амандасып,
көңіл - күйлерін сұраймын.
- Балалар, бүгінгі сабағымыздың сәтті, көңілді өтуіне тілектерімізді, ойларымызды байланыстырғыш жіп арқылы ортаға салайық.
- Ал, балалар, көздеріңді жұмып, өз сыныптарыңызға қандай ортақ тілектер айтар едіңіздер?
- Ендеше, балалар көздерімізді ашып, зейінімізді мына мақалға аударайық:
"Ынтымақсыз іс бітпес".
- Олай болса, балалар, осы жіптей үзілмей, қол ұстасып, татулықпен бірлесіп бір - бірімізге көмектесе отырып сабағымызда болатын тапсырмаларды орындайық.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Шешенің балаларын сүюі
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Әбіш Кекілбаев "Тасбақаның шөбі"
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Туған жердің ыстығы - ай
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша қаласы №5 ОМ Бастауыш сынып мұғалімі Жақсыбаева Р. А.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.