Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
№ 12. Тақырыбы: Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу.
Мақсаты: Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Түрі: аралас сабағы.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену, салыстыру.
Көрнекілігі: суреттер, сызбалар, геометриялық фигуралар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, оқушы зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 6.
ІІІ. Білімін тексеру: Математикалық диктант. (әр оқушыға таратылып беріледі)
№ 2. (а). Сандарды оқы.
230 145; 4 780 000; 450 198; 324 471 142; 450 000 000.
№ 2(ә). Берілген сандарда барлығы неше бірлік, ондық, жүздік, бірлік мың, ондық мың, жүздік мың бар екенін ата.
№ 2 (б). сандар қатарын кему ретімен жаз.
450 000 000; 324 471 142; 4 780 000; 450 198; 230 145.
№ 3. Кестенің әр қатары бойынша есеп құрастыр және оны шығар. (3 топқа бөлініп)
Ш: 35 ∙ 5 = 175 Ж: барлығы бөлке нанға 175 теңге төледі
Ш: 55 ∙ 4 = 220 Ж: барлығы батон нанына 220 теңге төледі
Ш: 30 ∙ 6 = 180 Ж: барлығы күлше нанға 180 теңге төледі
№ 4. Есепті түсіндіріп шығару.
Ш: 240: 2 = 120 (тг) 1үлкен қойын дәптер
120 – 80 = 40 (тг) 1 кішкентай қойын дәптер
40 ∙ 5 = 200 (тг) төлеу қажет Ж: 200 тг төлеу қажет.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру:
№ 5. Теңдеуді шешу. (4 оқушы тақтада). Өздік жұмыс. № 6.
470 000 = 400 000 + 70 000 400 020 = 400 000 + 20
ҮІІ. Қорыту. Бүгін не білдік? Шығармашылық жұмыс. № 8
(180 – 120) ∙ 4 + 350: (400: 80) + 210 – 4 ∙ 40 =360
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 7. 26 бет.
Бағалау
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу, жүктеу
Мақсаты: Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Түрі: аралас сабағы.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену, салыстыру.
Көрнекілігі: суреттер, сызбалар, геометриялық фигуралар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, оқушы зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 6.
ІІІ. Білімін тексеру: Математикалық диктант. (әр оқушыға таратылып беріледі)
№ 2. (а). Сандарды оқы.
230 145; 4 780 000; 450 198; 324 471 142; 450 000 000.
№ 2(ә). Берілген сандарда барлығы неше бірлік, ондық, жүздік, бірлік мың, ондық мың, жүздік мың бар екенін ата.
№ 2 (б). сандар қатарын кему ретімен жаз.
450 000 000; 324 471 142; 4 780 000; 450 198; 230 145.
№ 3. Кестенің әр қатары бойынша есеп құрастыр және оны шығар. (3 топқа бөлініп)
Ш: 35 ∙ 5 = 175 Ж: барлығы бөлке нанға 175 теңге төледі
Ш: 55 ∙ 4 = 220 Ж: барлығы батон нанына 220 теңге төледі
Ш: 30 ∙ 6 = 180 Ж: барлығы күлше нанға 180 теңге төледі
№ 4. Есепті түсіндіріп шығару.
Ш: 240: 2 = 120 (тг) 1үлкен қойын дәптер
120 – 80 = 40 (тг) 1 кішкентай қойын дәптер
40 ∙ 5 = 200 (тг) төлеу қажет Ж: 200 тг төлеу қажет.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру:
№ 5. Теңдеуді шешу. (4 оқушы тақтада). Өздік жұмыс. № 6.
470 000 = 400 000 + 70 000 400 020 = 400 000 + 20
ҮІІ. Қорыту. Бүгін не білдік? Шығармашылық жұмыс. № 8
(180 – 120) ∙ 4 + 350: (400: 80) + 210 – 4 ∙ 40 =360
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 7. 26 бет.
Бағалау
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу, жүктеу
Жаңалықтар
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Сандарды цифрмен жаз (күнделікті сабақ жоспарлар топтамасы)
Оқушыларға екі таңбалы және үш таңбалы санды атау, ал оқушылар карточканың көмегімен неше бірлік немесе ондық немесе жүздік екенін көрсетеді.
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Мәселе есепті шығара білуге, қалдықпен бөлуге берілген есептерді шығаруға үйрету;
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.