Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға теңдеу құру, шешу, жанама тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шешу жолдарын үйрету.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу
құралдарын дайындау.
Күн шуағы
Қайырлы күн, достар!
Бүгінгі күн, міне,
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кілең бестіктер болсын!!!
Бір, екі, үш,
Отырамыз тып – тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
Үй тапсырмасын тексеру
Шешу: 10500: 5=2100
2100+1670=3770
10500 - 2100 - 3770= 4630
Жауабы: Әдебиет - 2100
Көркем әдебиет - 3770
Қалғаны - 4630
Қызығушылықты ояту
(122+18): 70= Е
(64: 8+20): 7= Е
20•(26+14): 100= Ң
1•(30+2)- 4•4= Д
5•4+12= Т
400 - 300 - 36= У
Теңдеу дегеніміз құрамына
енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік
Х×3=10×3
х×3=47−17
теңдеулерінің шешу тәсілдерін түсіндіру
№1
Теңдеулерді шеш және тексер
І топ:
х+20•8=2600
х - 560: 7=20000
ІІ топ:
40•6+х=9400
3090: 10 - х=209
ІІІ топ:
х•(40: 4)=12600
х: (36+64)=543
ІҮ топ:
(190 - 90)•х=38600
19200: 10: х=10
Батыс Қазақстан облысы,
Сырым ауданы, Жымпиты ауылы,
Жалпы білім беретін Қ. Мырзалиев атындағы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі: Анесова Арайлым Сайнқызы
Теңдеу және оны шешу тәсілдері жүктеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға теңдеу құру, шешу, жанама тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шешу жолдарын үйрету.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу
құралдарын дайындау.
Күн шуағы
Қайырлы күн, достар!
Бүгінгі күн, міне,
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кілең бестіктер болсын!!!
Бір, екі, үш,
Отырамыз тып – тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
Үй тапсырмасын тексеру
Шешу: 10500: 5=2100
2100+1670=3770
10500 - 2100 - 3770= 4630
Жауабы: Әдебиет - 2100
Көркем әдебиет - 3770
Қалғаны - 4630
Қызығушылықты ояту
(122+18): 70= Е
(64: 8+20): 7= Е
20•(26+14): 100= Ң
1•(30+2)- 4•4= Д
5•4+12= Т
400 - 300 - 36= У
Теңдеу дегеніміз құрамына
енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік
Х×3=10×3
х×3=47−17
теңдеулерінің шешу тәсілдерін түсіндіру
№1
Теңдеулерді шеш және тексер
І топ:
х+20•8=2600
х - 560: 7=20000
ІІ топ:
40•6+х=9400
3090: 10 - х=209
ІІІ топ:
х•(40: 4)=12600
х: (36+64)=543
ІҮ топ:
(190 - 90)•х=38600
19200: 10: х=10
Батыс Қазақстан облысы,
Сырым ауданы, Жымпиты ауылы,
Жалпы білім беретін Қ. Мырзалиев атындағы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі: Анесова Арайлым Сайнқызы
Теңдеу және оны шешу тәсілдері жүктеу
Жаңалықтар
Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Оқушыларға қарапайым теңдеулер мен оларды шешу жолдарын үйрету. Теңдеулерді шешу тәсілдерін көрсету. Ауызша көбейту және бөлу тәсілі жайлы білімдерін пысықтау.
Есептерді теңдеу құру арқылы шығару
Оқушылардың есептерді теңдеу құру арқылы шығару тәсілдері жөнінде білімдерін тиянақтау, есептеу дағдыларын жетілдіру;
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есептерді теңдеу құру отырып шешу жолын ұғындыру. Сөз есептерге теңдеу құру арқылы шешуді үйрену, сауатты түрде шапшаң орындау арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Теңдеулер және теңдеулер жүйесі
ШҚО, Аягөз ауданы, Сарыарқа орта мектебі математика пәнінің мұғалімі Жанболатова Айгүл Армияшевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.