Есепті әртүрлі тәсілдермен шығару
Математика 3 сынып
Сабақ тақырыбы: Есепті әртүрлі тәсілдермен шығару(слайд)
Білімділік мақсат: Оқушыларға есепті әртүрлі тәсілмен шығаруды үйрету, фигураның көлемін, ауданын табу, амалдарды орындау. Өлшем бірліктерді өрнектеу дағдыларын арттыру.
Дамытушылық мақсат: Оқушылардың математикалық есептеу, логикалық ойлау, танымдық, ізденіске жетелеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік мақсат: Оқушыларды Отансүйгіштікке, тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, әңгімелеу, ой қозғау, түсіндіру, ойын ойнату.
Керекті құралдар мен көрнекіліктер: кесте, тапсырмалар жазылған парақшалар, интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар
“Құрылысшы” ойыны.
Фигураның көлемін қалай табамыз?
1 л су неше килограмм, неше сантиметр куб болады?
1дм ³ неше сантиметр куб болады?
1м ³ неше дециметр куб болады?
1 - тапсырма:
Сандарда барлығы қанша бірлік бар? Ондықтар ше? Жүздіктер ше?
890, 605, 230, 957, 355, 789, 800, 204.
2 - тапсырма:
Мына теңдіктер мен теңсіздіктерде қандай амал таңбасы түсіп қалған?
4 ... 100=500 - 100
800 ... 1= 700+100
200+100 ... 100 ... 4
400 - 100=3 ... 100
80 ... 10=1000 - 910
400 - 105 ... 100... 5
7 ... 100=800 - 100
1000 - 100=9 ... 100
700 – 100 ... 600 ... 100
Сабақ тақырыбы: Есепті әртүрлі тәсілдермен шығару(слайд)
Білімділік мақсат: Оқушыларға есепті әртүрлі тәсілмен шығаруды үйрету, фигураның көлемін, ауданын табу, амалдарды орындау. Өлшем бірліктерді өрнектеу дағдыларын арттыру.
Дамытушылық мақсат: Оқушылардың математикалық есептеу, логикалық ойлау, танымдық, ізденіске жетелеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік мақсат: Оқушыларды Отансүйгіштікке, тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, әңгімелеу, ой қозғау, түсіндіру, ойын ойнату.
Керекті құралдар мен көрнекіліктер: кесте, тапсырмалар жазылған парақшалар, интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар
“Құрылысшы” ойыны.
Фигураның көлемін қалай табамыз?
1 л су неше килограмм, неше сантиметр куб болады?
1дм ³ неше сантиметр куб болады?
1м ³ неше дециметр куб болады?
1 - тапсырма:
Сандарда барлығы қанша бірлік бар? Ондықтар ше? Жүздіктер ше?
890, 605, 230, 957, 355, 789, 800, 204.
2 - тапсырма:
Мына теңдіктер мен теңсіздіктерде қандай амал таңбасы түсіп қалған?
4 ... 100=500 - 100
800 ... 1= 700+100
200+100 ... 100 ... 4
400 - 100=3 ... 100
80 ... 10=1000 - 910
400 - 105 ... 100... 5
7 ... 100=800 - 100
1000 - 100=9 ... 100
700 – 100 ... 600 ... 100
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы
Оқушылар тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды табумен танысады. Кестелік көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығарады. Есептер шешу арқылы ойлау қабілеті дамиды.
Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу. Квадрат сантиметр
Фигураның ауданы туралы түсінік беру. Фигуралардың ауданын салыстыру және өлшеу тәсілдерімен таныстыру. Көбейту кестесі туралы білімдерін бекіту. Есептеу дағдыларын жетілдіру. Логикалық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Қосындыны санға көбейту. Қайталау
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қазтұрғанова Мейрамгүл
Қосындыны саннан азайту
Қосындыны саннан азайту тәсілдерімен таныстыру; әртүрлі тәсілдермен шығарылатын мәтінді есеп материалдары негізінде осы тәсілді қайталау
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.