Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Күрделі құрылымды теңдеулерді шешу

14 ақпан 2013, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Күрделі құрылымды теңдеулерді шешу

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Құрылымы күрделірек қосу және азайту амалдарымен байланысты теңдеуді құру және оны шығару тәсілін меңгеру;
Дамытушылық: есепті түрлендіруге және салыстыруға, бірдей қосылғыштардың қосындысын табу және оған кері іс - әрекеттер мен үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыруға машықтандыру;
Тәрбиелік: топпен жұмыс істеу арқылы коммуникативтік қарым - қатынасқа, бірлесе отырып ізденуге, өз білімдерін бағалауға үйрену және шығармашылық ізденуін дамыту.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын
Керекті құрал - жабдықтар: сызбалар, карточкалар, геометриялық фигуралар, шығармашылық тапсырмалар.

Сабақтың барысы:
І. Оқушылардың психологиялық қызығушылығын арттыру.
ІІ. а). Үш таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру
840 850 860 880 890
740 750 760 780 790
640 650 660 680 690
1) оқу,

2) салыстыру: ұқсастығы, айырмашылығы.
10+25 26 - х=13
36>20 x+25=50
99=99 100 - 40=60
28<88 78 - 18
16 - x=47 - 40 Х+45
? Өрнек, әріпті өрнек, теңдік, теңсіздік, теңдеу.
Талдау. Қайсысы тез орындалады? Қай теңдеу қиын?(ситуация)

ІІІ. Жаңа білім.
1. Күрделі теңдеудің шығарылу жолын табу, талдау, түсіндіру.
2. Теңдеудің мұндай түрін шешу алдымен есептеуге болатындарын орындап, оны жеңілдетіп орындау керек.

ІV. Жаңа білімді қолдану.
1. Топтарға тапсырма.
1т. Х - 57=32 - 12 2т. X - 29=60 - 59 3т. X - 15=20+10
2. Талдау, түсіндіру, өз білімдерін бағалау.

V. Валеопауза.
VІ. Топтар арасындағы жарыс. Танымдық есеп.
1т. Қой 15жыл өмір сүреді, ол қояннан 5жыл артық өмір сүреді. Қоян неше жыл өмір сүреді? Теңдеу құрып шығар.
2т. Қой 15жыл өмір сүреді. Ал қоян одан 5жыл кем өмір сүреді. Қоян неше жыл өмір сүреді? Теңдеу құрып шығар.
3т. Қоян 10 жыл өмір сүреді. Ол қойдан 5жыл кем өмір сүреді. Қой неше жыл өмір сүреді? Теңдеу құрып шығар.
Теңдеу құр, шығар.
Топтардың талдауы, бағалау.

VІІ. Сергіту.
VІІІ. Оқулықпен жұмыс
2 - 127
25+x=41+12
25+x=53
X=53 - 25
X=28
25+28=41+12
53=53

45 - x=100 - 60
45 - x=40
X=45 - 40
X=5
45 - 5=100 - 60
40=40

23+y=88
y=88 - 23
y=65
23+65=88
88=88
т. с. с
3 - 127 бет.
Болғаны - 35 және 10 дәптер
Сатылғаны – 20 дәптер
Қалғаны -? дәптер
Шешуі: (35+10)- 20=25
Жауабы: 25 дәптер қалды

Өз бетімен жұмыс: 4 - 127 бет
ІХ. Сабақты бекіту
6 - 128
А) x+45=79
X=79 - 45
X= 34
34+45=79
79=79

Х. Қорытындылау, бағалау
75 864
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Математика пәнінен сабақ жоспарлар
Математика пәнінен сабақ жоспарлар
МАТЕМАТИКА № 1. Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау. №2. Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды оқу жазу және салыстыру. № 3. Тақырыбы: Азайтуды тексеру
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Құрылымы күрделі теңдеулер
Құрылымы күрделі теңдеулер
Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу алгоритмін, теңдеуді құру және оны шығару тәсілін меңгеру; есепті түрлендіруге және салыстыруға машықтандыру;
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×