Табиғат құбылыстары
ШҚО, Семей қаласы,
«№22 ЖОББМ» КММ.
Бастауыш сынып мұғалімі.
Жунусбекова Бибигуль Олжабековна
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Табиғат құбылыстары
Сабақтың мақсаты:
1. Табиғат, қоршаған дүние, табиғат құбылыстары, адам қолымен жасалатын заттар туралы түсінік беру
2. Әсемдікке баули отырып, экологиялық тәрбие беру.
3. Бір затпен екінші затты ажырата білу. Табиғатқа деген құштарлығын арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, айналадағы заттар.
Оқыту әдісі: түсіндіру, көрсету,
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың құрылымы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Өткен тақырыпты пысықтау
4. Сергіту сәті
5. Жаңа тақырыппен жұмыс
6. Бақылау күнделігімен жұмыс
7. Сабақты қорытындылау
8. Оқушылардың білімдерін мадақтау
Сабақтың өтілу барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
2. Өткен тақырыпты пысықтау
- Денелер. Аспан, ай, күн, жұлдыз, тау, тас, өзен, көл, өсімдік, аң, құс, адам - бұлар табиғатты құрайды. Бұлар табиғи денелер. Оларды қолдан жасамаған.
Өсімдік, жануар және адам - табиғаттың тірі денелері. Қалғандары өлі денелер.
3. Сергіту сәті
4. Жаңа тақырыппен жұмыс
- Табиғат, табиғат құбылыстары,, табиғат заттары туралы.
- Адам қолымен жасалатын заттар туралы түсінік беру
5. Бақылау күнделігімен жұмыс
- Оқушылар бақылау күнделігімен жұмыс жасайды
6. Сабақты қорытындылау
- Табиғат дегеніміз не?
- Табиғат құбылыстары деген не?
- Табиғат заттарына нелер жатады?
- Табиғат нешеге бөлінеді?
- Адам қолымен жасалатын құбылыстарды атап көрейік
- Біз бүгін айналадағы дүниемен таныстық. Табиғаттың екіге бөлінетініне көз жеткіздік. Табиғаттағы заттар, табиғат құбылыстары адам қолымен жасалады екен.
7. Оқушылардың білімдерін мадақтау
«№22 ЖОББМ» КММ.
Бастауыш сынып мұғалімі.
Жунусбекова Бибигуль Олжабековна
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Табиғат құбылыстары
Сабақтың мақсаты:
1. Табиғат, қоршаған дүние, табиғат құбылыстары, адам қолымен жасалатын заттар туралы түсінік беру
2. Әсемдікке баули отырып, экологиялық тәрбие беру.
3. Бір затпен екінші затты ажырата білу. Табиғатқа деген құштарлығын арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, айналадағы заттар.
Оқыту әдісі: түсіндіру, көрсету,
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың құрылымы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Өткен тақырыпты пысықтау
4. Сергіту сәті
5. Жаңа тақырыппен жұмыс
6. Бақылау күнделігімен жұмыс
7. Сабақты қорытындылау
8. Оқушылардың білімдерін мадақтау
Сабақтың өтілу барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
2. Өткен тақырыпты пысықтау
- Денелер. Аспан, ай, күн, жұлдыз, тау, тас, өзен, көл, өсімдік, аң, құс, адам - бұлар табиғатты құрайды. Бұлар табиғи денелер. Оларды қолдан жасамаған.
Өсімдік, жануар және адам - табиғаттың тірі денелері. Қалғандары өлі денелер.
3. Сергіту сәті
4. Жаңа тақырыппен жұмыс
- Табиғат, табиғат құбылыстары,, табиғат заттары туралы.
- Адам қолымен жасалатын заттар туралы түсінік беру
5. Бақылау күнделігімен жұмыс
- Оқушылар бақылау күнделігімен жұмыс жасайды
6. Сабақты қорытындылау
- Табиғат дегеніміз не?
- Табиғат құбылыстары деген не?
- Табиғат заттарына нелер жатады?
- Табиғат нешеге бөлінеді?
- Адам қолымен жасалатын құбылыстарды атап көрейік
- Біз бүгін айналадағы дүниемен таныстық. Табиғаттың екіге бөлінетініне көз жеткіздік. Табиғаттағы заттар, табиғат құбылыстары адам қолымен жасалады екен.
7. Оқушылардың білімдерін мадақтау
Жаңалықтар
Үйден оқитын 4 сынып оқушыларына арналған жеке түзете дамыту бағдарламасы
Қоршаған ортаны, өзінің айналасындағы заттар мен нысандарды, табиғат құбылыстары туралы білімдерін және сөздік қорын дамыту
Денелер. Заттар. Құбылыстар
Адамды қоршаған нәрселер – денелер → табиғи денелер, жасанды денелер. Табиғи денелер → Ай, Күн, жұлдыз, бұлт, тас, аң, құс және адам
Денелер. Заттар. табиғаттағы құбылыстар
Тірі, өлі табиғат туралы, денелер туралы ұғым беру. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Танымдылық қабілетін дамыту. Еркін сөйлеуге дағдыландыру.
Адам және өсімдіктер мен жануарлар
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №14 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қарамолдаева Мақпал Нұранқызы
Қоршаған орта мен адам денсаулығы
Петропавл қаласы Бастауыш сынып мұғалімі Мухамеджанова Ботагоз
Өсімдік мүшелері және оның қызметі. Тамыр
Атырау қаласы, №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ахмеджанова Гүлжан Утеуовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.