10 саны. Бір таңбалы және екі таңбалы сандар. Сандар қатары
Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы,
Чапаев ауылы, М. Әуезов атындағы ОЖББМ
бастауыш сынып мұғалімі
Амангельді Айгерім Ерланқызы
Математика 1 - сынып
Сабақтың тақырыбы: 10 саны. Бір таңбалы және екі таңбалы сандар. Сандар қатары
Жалпы мақсаттары: Білімділік: 10 санының құрылуымен таныстыру және «бір таңбалы, екі таңбалы сандар» ұғымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушының зейінін, зерде үрдістерін, пәнге қызығушылығын, жүйелі ойлау қабілетін дамыта отырып, шапшаңдық, жылдамдық, көрегендік қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Есептеу дағдыларын күнделікті тұрмыста қолдана білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Көрнекіліктер: сандар, сюжетті суреттер, слайд, видео, оқулық.
Күтілетін нәтиже: 10 санының құрылуымен танысады және «бір таңбалы, екі таңбалы сандар» ұғымын түсінеді.
I. Тұсаукесер.
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Бүгінгі сабақтың барысымен және мақсатымен таныстыру.
- Көлде қанша балық қалды?
5 - 1=4
5 - 4=1
- Тауық қанша балапан шығарды?
- 10
(слайд 3 - 4).
- Балалар, біздің еліміз қалай аталады?
- Қазақстан Республикасы.
- Ұлтымыз қалай аталады?
- Қазақ.
- Мейрамда біз де саяхатқа шығайық. Нағашы ауылына қонаққа барайық. Алдымен саяхатқа әзірліктеріңді тексеріп алайын.
8 +1 9 - 1 6+3 9 - 3
7+2 9 - 2 5+4 9 - 4
II. Мағынаны тану.
А) 10 дегеніміз қандай цифралардан тұрады? (1 және 0)
10 – екі таңбалы сан. Барлық сандар 10 саны сияқты 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 цифрларынан кейін орналасады.
10
1 9
2 8
3 7
4 6
5 5
6 4
«Көршісін тап».
3, 5, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10. (слайд).
Ә) Суреттермен жұмыс.
Үйректерді санап, жауап береді.
10 дегеніміз 9 және 1 немесе 1 және 9.
9+1 =10
10 - 9=1
10 - 1=9
Б) 1 дм - де 10 см бар. 1 см жолақшаны жалғастырып, 10 рет бойлай алып, 10 см =1дм,, теңдігін құрал арқылы түсіндіру.
В) Біртаңбалы сандар екі таңбалы сандар
Оқулықпен жұмыс.
№1 -- 83 бет, дәптерге орындау - 21 бет
Сергіту сәті
Тамшы болып тамайық,
Арықпен бірге ағайық.
Көлшік болып жиналып,
Күнге қолды бұлғайық.
Күн көзімен құрғайық.
Бу боп аспан төрінде
Бұлттар санын құрайық
Бұлттан жаңбыр сөгілер,
Жер әлемге төгілер.
Өткен материалмен жұмыс. №2 - 84 бет
Сәйкестендір. (слайд ).
1, 2, 3, 4, 5, 6.
Ауызша жұмыс№3 - 84 бет
Оқулықтағы №4 дәптерге орындау
1. Сол жақта сиырлар мен бұзаулардың суреті салынған. Оларды санайық. Бұлардан қандай өрнек құрастыруға болады?
2. Оң жақтағы жылқылар мен құлындардың суреті берілген.
Қандай өрнек құрастыруға болады?
3. Оң және сол жақтағы суреттерін санын салыстырайық. Ол үшін қатар екі өрнек жазамыз да, салыстыру (« >», «<») таңбаларын қоямыз. Қандай таңбаны қою керек, неліктен? Теңсіздікті оқыту.
№5 тапсырма кеңістікті елестету, заттардың белгілерін бөліп алу, салыстыру дағдыларын дамытуға арналған.
Ретімен орналастыр. (слайд )
9, 3, 4, 1, 8, 7, 5, 2, 6, 10.
Дәптермен жұмыс.
10 санын әдемі етіп жазу. №3 - 22 бет /салыстыру/
6 * 7
6 * 6 +1
9 - 3 * 9 - 4
3 *4
8* 8 - 3
10 - 1 * 10 - 2
10 * 9
10 * 9+1
Өздік жұмыс. №5 - 22 бет
Өз орнын табуға көмектес.
(слайд )
5 - 2
6+2
3 - 1
7 - 2
2+2
IIІ. Ой толғаныс.
- Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
- Сабақта не істедік?
- Қандай тапсырма қиын болды?
Бағалау. Жақсы жұмыс істеген оқушыларды мадақтау.
