Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қосындыны саннан азайту

12 қаңтар 2013, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Атырау қаласы, Д.Байбосынов атындағы
№ 13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі
Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Пән:Математика
Сынып: 2

Сабақтың тақырыбы: Қосындыны саннан азайту. Есепті әртүрлі тәсілдермен шығару

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қосындыны саннан азайту тәсілдерімен таныстыру; әртүрлі тәсілдермен шығарылатын мәтінді есеп материалдары негізінде осы тәсілді қайталау;
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау, ойша есептеу қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: Өз бетімен қорытынды шығара алуға, алған білімін қолдана алуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың типі:жаңа білімді меңгерту сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, шығармашылық тапсырма, түсіндіру т.б.
Сабақтың көрнекілігі: сызба, дидактикалық материялдар т.б.
Сабақтың жүрісі

Ұйымдастыру бөлімі
1. Сәлемдесу, түгелдеу
2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Тірек білімдерін жетілдіру:
1. Жоғарғы қатардағы қосуды орында
33+7
7+33
45+13
13+45
77+12
12+77
66+3
3+66
70+23
23+70
- Төменгі қатарда жазылған өрнектердің мәнін есептеу қажет пе?(Балалардың жауабы былай болуы тиіс: жоғарғы қатардағы жауаптарды пайдалануға болады.Қосылғыштар бірдей, біз тек қана орындарын ауыстырдық). Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдана отырып, қайта есептеудің қажеті жоқ.

2. Қосуды тиімді тәсілмен есепте:
9+8+1
32+5+3
7+7+3
8+83+2
- Есептеу үшін біз қандай ереже қолдандық?
- Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді

3. Өрнектерді әртүрлі оқы:
45- (2+3)
52+ (1+2)
(4+10)-6
(18-6)-5
Жаңа материалмен таныстыру
- Балалар, бұл қорапта 14 текше бар. (санаймыз) Ойын кезінде Арман мен Асыл текшелерді алды. Арман 5 текше, ал Асыл 4 текше алды. Қорапта неше текше қалды?
14-(4+5) =5
14-4-5-=5
14-5-4=5
- Балалар бұдан қандай қорытынды шығаруға болады?
- Қосындыны саннан әртүрлі тәсілдермен азайтуға болады:
- алдымен қосындыны есептеп, содан соң оны саннан азайту;
- бірінші қосылғышты, содан соң екінші қосылғышты азайту немесе керісінше.
Ары қарай осылардың ішінен ең тиімді есептеуді табу. Мысалы, 14-4-5 өрнегі есептеу жағынан ең тиімдісі болып табылады.

Өтілгенді пысықтау
1-123 бет
15-(5+2)=15-7=8
15- (5+2)= (15-5)-2=8
15-(5+2)= (15-2)-5=8 Есептеудің әртүрлі тәсілдерін түсіндір.
2-123б
Сыныпта-26 оқушы
Қайтып кетті: 6 ер бала және 10 қыз бала
Қалғаны -?
Шешуі: 26- (6+10) =10
26-6-10= 10
26-10-6= 10
Жауабы: Ұзартылған күн тобында 10 оқушы қалды.
3-123 бет
Болғаны-87
Кеткені-15 және 12
Қалғаны -?
Шешуі: 87 – (15+12)= 60
87-15-12= 60
87-12-15=60
Жауабы: Қалғаны 60 адам

Өтілген материал бойынша істелетін жұмыс.
4-тапсырмадағы өрнектерді салыстыра отырып, балалар қандай жағдайда теңсіздіктер құрамына кірген өрнектердің қайсысының мәнін есептеу қажет, қайсысын есептемей –ақ бірден таңбаны қоюға болатынын анықтайды.
5-124 бет
70 мин = 1сағ 10 мин
5дм 6см = 56см
2тәул. 5сағ = 53сағ
2тәул = 48сағ
1сағ 30 мин = 90 мин
67см = 6дм 7см
Ізденіске жетелейтін тапсырма: + - таңбаларын тиісті жерлерге қой
(37 * 2) * 4 =35
(37 * 2) * 5 +30

Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма: 7-124 бет
18 967
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу
Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу
Геометриялық фигураларды танып, олардың элементтерін атап, маңызды белгілерін ажыратады. Тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу біліміндегі кемшіліктер түзетіледі.
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығара білуге үйрету; Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу туралы білімдерін пысықтау. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
37+7 және 44-7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
37+7 және 44-7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы № 13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×