Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер

10 шілде 2014, Бейсенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу» әдістерін қолдануға тырыстым.
Дәстүрлі сабақтарымда 4 - 5 оқушы ғана қатысып, қалған оқушыларға сабақ мүлдем қызықсыз болып көрінетін. Сондай - ақ таң қаларлық жағдайлар аз немесе мүлде жоқ болатын.
Ал, жеті модульді қолдана отырып өткізген сабақтарымда үлгерімі төмен оқушылардың сабаққа қызығушылығы артып, оқушылар өз ойларын ашық жеткізе алатындығы байқалып отыр..
Алғашқы сабақтан бастап оқушылардың ауызша және жазбаша тілін, ойлау, есте сақтау, шығармашылық қабілеттерін дамытатын түрлендірілген тапсырмалар қолданамын.. Бұл тапсырмалар оқушылардың әрбір ақпаратты меңгеруіне, сондай - ақ басқаның шығармашылығына сыни қарауына бағытталып отырады.
Дәстүрлі сабақтарды топқа бөлініп жұмыс істеп үйренбеген оқушыларға топтық жұмыс жүргізуде алғашында қиындықтар туындап жатты. Алғашында сабақтың топтық жұмыс түрінде өтетінін естіген кезде олар қарым - қатынастарына қарай бөліне бастады. Бұндай кезде оқушылар арасында түсініспеушіліктер де болып жатты.
Сондықтан оқушыларды түрлі әдіс - тәсілдермен топқа бөлдім. Топтық жұмыста оқушылар бір - бірінен үйреніп, бірін - бірі тәрбиеледі десем де болады. Себебі оқушылардың әрқайсысы өз тобы үшін намысқа тырысып, бір - біріне көмектесуге тырысты.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 984
0
  • 80
1 дауыс


Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Зат есімнің септелуі мен зат есімді қайталау Өз білімін тәжірибеде қолданады;
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Туған жердің ыстығы - ай
Туған жердің ыстығы - ай
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Әбіш Кекілбаев "Тасбақаның шөбі"
Әбіш Кекілбаев "Тасбақаның шөбі"
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×