Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қосындыны санға көбейту. Қайталау

23 наурыз 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты:
1. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару бойынша оқушылардың білімдерін жүйелеу және жалпылау.
2. Есептерді шығару барысында көбейтудің қасиеттерін қолдану жолдарын тиянақтау.
3. Оқушылардың логикалық ойлау, танымдылық қабілеттерін арттыру өз беттерімен жұмыстана білуге, есептеу дағдыларын күнделікті тұрмыста қолдана білу.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ - жауап, іздену, т. б.
Көрнекілігі: интерактивті тақтада пайдалана отырып, слайд - суреттер көрсету

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
1. Оқушыларды сабаққа дайындау
2. Психологиялық дайындық.
Сөз анасы – сәлем
Қайырлы күн баршаға,
Қызықты күн болсын!
Бүгінгі күн біздің
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кілең бестік болсын.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) бірліктерін 5 - ке көбейткенде 5*5 - 25 теңдігі қолданылатын екі таңбалы сандарды жаз
Ә) Бірліктерін 5 - ке бөлгенде 25: 5 - 5 теңдігі қолданылатын екі таңбалы санды жаз.

ІІІ. Тірек білімді белсендіру.
1. 10 мен 8 сандарының көбейтіндісінің мәнін тап.
2. 56 ны 7 есе кеміт.
3. Қандай санды 4 есе арттырса, 24 шығады?
4. 36 саны 3 - тен неше есе артық?
5. 9 бен 6 сандарының көбейтіндісінің мәнін тап.

Дәптермен жұмыс.
Есепті әртүрлі тәсілмен шығар.
Шарты:
Қоңыз - 75
Шыбын - шіркей - 100
Тең бөлінді 5 - үстелге
Әр үстелге неше Қонақ отырды?
Ш:
Ж:
Ертегі Қырық өтірік ертегісінен.
40 өтірікті айтпаймын ең басынан.
Арқан естім бозторғай шудасынан.
Қырық қарға, отыз сона құда түсіп,
Инелік киіт киді құдасынан.....
Инелікке барлығы неше құда келді?
2. Өрнектің мәндерін тап
(300+4)* 3
(30+4)*4
(400+3)*2
(20+3)*2
(100+7)*7
(20+7)*7
(200+4)*2
(20+4)*2
Ә) 26 мен х сандарының айырмасын 5 ке кемітуді өрнек түрінде жаз. х – 0, 5, 10, 15, 20 деп алып, осы өрнектің мәндерін тап.
26 - 0 - 5 26 - 5 - 5
3. салыстыр:
(200+70+8)*3
(200+8)*3
(200+70 )*3
(70+8)*3
4. а) 72 санын әрқайсысы 4 - ке бөлінетін екі қосылғыштың қосындысы түрінде жаз.
Ә) 72 санын әрқайсысы 4 - ке де, 6 - ға да бөлінетін екі қосылғыштың қосындысы түрінде жаз.
Кім жылдам:
(64+8):(238 - 226)+7*6+(49+51)
5. Үйшігін тап:
30 см =дм
5дм=см
1км=м
63см=дм см
50 см= дм см
7м 50 см = дм
Сергіту сәті:
Кім шапшаң:
1 ден 10 ға дейінгі сандардың қосындысының мәнін жылдам есепте.
Шығармашылық тапсырма:
Үйге тапсырма: 7 есеп
Бағалау:
8 994
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×