Чапаев ауылы, М. Әуезов атындағы ОЖББМ
бастауыш сынып мұғалімі
Амангельді Айгерім Ерланқызы
Математика 1 - сынып
Сабақтың тақырыбы: 10 саны. Бір таңбалы және екі таңбалы сандар. Сандар қатары
Жалпы мақсаттары: Білімділік: 10 санының құрылуымен таныстыру және «бір таңбалы, екі таңбалы сандар» ұғымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушының зейінін, зерде үрдістерін, пәнге қызығушылығын, жүйелі ойлау қабілетін дамыта отырып, шапшаңдық, жылдамдық, көрегендік қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Есептеу дағдыларын күнделікті тұрмыста қолдана білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Көрнекіліктер: сандар, сюжетті суреттер, слайд, видео, оқулық.
Күтілетін нәтиже: 10 санының құрылуымен танысады және «бір таңбалы, екі таңбалы сандар» ұғымын түсінеді.
I. Тұсаукесер.
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Бүгінгі сабақтың барысымен және мақсатымен таныстыру.
- Көлде қанша балық қалды?
5 - 1=4
5 - 4=1
- Тауық қанша балапан шығарды?
- 10
(слайд 3 - 4).
- Балалар, біздің еліміз қалай аталады?
- Қазақстан Республикасы.
- Ұлтымыз қалай аталады?
- Қазақ.
- Мейрамда біз де саяхатқа шығайық. Нағашы ауылына қонаққа барайық. Алдымен саяхатқа әзірліктеріңді тексеріп алайын.
8 +1 9 - 1 6+3 9 - 3
7+2 9 - 2 5+4 9 - 4
II. Мағынаны тану.
А) 10 дегеніміз қандай цифралардан тұрады? (1 және 0)
10 – екі таңбалы сан. Барлық сандар 10 саны сияқты 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 цифрларынан кейін орналасады.
10
1 9
2 8
3 7
4 6
5 5
6 4
«Көршісін тап».
3, 5, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10. (слайд).
Ә) Суреттермен жұмыс.
Үйректерді санап, жауап береді.
10 дегеніміз 9 және 1 немесе 1 және 9.
9+1 =10
10 - 9=1
10 - 1=9
Б) 1 дм - де 10 см бар. 1 см жолақшаны жалғастырып, 10 рет бойлай алып, 10 см =1дм,, теңдігін құрал арқылы түсіндіру.
В) Біртаңбалы сандар екі таңбалы сандар
Оқулықпен жұмыс.
№1 -- 83 бет, дәптерге орындау - 21 бет
Сергіту сәті
Тамшы болып тамайық,
Арықпен бірге ағайық.
Көлшік болып жиналып,
Күнге қолды бұлғайық.
Күн көзімен құрғайық.
Бу боп аспан төрінде
Бұлттар санын құрайық
Бұлттан жаңбыр сөгілер,
Жер әлемге төгілер.
Өткен материалмен жұмыс. №2 - 84 бет
Сәйкестендір. (слайд ).
1, 2, 3, 4, 5, 6.
Ауызша жұмыс№3 - 84 бет
Оқулықтағы №4 дәптерге орындау
1. Сол жақта сиырлар мен бұзаулардың суреті салынған. Оларды санайық. Бұлардан қандай өрнек құрастыруға болады?
2. Оң жақтағы жылқылар мен құлындардың суреті берілген.
Қандай өрнек құрастыруға болады?
3. Оң және сол жақтағы суреттерін санын салыстырайық. Ол үшін қатар екі өрнек жазамыз да, салыстыру (« >», «<») таңбаларын қоямыз. Қандай таңбаны қою керек, неліктен? Теңсіздікті оқыту.
№5 тапсырма кеңістікті елестету, заттардың белгілерін бөліп алу, салыстыру дағдыларын дамытуға арналған.
Ретімен орналастыр. (слайд )
9, 3, 4, 1, 8, 7, 5, 2, 6, 10.
Дәптермен жұмыс.
10 санын әдемі етіп жазу. №3 - 22 бет /салыстыру/
6 * 7
6 * 6 +1
9 - 3 * 9 - 4
3 *4
8* 8 - 3
10 - 1 * 10 - 2
10 * 9
10 * 9+1
Өздік жұмыс. №5 - 22 бет
Өз орнын табуға көмектес.
(слайд )
5 - 2
6+2
3 - 1
7 - 2
2+2
IIІ. Ой толғаныс.
- Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
- Сабақта не істедік?
- Қандай тапсырма қиын болды?
Бағалау. Жақсы жұмыс істеген оқушыларды мадақтау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
4 саны мен цифры
Санау барысында натурал сандардың реттік нөмірі анықталатындығын түсінеді, он көлеміндегі тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Бір таңбалы және екі таңбалы сандар
Қызылорда қаласы, № 172 қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жалғасбаева Ләззат Әбілбайқызы
10 саны және цифры. Бір таңбалы және екі таңбалы сандар. Сандар қатары
Бастауыш сынып мұғалімі: Ағзамова Қазира Атенеевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.