Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру.
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Текше және оның көлемі‚ кубтың көлемі жайлы түсінік қалыптастыру.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым -
қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету ‚ практикалық іс – әрекет
арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Сыйымдылық пен көлемге байланысты суреттер.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
А) Кесінді ұзындығын анықтауға болады.
Ол бір өлшеммен (ұзындығы) өлшенеді. 4 см
Ә) Тік төртбұрыштың ауданын екі өлшеммен (ұзындығы‚ ені) табуға болады.
2×4=8 (см )
Б) Білеушенің көлемін табуға болады. Ол үш өлшеммен (ұзындығы‚ ені‚ биіктігі) өлшенеді. 4 × 2 × 1 = 8 ( см )
Бұл – текше (куб) Оның үш өлшемі бар. Ұзындығы – 1 см‚ ені – 1 см‚ биіктігі – 1 см. Текшенің көлемі – 1 см
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
1. Куб және оның көлемі‚ кубтың көлемі жайлы түсінік қалыптастыру.
Бұл текше(куб). Оның 8 төбесі бар. Төбелерді қосатын кесінділерді қыры
деп атайды. Текшенің 8 қыры бар. Текшенің 6 жағы бар. Сана.
Фигурада екі қатар қойылған текшелерді сана. Барлығы неше текше. Фигураның көлемі туралы не айтуға болады?
Формуламен таныстыру.
Көлемді V әріпімен белгілейміз
V = а×в×с
V= 10×10×10=1000 (см )
V=10×10×20=2000 (см )
V=10×10×30=3000 (см )
1 л = 10 см × 10 см × 10 см = 1000 см (мың куб сантиметр)
Көбейту және оның компоненттері
Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Текше және оның көлемі‚ кубтың көлемі жайлы түсінік қалыптастыру.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым -
қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету ‚ практикалық іс – әрекет
арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Сыйымдылық пен көлемге байланысты суреттер.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
А) Кесінді ұзындығын анықтауға болады.
Ол бір өлшеммен (ұзындығы) өлшенеді. 4 см
Ә) Тік төртбұрыштың ауданын екі өлшеммен (ұзындығы‚ ені) табуға болады.
2×4=8 (см )
Б) Білеушенің көлемін табуға болады. Ол үш өлшеммен (ұзындығы‚ ені‚ биіктігі) өлшенеді. 4 × 2 × 1 = 8 ( см )
Бұл – текше (куб) Оның үш өлшемі бар. Ұзындығы – 1 см‚ ені – 1 см‚ биіктігі – 1 см. Текшенің көлемі – 1 см
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
1. Куб және оның көлемі‚ кубтың көлемі жайлы түсінік қалыптастыру.
Бұл текше(куб). Оның 8 төбесі бар. Төбелерді қосатын кесінділерді қыры
деп атайды. Текшенің 8 қыры бар. Текшенің 6 жағы бар. Сана.
Фигурада екі қатар қойылған текшелерді сана. Барлығы неше текше. Фигураның көлемі туралы не айтуға болады?
Формуламен таныстыру.
Көлемді V әріпімен белгілейміз
V = а×в×с
V= 10×10×10=1000 (см )
V=10×10×20=2000 (см )
V=10×10×30=3000 (см )
1 л = 10 см × 10 см × 10 см = 1000 см (мың куб сантиметр)
Көбейту және оның компоненттері
Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру. жүктеу
Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Оқушыларға қарапайым теңдеулер мен оларды шешу жолдарын үйрету. Теңдеулерді шешу тәсілдерін көрсету. Ауызша көбейту және бөлу тәсілі жайлы білімдерін пысықтау.
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.